Sari la conținut

Postări Recomandate

- Am constatat minus-ul motorului aspirat pe benzina fata de diesel si anume aparitia unei oarecari "impotente" la altitudini mai mari, acolo unde aerul e mai sarac in oxigen... Pur si simplu nu voia sa mearga in viteza a 3-a. In a doua urca bine in turatii (se ducea si la 4000 rpm) insa, imediat ce schimbam a treia, murea motorul. Mentionez ca eram pe asfalt, la vreo 1500 m altitudine iar panta nu cred ca depasea 7, 8 (maxim 10) % grad de inclinare.

 

Cati km are masina? Eu cred ca inca nu si-a dat drumul motorul. Inainte de Duster am avut un Logan din 2006 cu motor 1.4 si anul trecut am urcat cu el pana la peste 2800 de metri (in Alpi). In mare parte si eu am urcat tot cu a 2-a, dar am mers binisor si cu a 3-a. Eu cred c-o sa-si mai dea drumul in timp si motorul tau si o sa-l simti altfel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 322
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sfarsitul de saptamana care tocmai a trecut a fost alocat "incalzirii" Duster-ului in vederea concediului. Mai exact, l-am plimbat prin zona cetatilor dacice din Orastie (Costesti, Gradistea de Munte)

Va rog sa ma credeti la la diesel vs benzina NU exista decat 1 argument REAL ! Argumentul este reprezentat de nr de kilometri pe care il face utilizatorul pe an. Amortizari si alte aiureli nu sunt va

Sa speram ca pana ajunge Dacia sa produca masini hibride, anul asta sa introduca macar noul motor 1.3 tce pentru cei care nu vor neaparat un motor diesel pe un SUV .. stiu sunt o minoritate dar si ace

Posted Images

Dupa iesirea din weekend am 9800 km deci cred ca s-a rodat.

Acu mai depinde si de inclinatia pantei pe care o urci. Chiar daca esti la 2800 metri, daca urci o panta de 3-4-5% e diferit de o panta cu inclinatie dubla.

Oricum masina n-are probleme pentru ca in afara de problema asta, a mers perfect.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu, n-am umblat la ea pana acum.

Si voi urma recomandarea producatorului, adica revizie la 20k. Masina are 5 ani garantie, iar stilul meu de condus n-o solicita excesiv.

Pana la urma, de ce sa-i cresc artificial costurile de exploatare? Asta e unul din motivele pentru care am luat-o (intretinere relativ ieftina).

Pe perioada celor 5 ani, cel putin, o sa vada doar service la dealer asa ca, daca se strica ceva, e in garantie.

Restul e "cancan" :)

 

Precizare: Eu am benzinarul clasic, 1.6 16V .. motor dovedit ca fiabil. S-ar putea ca la tine (Tce-ul) sa fie alta mancare de peste (si aici nu vorbesc despre fiabilitate ci despre eventualele recomandari diferite de exploatare).

 

Respecta indicatiile producatorului ca nu e nebun sa recomande reviziile la un anumit numar de km daca masina n-ar duce fara probleme acel numar de km (altfel ar canta pe trei voci Dacia la cate piese ar fi nevoita sa schimbe).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu, n-am umblat la ea pana acum.

Si voi urma recomandarea producatorului, adica revizie la 20k. Masina are 5 ani garantie, iar stilul meu de condus n-o solicita excesiv.

Atentie... la recomandarea producatorului... 20kkm SAU 1 an (depinde care vine prima...)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...