Sari la conținut

Ce nu iti place la Dacia Duster?


Postări Recomandate

1. Lipsa discuri frina spate

2. Alta culoare pentru tot ce este rosu in bord. ( albastru , verde, alb). LIMBAJUL NEADECVAT NU ESTE ACCEPTAT PE ACEST

3. Patru pozitii pentru stergatoare +pornire automata( trei ture) la actionarea pompei.

4. Schimbarea pinioanelor 4,5 si 6.

5. Faptul ca vitezometrul este gradat in cifre fara sot. Toate raportarile( consum la 80km/h,100 120,acceleratie la 100km/h,, rotatie in treapta 1.... x la1000r/m) sint cifre cu sot. Toata gama Dacia are vitezometrul cu cifre fara sot. Sa ramina Renault cu chestia asta iar Dacia sa revina la drumul ei.

6. Turometru gradat la 250r/m. Normal ar fi gradatie la fiecare 200r/m

7. Fiind considerata si masina de teren consider ca trebuie doua lumini de mers inapoi ( pe ambele lampi) cu sticla transparenta si destul de mare pentru ca in padure sau aiurea ai nevoie de lumina ( spre deosebire de oras).

8. Lipsa bandourilor de protectie pe usi si bare

9. Deasemeni lipsa celei de a doua lampi de ceata pe spate

10. Lipsa becurilor galbene din farurile de ceata (asta e un pacat mondial la ora actuala)

11. Stergator parbriz cu patru viteze: burnita(mist) intermitent, viteza1, viteza2 + ponire automata la actionarea pompei de apa.

12. Si ar mai fi. Daca macar o parte dintre acestea ar putea fi contra cost (optionale) montate de fabrica ar fi un pas inainte

salut,vad ca esti in dublin,spune-mi te rog daca la voi se poate muta volanul de pe stanga pe dreapta si daca merita operatiunea.urmeaza in scurt timp sa vin in anglia si parca nu as lasa sau vinde masina aici,ma ganmdesc numai la cat am muncit pt ea.mersi frumos

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 164
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sa fac si eu o lista cu ce nu-mi place la Duster:   1. Consuma motorina! La fiecare 800 km tot trebuie sa fac plinul!!! Problema foarte costisitoare... 2. Cand spal parbrizul se consuma lichidul de

Parerea mea: Cooperativa Munca in Zadar. Din fericire portbagajul a fost proiectat exact cum trebuie. Orice altceva, cu timpul ar arata mai urit. Cu conditia sa nu transporti obiecte contondente, sabi

Sunt multe lucruri care nici mie nu îmi plac la Duster, şi as mai fi vrut şi alte opţionale, dar pentru un 4x4 cu gardă mare la sol, nou şi mult mai ieftin, accept aceste neajunsuri. Dacă îmi permitea

Posted Images

E offtopic,dar pot sa-ti raspund. Se poate face dar implica inca multe alte schimbari: bord,caseta directie,dispozitiv stergatoare,etc. Costa o groaza de bani si nu se merita. Cu citeva sute de lire poti gasi o masina care sa te duca din a in b, iar mai tirziu....... Eu am vrut sa fac invers pentru Romania si am renuntat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multe lucruri care nici mie nu îmi plac la Duster, şi as mai fi vrut şi alte opţionale, dar pentru un 4x4 cu gardă mare la sol, nou şi mult mai ieftin, accept aceste neajunsuri. Dacă îmi permiteam, sincer, mi-as fi luat un 4x4 care să aibă ce îmi doresc, dar atât îmi permit şi mă bucur că Dacia îmi da această oportunitate!

 

Trimis de pe al meu ST18i folosind Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si de ce nu le pui? Mie si multor altii de aici nu ne lipsesc pentru ca le avem. Le-am luat ca optionale, de lipsa carora se plange lumea pe aici fara ca macar sa se intereseze daca exista sau nu. In standard nu exista deoarece poate exista oameni care nu doresc ca pretul final sa fie "umflat" si cu ele.

Eu nu fac referire la cele cu „lipici”…aş fi preferat o soluţie integrată în genul celei de la Stepway sau Nissan Juke, unde protecţia aripilor şi cochilia pasajelor trenului de rulare nu sunt piese distincte. Faptul că soluţia este adoptată pe Stepway, mă face să cred că nu este atât de costisitoare pe cât vor unii să o facă să pară (960 lei + manoperă montaj), în măsura în care 30€ suplimentari datoraţi lipsei autostrăzii sunt un impediment al creşterii capacităţii uzinei din Mioveni şi factor de declanşare a grevei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cat am eu cu Dusterul in test drive ( 1.6 - 16v ; 4x4 - motarele pe motorina nu ma intereseaza ), doua lucruri nu mi-au placut:

- foarte zgomotosa la turatii mari ( la fel ca si Loganul ).

- lipsa de vitalitate in reprize, asemanatoare Loganului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...