Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 982
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Asta cu roata de rezerva e ok! N-am mai auzit-o... Si nici lichidul de parbriz nu e necesar, restul daca sunt pe min, e ok! Plinul niciodata, doar cate 50 de lei o data la pompa. Si economisesti cred

Desi ce ai scris mi se pare o ironie ieftina si gratuita, o sa-ti dau cateva motive - de la primele alimentari mi s-a parut ca am un consum real mai mare decat cel afisat pe CB, tinand evidenta reala

Roata si scaunele care nu sunt folosite. Si torpedoul sa fie gol

Posted Images

Wow... pai e fenomenal :) Nu stiu de ce te supara

 

Cutia de 4x2 e diferita de cutia de 4x4? Si pentru ca vorbim de 130km/h... viteza ta a6a are o alta dimensiune - stie cineva?

Sunt 2 litrii mai putin - deci sigur e din viteza ta a-6a.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Cain, ai zis "banuiesc undeva 8.6L la 130Km/h" si am vazut ca aveai diverse poze cu consumul instant... as sugera eventual un experiment ceva mai relevant - resetat CB cand intri pe autostrada si observat la iesire cum sta treaba (o sa ai date de gen viteza medie, nr km, litri consumari si media calculata de CB) si poti determina mai exact valoarea consumului (eu unul ma astept ca eventualele imbunatatiri sa se vada mai cu seama la viteza mare, insa sunt sceptic relativ la impactul lor per ansamblu - versus efortul care mi-ar fi necesar ca sa le bricolez - poate daca o sa stau mai bine cu timpul).

 

Consumul (mai alesla viteza mare) poate fi semnificativ influentat de inclinarea terenului, vant, calitatea carburantului... si gradul de ocupare din trafic - daca trebuie sa depasesti rapid masinile care merg cu 110 pe banda 1 pt ca in 2 sec te poti trezi in spate cu un BMW care merge cu 200 pe banda 2 accelerarile alea o sa adauge mult la cifre...

 

La benzinarul K4M din dotare eu suspectez peste 10-11 la viteze de gen 130-140 km/h --- insa eram cu portbagaj de pavilion si masina f incarcata, multe depasiri din scurt --- si nu am facut reset-ul sugerat mai sus, deci nu pot sa dau o cifra relevanta. Doar daca mai incerc cu proxima ocazie.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Killer82... ar trebui pe dus-intors pt ca unele sunt mai in deal si altele mai in vale. Insa mi-ar trebui si un Duster nepreparat langa mine. Poate cineva vrea sa dam o fuga pe A3 sa testam?

 

Tu.... de exemplu cand iti faci timp de bricolaj :) Deflectoarele fata si carenajul spate iti iau 2 ore sa le montezi. Cost 150 lei si sa ai o surubelnita :)

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E mult mai dificil de testat daca chiar vrei sa tragi o concluzie reala, iti trebuie 2 dustere identice in afara de aceste modificari aerodinamice: aceeasi incarcare, aceleasi cauciucuri, aceeasi presiune in ele, aceeasi uzura la ele, acelasi soft in computerul de injectie si computerul de bord, sa mearga in paralel, si asta cat mai multi km ca sa fie relevant.

 

Apropo de aerodinamica, pentru Logan exista repere renault de deflectoare care se pun in fata rotilor din fata, si in fata rezervorului - as fi curios de aplicarea acelorasi idei si la duster.

Carenaj pentru spate parca as incerca si eu, nu ai facut cumva un model cu cote? Este la Dedeman ceva fibra de sticla transparenta de 1mm grosime, sub 20ron/mp, latime 2m, din asa ceva as incerca sa fac.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...