Sari la conținut

Postări Recomandate

Uite si o proba de consum pe 30.000km. Metoda plin la plin. Regimul de condus a fost la consum cred cateva mii de km si apoi am renuntat. Eco nu l-am folosit niciodata mai mult de 100km si cred ca maxim 500 km in 30.000km.

cc7337de7e59385057f5e60e0ca7a4b7.jpg

Reiese 35 lei/100km. Bine, rau, asta este. Eu sunt multumit...de masina.

 

Salutari

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 

 

LE: la Logan 1.4 GPL, am o medie de 20 lei/100 km. Dar merg si mult pe jos cand nu mai poate urca o panta la munte cu noroi, urc cu treapa a 2-a o panta mai accentuata pe un DN/DJ. Una peste alta, depinde ce vrei de la o masina

Editat de psystem
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 985
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Asta cu roata de rezerva e ok! N-am mai auzit-o... Si nici lichidul de parbriz nu e necesar, restul daca sunt pe min, e ok! Plinul niciodata, doar cate 50 de lei o data la pompa. Si economisesti cred

Desi ce ai scris mi se pare o ironie ieftina si gratuita, o sa-ti dau cateva motive - de la primele alimentari mi s-a parut ca am un consum real mai mare decat cel afisat pe CB, tinand evidenta reala

Roata si scaunele care nu sunt folosite. Si torpedoul sa fie gol

Posted Images

Exista iluminat stradal! Si daca nu exista, exista alte masini pe strada cu soferi burghezi care merg cu farurile aprinse, si poti merge aproape, in spatele lor! Doar daca nu vrei, nu poti...

......

 

E periculos sa faci ceea ce spui - mers fara lumini seara/noaptea. Chiar daca este iluminat stradal. Da, e adevarat, pe o strada bine luminata, tu, care conduci masina, nu observi ca ai farurile stinse (mi s-a mai intamplat si mie). Dar pentru ceilalti este important pentru ca nu te vad in trafic. Si crede-ma, am vazut suficienti pe strazi fara lumini, chiar prin oras, care se vad vag, sau cand sunt prea aproape. Sincer, mi se pare periculos. Macar ca si conduita preventiva tot as merge cu lumini aprinse noaptea. Te calicesti la 2 lei dar faci un accident - sa vezi atunci economie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

< / facepalm >

Mister, ai scos propozitia aia din context fara sa citesti tot, eventual si posturile de mai sus, si nu ai remarcat ironia (a se citi bascalia) de acolo.

NORMAL ca nu poti sa conduci asa! Nu ca e periculos, trebuie sa fii lobotomizat ca sa faci asa ceva...

Din vreme ce producatorii si politia pun tot mai mult accent pe siguranta activa (lumini de zi pe masini, lumini de intalnire obligatorii pe DN, etc...)

Am vazut si eu destule curci (si aici substantivul nu are gen - comparativ e doar gradul de inteligenta) care merg cu farurile stinse noaptea, sau lasa "asa", doar DRL-urile alea cu LED ca sa fie siguri ca orbesc pe ceilalti, si nici ei nu vad nimic.

 

Hai ca suntem off-topic si ne luam o jordie de la admin.

Concluzie: Consum mic, e ok, dar nu prea... depinde cum mergi. Eu aveam 9.5-10 in oras si cam 6-7 la drum lung. Mi s-a parut senzational pentru un SUV 4x4, care se si misca decent, condus zilnic, in frumosul oras Bucuresti, mare parte in ore de varf. Mai mic consum am mai avut doar la Yaris sau la 206...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput si eu sa verific consumul la 1.2 TCE 4x4, din curiozitate. Dupa 433 km, consumul mediu "la pompa" este de 7,66 litri/100km (au intrat 33,15 litri). CB indica o medie de 7,7 litri/100km. Conditii: anvelope de iarna, mod eco oprit, tractiune setata permanent pe Auto, S/S dezactivat mereu, fara pasageri si fara bagaje, 50% in oras si 50% pe drumuri nationale in apropierea orasului, benzina Socar de 95.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

auto sau 4x4 ?

 

știam că pe mod 4x4 nu prea mergi pe asfalt uscat sau cu viteză mare...

 

se reflectă în consum?

 

întrebare : pe modul 4x4 este o viteză maximă admisă ?

 

stimă!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...