Sari la conținut

probleme turatie Duster 1.6 16v 2010


Postări Recomandate

adrianvmx eu am schimbat si toate bobinele , asa recomanda toata lumea. Una singura facea figuri.

Al meu in continuare balbaie putin dar m am obisnuit insa daca dau drumul la AC culmea merge rotund. Eu zic totusi ca e din soft si/sau trebuie tachetii reglati.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Citeste https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=309473&hl=. E acelasi motor motor cu al tau chiar daca e pe Logan. Mai cauta si prin posturile lui YRX (https://www.daciaclub.ro/Vw-Touareg-The

Tomasetto nu face calculatoare GPL. AC Stag face calculatoare de GPL, cele mai populare fiind din familia Qbox Basic (buget),  Plus (soluția inteligentă pentru cei care nu vor complicații)

Resetare harti de injectie, verificare TRIM-uri, sonde Lambda. Recalibrare motoras pas cu pas.

La Loganul ăla de l-am  vândut mi-am dat seama că este din softul injecţie deconectând cupla de pe alternator ( mufa cu 2 fire, un fir pentru LED martor în bord, celalalt comanda dinspre injecţie )

Alternatorul fiind controlat direct de ecu injecţie, prin deconectarea firului de control dinspre injecţie motorul s-a accelerat în jur la 2000 rpm, turaţie perfect stabilă, ecu încerca să comande alternatorul dar nu reuşea fiind deconectat. 

Asta se  întâmplă, injecţia caută să menţină încărcarea bateriei în anumiţi parametri, şi ridică sau coboară turaţia motorului implicit a alternatorului ducând la aceste oscilaţii foarte neplăcute de relanti.

Colegul @Opteron a sesizat foarte bine, pornind AC apare consum mare în sistemul electric şi injecţia reuşeşte să gestioneze mai bine încărcarea menţinând mai stabil relantiul

@adrianvmx  ar putea să ne  spună dacă Dusterul său este EURO 5 caz în care ceea ce am scris mai sus se aplică dacă e EURO 4 este altceva în neregulă.

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca este vorba despre aceasta masina "Am cumpărat pentru părinți un duster 1.6 16v 4x2 benzina din 2011 ..." (Duster ph1 motor K4M(690)) si atunci poate trebuie analizata putin mai atent injectia ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Duster ul este euro 5 și după mai multe analize am depistat ca de fapt îmi afuma bujia nr. 4  și pe tester îmi da stft1  apropiat de zero doar pana începe relanti ul instabil apoi scade și pana la - 25% semn ca sonda citeste amestec prea bogat și corectează drastic timpul de  injecție. Urmează sa fac un test de compresie dar deja ma gândesc la ce e mai rău..... asa este Gil26 este aceeași mașina la cere abia ce i am schimbat rulmenții din cutia de viteze care după cum arata internele este o mizerie!!! 

Am cumpărat mașina pentru părinții  mei  dar m am făcut de ras!!! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 24.07.2023 la 9:46, catalinduster a spus:

Revin, din pacate, cu vesti proaste. Dupa ultima resoftare, am avut sensatia ca masina si-a mai revenit, si ca turatia o lua razna doar dupa ce ma dadeam mai tare la ea... in schimb in ultimile zile, turatia nu doar ca ramane undeva la 1500 de ture, ci oscileaza ca si cum as apasa acceleratia din secunda in secunda, are o fluctuatie de aproximativ 300 de ture. In plus, in momentele cand masina sta pe loc si turatia coboara, motorul se balbaie sa zic asa, si se chinuie sa nu moara. Se pare, ca buba pe care o are si pe care inca n-am descoperit-o, incepe sa se agraveze.

Mentionez ca masina a mers doar pe benzina, n-a mai vazut gazul nici macar o secunda.

O sa apelez la un electrician, iar daca nu-i dau de cap, o sa ma duc din nou la reprezentanta.

Daca mai aveti vreun sfat, v-as ruga sa mi-l dati, ca nu stiu ce sa-i mai fac.

Multumesc.

 

Salutare... De 2 zile ma confrunt cu acceasi problema descrisa de tine la un Logan 1.6 16 Valve, euro 5. Vreau sa știu dacă ai rezolvat problema, dacă ai găsit buba, pt ca eu deja am schimbat clapeta de Accelerație, ecu motor, și vreo 5 mecanici care se uita la mașină la fel cum ma uit și eu :(

Daca îți las un nr de telefon 0765.512.288 poate ma ajuți cu problema chiar și contracost... Am ajuns sa arunc 1300 lei pe clapeta și ECU  fără nici un efect... Ms frumos aștept un răspuns... Drumuri bune! 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, verificati furtunul si oringurile din capete care intra in clapeta si mai e unul parca de la ABS, daca trage aer fals pe undeva asa face.

 

Mai mult, mare atentie la caseta de plastic a filtrului de aer. In partea de jos de dupa filtru se aduna foarte mult ulei care vine de la gazele de carter.

 

Sigur e un furtun sa undeva gatuita admisia/acceleratia sau asa cum am spus poate bobina/bobine duse. La bobina durata de viata data de producatori variaza intre 100.000 km si 200.000 km. Eu am luat NGK cu 200.000 de km si sunt inca jumate mai mari in diametru in partea de sus vs originale.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat într un final deși dacă ma luam după mecanici și alți ingineri în domeniu nu scăpăm fără sa dau chiuloasa jos. 

La mine problema a fost de la un  injector   care era bucuclaș  și mi a mâncat zilele.... am verificat calculatorul toate cablajele, am monitorizat injecția și aprinderea pe osciloscop și cu greu am depistat din greșeală!!! 

În cazul injectoarelor IWP217 rezistenta  interna a injectoarelor trebuie sa fie app. 14.5 ohmi dacă are abateri mari trebuie pus un semn de întrebare, dar poate da bine la rece și sa se modifice în funcționare (cazul meu) 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...