Sari la conținut

cutie de viteze - agata intr-a 2-a


Postări Recomandate

  • 5 months later...
  • Răspunsuri 57
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Inca nu. Am mers cu un prieten care are tot duster 1,5 dci 4x4 si la el se aude acest zgomot metalic. Probabil sa fie timoneria....Mai studiez putin. Oricum daca apare la mai multe masini ma gandesc c

Din partea unui spectator: 1. incercati sa schimbati vitezele in plaja de turatie a motorului si a vitezei vehicolului recomandat de producator 2. in incercarea de a ajunge cit mai repede la

Salut. Detin un Duster 4x4 1.5 dci -2012 cu urmatoarea problema: la introducerea in viteza a 3-a din viteza superioara ( frana motor) intra greu si "caraie" daca turatia motorului este peste aprox. 2200 ture. Problema apare numai in treapta a 3-a la turatie de peste 2200. Sub aceasta turatie intra fara probleme. In celelalte trepte intra usor ( ex: din 4 in 2 indiferent de turatie). In ordine crescatoare intra la fel fara probleme indiferent de turatie. Ceva pareri?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salut, aceeasi problema am avut si eu la viteza 3 si nu i-am acordat atentie. După mai bine de un an, problema s-a accentuat, am vorbit cu niste prieteni mecanici, cărora le-am povestit despre Problema. Soluția este :se da cutia jos, se desface si se schimba un fel de angrenaj(nu imi aduc aminte denumirea exacta) special pentru viteza 3.

Probabil in 2 saptamani ajung sa fac operațiunea asta, daca se rezolva, revin si te anunt!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt din Brasov Dar, masina o fac in Constanta. Intre timp mi-am adus aminte de denumire: sincron viteza 3, surpriza este atunci când desfac cutia, ce mai este de schimbat pe acolo(rulmenti....) 

Piesa nu poate fi comandată decat dupa ce dau cutia jos, se comanda dupa codul de pe cutie si termen de livrare undeva la 7zile, ca si cost piesa in jur la 500lei, deci masina blocată undeva la 7-9 zile!

Revin cand ma apuc de treaba!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • 10 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...