Sari la conținut

Postări Recomandate

Consumul la ralanti este de aproximativ 700 ml - 1 l pe ora.

Dar, daca este Diesel, nu este indicat sub nici o forma sa stau cu motorul, functionanad, o noapte intreaga!

Apropo, nici macar la PH2, care are consum instantaneu, nu-ti indica consumul in stationare (l/h). Asta se poate vedea cu un cititor de calculator (gen ELM 27) si un soft adecvat (gen Torque)

Editat de danielcojocar
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 896
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dusterawd tu citesti una si intelegi ce vrei. Cred ca moderatorii si adminul site-ului au fost mai mult decat indulgenti cu toate persoanele care au aprins spiritele in ultima vreme. Eu ti-as fi dat b

@dust3radmin, daca imi permiti o observatie... eu nu contest masurile luate la off-topic si ironii, insa observ ca e nevoie de ceva mai multa diplomatie, mai ales cu "mustrarile in fata careului".  

Sarbatori fericite tuturor !   Pun si aici felicitarea noastra, desi din pacate Duster-ul n-a incaput...   Sent from my SM-T580 using Tapatalk    

Posted Images

Sa ne strangem toti dusteristii, intr-un loc si sa chemam tv si sa prezentam si problema lui Stefan si cum intra apa in ele, cum zdrangane tubulatura de la aer si la caseta de directie, cum au zapacit softul(noroc ca aici nu poti dovedi, ca mot. functioneza, nu mai conteaza cum), cum cad amortizoarele pe la 40000km etc. Pai daca dau 18000 pe ea, am pretentia sa mearga cel putin5-6 ani, fara sa ma duc de 3-4 ori pe an. Majoritatea din cei care au duster au trudit pt. banii astia si nu au luat-o pt perioda garantiei (ex. eu). Daca forumul ar fi asa de independent, cam as as proceda. Criticand un produs, nu le facem rau, ai ajutam sa-l perfectioneze. Asta ar fi una din variante. Daca se vrea, se poate gasi metode.

 

Actiunea de acest gen se face cu date concrete si probabile ( facturi, constatari service, etc), asa din folclor e degeaba.

De ex. amortizoarele tin mai mult de 40000km ( la mine pana la 65000km au fost ok si le-am schimbat abia la 72000km,parca) si orice tip de amortizor are durata normala de viata ~50000km ( Bilstein, Ironman, etc), asa ca de ce e Dacia responsabila de asta ? De ce alte marci nu sunt invinuite de asa ceva ?

Cat despre zdranganeli s.a. ... ce sa zic... unii au un mod de exploatare cel putin ciudat, fara a citi un manual de utilizare si au pretentii sa tina ca un tanc fara intretinere, ca "e noua domle' si a costat o caruta de bani" .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai concret decat prevederea marjei de 500 ml consum ulei pt alertare nu cred ca exista! As fi curios daca alt producator are asemenea prevedere! Ironia sortii face ca tocmai acest producator sa fie ajns din spate de cazuri de consum excesiv de ulei! Date mai concrete decat acest articol nu cred ca exista!!!

http://www.largus.fr/actualite-automobile/renault-12-tce-et-nissan-12-dig-t-des-moteurs-gourmands-en-huile-8196384.html

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Imi aduc aminte cu tristete cum ma bateam si eu (si multi altii pe langa mine) cu morile de vant, ca masina e periculoasa in trafic... Rezultatul final a fost vanzarea masinii in paguba...

 

Ca sa nu existe si comentarii de genul "l-am facut fericit pe respectivul" cel care a cumparat masina stia foarte bine ce probleme are !!!

 

Dar daca mai aveam rabdare un an firma a recunoscut pana la urma ca a gresit proiectarea unor componente din motor si le-a schimbat pe banii proprii. Dar daca in acest timp ma faceam praf intr-o depasire de ex....

 

Bineinteles ca multi colegi de forum si nu numai ne-au reprosat ca nu stim sa folosim masina, ca nu e motorina buna, cate in luna si in stele. Daca era sa ma iau dupa comentarii trebuia sa o bag in pat seara langa nevasta sa nu stea afara in frig si ploaie, saracuta...

 

Bafta Stefane.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai concret decat prevederea marjei de 500 ml consum ulei pt alertare nu cred ca exista! As fi curios daca alt producator are asemenea prevedere! Ironia sortii face ca tocmai acest producator sa fie ajns din spate de cazuri de consum excesiv de ulei! Date mai concrete decat acest articol nu cred ca exista!!!

http://www.largus.fr...le-8196384.html

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Eu am verificat carnetele de garantie la Mercedes, VW, Audi, Toyota. Se prevede un consum normal de ulei intre 500ml, mergand in unele cazuri pana la 1000ml la 1000km. Nu te lega de ce nu stii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...