Sari la conținut

Opteron

Members
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    5

Opteron a câștigat ziua ultima dată pe 15 August

Opteron a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

15 Bun

Despre Opteron

  • Rang
    Nou venit

Vizitatori Recenți Profil

255 citiri profil
  1. Salut, Duster 2011 1.6 16v 4x2 - pe la 125.000 de km relantiul a inceput sa o ia razna 728 rpm-500 rpm-800 rpm si tot asa. Chiar ieri a dat sa moara :(. Am tot citit pe net si am gasit pe forumul reno solutiile - https://www.reno.ro/index.php?showtopic=161113&st=60 Eu am facut astea: - curatat clapeta de acceleratie cu solutie speciala dar nu i am modificat pozitia si din cate am citit nu trebuie. Oringurilende etansare nu le am avut dar le am curata bine pe cele vechi - schimbat cele 5 garnituri de pe admisie. Cele vechi erau originale si usor crapate ...cel nai proba
  2. A trecut ceva timp si asta pentru ca nu am mai folosit masina - traiasca Olanda si bicicletele. In iulie am facut drumul dus pana in Romania 2600 km iar Dusterul s-a comportat exemplar cu un consum de 8.5 si medie de 90 km/h ...Romania inclusa. Pana sa plec am inchiriat o rampa si am schimbat: 1.tamponul de motor antibalans si cel mic din stanga de sub baterie. La decelerare aveam ceva socuri si s-a rezolvat :). Montajul celor doua tampoane a fost destul de usor ...fiind prima data pentru mine. 2.scaunele fata le am schimbat cu unele de Audi A5 iar kitul de montaj l-am cum
  3. Asa cum era de asteptat consumul a scazut si acum am 7.1 pe 600 de km cu media de 90 de km/h. Nu am verificat sonda lambda din catalizator poate si-a revenit :).
  4. Acum o saptamana a aparut un misfire la pistonul 3 . Cum in istoric pe la 78.000 de km a mai fost eroare asta pe 3 si 4 iar bujiile au fost schimbate cu unele noi NGK Iridium am hotarat ca cel putin o bobina este pe duca. Bobinele din ce am vazut se schimba in pereche minim insa pretul uneia nu este mare raportat la importanta piesei la benzina - aprinderea este cea mai importanta. Am hotarat sa le schimb pe toate 4 cu cele "mai scumpe" si cele mai bune din punctul meu de vedere - NGK la 27 euro bucata. Preturile variaza de la 14 la 27 de euro. De schimbat este destul de banal
  5. Multumesc Mak pentru primire ! uff Nu stiu cum gandesc uniicand cumpara o masina sh dar revizia + bujii + cureaua de accesorii sunt minimul minmul necesar pentru a nu avea surprize. Cat despre schimbatul lor.....doamne sunt sute de tutoriale si nu iti trebuie super scule pt asta. In vara ajung in tara si voi schimba distributia, aici e 500 de euro minim
  6. Salutare tuturor, Incep prin a va spune ca nu sunt mecanic si nici pasionat neaparat de masini. Am lucrat mai tot timpul in marketing/publicitate dar cu studii tehnice pe la Poli. De curand m-am mutat in Olanda si pe langa bicicleta aici iti cam trebuie si masina - toate magazinele mari sunt in afara orasului iar autostrazile sunt impecabile dar cu limitare la 100 kmh in intervalul 06:00-19:00 ..apoi 130 maxim. Din pacate aici este foarte scumpa taxa de drum si asigurarea iar daca ai diesel sau brand scump te duci in ceruri. Dupa 3 saptamani de cautari m-am oprit asupra
  7. Salut, Experienta mea la primul drum lung fara limita de viteza - Amsterdam-> Frankfurt: Duster PH1 2011 cumparata de 2 luni aici in Olanda ( taxe mici datorita greutatii reduse si ca este benzina ) 1.6 16V 113.000 km tractiune fata sonda lambda din catalizator zice CarScanner ca nu este in paramteri dar nu am eroare. Le voi schimba pe viitor pe amandoua benzina 95 cu aditiv pentru curatare catalizator si sonda adaugat Viteaza pe plat cu ceva vant lateral :) - 160 kmh pe ceas si 155 pe gps Viteaza la vale - 180 pe bord si 176 kmh pe gps. In ca
×
×
  • Creează nouă...