Sari la conținut

Anvelope Dacia Duster


Postări Recomandate

@iszy56 arata foarte bine lanturile, dar nu cred ca te vad cu ele decat pe zapada in offroad, pe sosea nu cred ca vei putea merge cu ele...

 

Absolut. Lanturilor le sta cel mai bine in portbagaj!

Daca ai rulat cu lanturi stii ca peste 20 km/h nu prea poti merge cu ele. Lanturile sunt pentru a te scapa dintr-o zona cu zapada abundenta. 10-20 km. Altfel adio directie, adio anvelope, adio suspensie si asa mai departe.

La peste 1 mil km strabaturi am montat lanturile de 2 ori 14 respectiv 5 km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,3k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca ramai pe all season eu as sta tot cu good year cu care a venit masina. Pana acum am incercat continental si barum, all season, dar am mers si iarna cu ele, doar in primul an cand erau noi, adica

Jentile stilizate ...365R sunt mai grele decat cele de tabla cu peste 2 kg.Dusterul este o masina grea pentru motorul 1,3 sau 1,5.Plecarea de pe loc este greoaie fata de alte masini cu aceeasi motoriz

Am largit lista inceputa de @dacian cu variante de cauciucuri mai late (225 mm) care intra pe janta stoc. Vorbim strict de R16, jante stoc si suspensie stoc, varianta 4x4 (benzina/diesel/ph1/ph2).  

Posted Images

Sunt acceptate, dar unii dintre colegi doresc sa aiba randament maxim. Eu consider ca daca cineva utilizeaza masina mai mult pe asfalt (eventual cateva iesiri usoare pe drumuri forestiere) atunci nu ar trebui sa le schimbe, dar daca se baga si pe ceva drumuri in off mai serioase atunci ar fi mai eficiente cele dedicate de iarna.

 

Anvelopele universale le-as considera mai potrivite pentru tari cu un climat putin mai cald.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci le-ai probat. Io miine scot de la mester lanturile imbatabile tip senila. Inca nu stiu daca vor incapea. Sper! :frantics: :frantics:

 

am avut si eu senile ca ale tale,

le-am cumparat prin anii 90; le-am folosit la dacia veche; aveau insa in loc de lanturi, pe laterala, niste tije, din metal;

sunt supertari,

le-am montat o singura data,

este drept ca fac mult zgomot si vibreaza toata masina, iar daca mergi pe asfalt cam lasi urme, dar nu te lasa la greu :twitch:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu consider ca daca cineva utilizeaza masina mai mult pe asfalt (eventual cateva iesiri usoare pe drumuri forestiere) atunci nu ar trebui sa le schimbe,

Daca ai cum, compara cum iti franeaza masina pe asfalt uscat, dar la minus ceva grade, cu anvelopele MS din nascarea masinii si cu unele de iarna. E foarte posibil sa ai niste surprize maricele.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Jay, de acord.

 

Ma gandeam la cei care iarna se plimba mai mult prin oras, rar merg pana la o cabana si care stiu cu ce sunt "incaltati".

Diferentele le stiu foarte bine, deoarece la actuala mea Dacie (inca mai am un pic de strans, pana il pot schimba cu Duster 4x4) am universale M+S si de iarna. Cele universale M+S nu mi-au placut deloc, din pct de vedere al comportamentului, odata cu scaderea temperaturii sau cu aparitia zapezii. Astfel am decis sa imi cumpar unele de iarna, inainte de a intra legea cu M+S.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...