Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu stiu daca mai are relevanta ce se intampla mai de mult in industria auto, care facea motoare mai bune, care era mai eleganta, care avea tabla mai buna, care nu prea se strica in general, etc. Acum s-au amestecat care mai de care si toate sunt cam cacacioase asa, consumabile, indiferent de cati bani dai pe ele. In schimb aceste coji de Dacii se tin foarte bine, mult mai bine ca acum 40 de ani :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 896
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dusterawd tu citesti una si intelegi ce vrei. Cred ca moderatorii si adminul site-ului au fost mai mult decat indulgenti cu toate persoanele care au aprins spiritele in ultima vreme. Eu ti-as fi dat b

@dust3radmin, daca imi permiti o observatie... eu nu contest masurile luate la off-topic si ironii, insa observ ca e nevoie de ceva mai multa diplomatie, mai ales cu "mustrarile in fata careului".  

Sarbatori fericite tuturor !   Pun si aici felicitarea noastra, desi din pacate Duster-ul n-a incaput...   Sent from my SM-T580 using Tapatalk    

Posted Images

0,9 e un motor dezvoltat de Dacia si asi permit sa faca ce vor cu el .Inginerii Dacia au construit un motor sa faca fata exigentelor normei euro 6,consuma putin si polueaza putin .E un motor bun low cost pe o masina low cost.Din aceste ratiuni nu vom putea vedea niciodata motoare mai mari de 1,5 dci la gama Dacia .La rusi ca nu au treaba cu UE se merge pe 2.0 .Dar acolo e alta piata si sunt alti clienti.

0.9 TCe e si pe Clio, si pe Captur, deci nu e doar pe masini low-cost.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma-am referit la gama Dacia.

Si pentru ca vorbim de motoare mici ,am mers cu Panda 4x4 cu motor 1,3 Multijet.Deci e o bestie in trafic .Vorba lui Stefan :Mic MIc dar voinic.

Nu stiu daca mai e vreun motor peste 1,2 Tce 125 CP?Adica la aceeasi cilindree exista ceva mai puternic.?

Editat de CristianDuster
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mazda are un 1.3 Wenkel de 238cp ;) Daca l-ar fi facut de 1.2, probabil iesea cu vreo 190-200. Dar e Wenkel... Si are ciclu de viata de vreo 80.000km in regim sportiv pana trebuie re-segmentat.

Asa, 1.2, sunt doar inline3/4 si cel mai aproape de Renault este Toyota cu 1.2 turbo de 116cp de pe Auris-ul nou.

Imi plac motoarele turbo pe benzina, dar cele mai sportive, gen 2.0TSI (220cp), sau 2.0tCe (265cp), unde simti si auzi intr-adevar turbina aia cum lucreaza. E mult prea frumoasa senzatia cand te lipeste de scaun dupa 3000rot/min. :D

Cu 1.2 tCe am mers pe un Clio cu cutie EDC. Se misca decent masinuta. Desi nu sunt fan cutii automate robotizate sau dublu-ambreiaj, asta se misca foarte bine fata de Polo cu 1.2 TSI cu DSG.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La benzinare la ora actuala cel mai tare e 1.4 multi air de 135 sau 170 cv si apropo,senzatia care ti-o ofera faimosul V6 Busso in toate variantele sale,motor care s-au produs mai bine de 25 de ani,nu se poate compara cu nimic! ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, motoarele cu VVT mi se par cam cel mai buna varianta! :D Or fi fost Fiat primii sa scoata sistemul pe piata, dar cumva Honda did it better cu VTEC! :D (modificarea timpilor pe sistem mecanic, in timp real, fara electronica si hidraulica si alte prostii... vad ca acuma s-au prostit si le-au pus un "opritor" electronic, sa nu se deplaseze axa cu came daca e motorul rece...)

V6 de la Alfa e votat si de Top Gear best engine ever..

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mazda are intr-adevar motorul rotativ de 1,3 daca la el te referi dar am inteles ca are probleme si din acest motiv nu prea se gasesc prin Romania .Dintre toate japonezele fara discutie as alege un Subaru Impreza daca ar fi sa aleg un benzinar.In rest, pot sa spun ca faima japonezelor ca sunt masini bine facute si care nu se strica ,a cam disparut,cel putin in Romania.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, din banuite si din auzite se spun multe..

 

 

In legatura cu celalalt cliseu, si anume:

Trendul fabricantilor de masini este de reducere a emisiilor de noxe prin echiparea masinilor cu motoare de capacitate cilindrica mai mica.Sa nu uitam ca motorul de 1,5 110 CP e folosit si de Mercedes.

un articol interesant http://www.reuters.com/article/us-autoshow-paris-engines-exclusive-idUSKBN12E11K

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...