Sari la conținut

Postări Recomandate

1. am facut referire doar la amortizoare si tubulatura, chestiuni care le cunosc si pipait cu mana mea - nu vorbesc povesti

2. n-am ce dezbate la 1.2TCe mancator sau nu de ulei atat timp cat nu exista public o istorie clara a faptelor; un articol de ziar nu e ceva concret este doar o alta poveste ( ma asteptam ca un jurist sa stie asta);

3. de la citirea manualului si exploatarea conform cu ce a scris producatorul si pana la a baga masina in pat cu nevasta e cale lunga, dar povestitorii atat stiu.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 896
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dusterawd tu citesti una si intelegi ce vrei. Cred ca moderatorii si adminul site-ului au fost mai mult decat indulgenti cu toate persoanele care au aprins spiritele in ultima vreme. Eu ti-as fi dat b

@dust3radmin, daca imi permiti o observatie... eu nu contest masurile luate la off-topic si ironii, insa observ ca e nevoie de ceva mai multa diplomatie, mai ales cu "mustrarile in fata careului".  

Sarbatori fericite tuturor !   Pun si aici felicitarea noastra, desi din pacate Duster-ul n-a incaput...   Sent from my SM-T580 using Tapatalk    

Posted Images

Eu am verificat carnetele de garantie la Mercedes, VW, Audi, Toyota. Se prevede un consum normal de ulei intre 500ml, mergand in unele cazuri pana la 1000ml la 1000km. Nu te lega de ce nu stii.

 

Ai perfecta dreptate. Si eu stateam cu bidonul in portbagaj si completam de zor. Dar acum am aflat ca este un lucru normal. Nu ma asteptam ca o masina de 30 mii euro are motor de trabant. Vad ca se agreeaza un consum maxim de 1l la mia de km. Dar macar computerul ala oprea motorul la orice led care se aprindea in bord. Chiar prea des fata de cum era normal.

 

Inca o treaba, poti sa respecti exact si la virgula ce spune in carte. Daca masina are probleme de fabricatie tot degeaba.

 

PS: Daca la pornire computerul detecta ca ceva nu e in regula degeaba ma stresam cu cheia, adica cu chestia aia trapezoidala pe post de cheie ca nu pleca nici batuta. Pana si cand computerul s-a diagnosticat singur ca are probleme cu capul nu m-a mai lasat sa pornesc motorul. A trebuit schimbat ca nu a cedat de bunavoie....

Editat de dust16v
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nici un duster nu ajunge la 30mii euro ( daca la Duster era referire)! E forum , dar totusi sa fim macar aproape de adevar.

Cine respecta ce scrie in carte, are garantie pe perioada agreata la cumparare.

Pt. vicii de fabricatie, VW e un exemplu viu.

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu era vorba de duster, dar ai nimerit exact la ce firma faceam referinta.

 

Partea faina e ca mi-am luat duster dupa aceasta experienta neplacuta. De atunci sunt superincantat de agregat.

 

Referitor la garantie, degeaba ai perioada de garantie daca iti pune aceleasi piese care se vor strica iar dupa un anumit interval.

 

Cand iese din garantie esti bun de plata, e drept ca te-ai mai bucurat de masina inca ceva timp.

 

Si ca sa nu intelegi gresit este vorba de piese care in mod normal trebuie sa tina 200 mii km si nu 50 mii.

Editat de dust16v
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu are sens sa detaliez aici, ca nu are legatura cu Dusterul. Dar daca studiezi forumurile de la alte firme concurente sunt suficiente exemple. Mai ales de la cea care ai precizat mai devreme.

 

Intrebarea mea ar fi alta, se poate afirma cu siguranta ca motoarele colegilor care au fost schimbate nu sufera in continuare de probleme (cu uleiul) care or sa apara dupa iesirea din garantie ? Au fost dotate aceste motoare cu sistem de oprire automata a motorului in caz de presiune minima periculoasa ?

Se stie exact ce anume a cedat ?

 

La recall-ul trecut s-a specificat foarte clar ca e vorba de cuzineti care nu erau pe cote normale, motoare 1.6 benzina.

Editat de dust16v
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
1. am facut referire doar la amortizoare si tubulatura, chestiuni care le cunosc si pipait cu mana mea - nu vorbesc povesti

2. n-am ce dezbate la 1.2TCe mancator sau nu de ulei atat timp cat nu exista public o istorie clara a faptelor; un articol de ziar nu e ceva concret este doar o alta poveste ( ma asteptam ca un jurist sa stie asta);

3. de la citirea manualului si exploatarea conform cu ce a scris producatorul si pana la a baga masina in pat cu nevasta e cale lunga, dar povestitorii atat stiu.

Imi asum critica ta ca un articol de ziar nu are mare importanta, dar in spatele acestui articol stau niste specialisti! Nu mai spun decat atat: ziarul este varful iceberg-ului! Asa ca incearca sa jignesti mai tarziu...cand ai toate datele! Deocamdata eu nu am zis nimic despre tine si nici NU IMI PERMIT! Pot pretinde reciproca?

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Ai perfecta dreptate. Si eu stateam cu bidonul in portbagaj si completam de zor. Dar acum am aflat ca este un lucru normal. Nu ma asteptam ca o masina de 30 mii euro are motor de trabant. Vad ca se agreeaza un consum maxim de 1l la mia de km. Dar macar computerul ala oprea motorul la orice led care se aprindea in bord. Chiar prea des fata de cum era normal.

 

Inca o treaba, poti sa respecti exact si la virgula ce spune in carte. Daca masina are probleme de fabricatie tot degeaba.

 

PS: Daca la pornire computerul detecta ca ceva nu e in regula degeaba ma stresam cu cheia, adica cu chestia aia trapezoidala pe post de cheie ca nu pleca nici batuta. Pana si cand computerul s-a diagnosticat singur ca are probleme cu capul nu m-a mai lasat sa pornesc motorul. A trebuit schimbat ca nu a cedat de bunavoie....

Martorii de bord la duster or fi doar pictati in cazul meu? Nu de alta, dar cel putin unul trebuia sa se aprinda la mine!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...