Sari la conținut

Probleme indicator consum


Postări Recomandate

Duster 1,6 benzina fabricat august 2018.  Ieri 13.10.2019 ( cred ca nu a fost zi cu ghinion )  aveam rezervorul pe jumatate si zic: hai sa ii fac plinul. Ii fac plinul , merg sa platesc la casa cand  pornesc  motorul , indicatorul nivel  carburant imi arata ca e pe jumatate , CB imi zice ca mai pot merge  342 km .  parcurg aproximatib 50 km , indicatorul imi arata tot jumatate , CB la fel 342 km . resetez CB din butoanele de bord ... aceasi poveste . Sun la reprezentanta   si ma programeaza sa imi reseteze senzorul de nivel carburant zic ei . Intreb ,  eu nu pot face nimic sa nu mai ajung la voi ? Raspuns . NU ! Noi trebuie sa resetam senzorul ala , se face cu TESTERUL  ..... Ma duc la garaj ridic capota , scot borna de - Minus si las  asa vre-o 3 minute . Pun borna la loc pe baterie , pun contactul , CB  verifica Directia , esc ,  si ce mai verifica el acolo  si acum  indicatorul imi arata rezervorul aproximativ plin si ca mai pot parcurge 856 km pana sa alimentez  din nou. Deci .... problema rezolvata prin resetarea CB cu scoaterea bornei de la baterie.   VA SALUT si DRUMURI BUNE  !!!!

 

Editat de komoddo
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Defapt ai făcut ceva, ai consumat din carburantul din rezervor - suficient cât să facă recalibrarea singur.

Eu la toate masinile detinute in peste 33 de ani am alimentat pana la primul “click” al pompei si nu am vazut “becul rosu”, lucru valabil si la masina actuala: alimentare pana la primul click si cand

Dacă în loc de L/100km ai km/L atunci: a) cineva s-a jucat aiurea b) mașina e de afară, dintr-o tară cu km/L - cam greu e teritoriul european   Se rezolvă din diagnoză.

Posted Images

Cu ce erori am umplut CALCULATOARELE ?   El a verificat servodirectia , ESP , etc , la urma a zis ca totul e Ok  .  Dar cand  ii schimbi bateria la masina  se umple cu ceva erori ?  Hai sa fim seriosi . Ma duceam la reprezentanta , aia faceau si ei , si imi mai lua si bani . Oricum fac figuri si nu te lasa sa vezi ce face . Sau te lasa sa te uti , scot borna la baterie si  se mai fac ca mai fac ceva in plus . Si iau banii. Nu esti si tu cumva unul de al lor si bagi de ZECE  ca sa intre lumea in pancica. iar toate chestiile astea sa le faca reprezentanta pe bani ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tensiune sub limită, intermitent, pe calculatoarele alimentate și online la momentul scoaterii bornei.

În reprezentață poți și trebuie să stai lângă mașină, e reglementată treaba, că nu vrem să completăm declarația pe propria răspundere de protecția muncii e altceva.

Când faci ceva pe banii tăi e treaba ta. Când faci ceva prost pe banii tăi și recomanzi și altora modul incorect de rezolvare deși ți se spune că e greșit, se numește...(las colegii să completeze)... .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am rezolvat problema indicatorului de carburant oprind mașina de câteva ori, apoi și-a revenit, nu știu dacă opririle au fost motivul de și-a revenit sau a revenit de la sine, am pățit-o de 2 ori pana acum și pana acum și-a revenit singura... legat cu scosul bornei... sunt de acord cu T0rquemada, credeți-ma, știe ce vorbește.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine liniuțele cad din ce în ce mai repede. Spre exemplu sub jumatate6din rezervor mi-au dispărut 3 liniuțe în 70 km pe drum drept, fără a înclina mașina în vreun fel. După ce fac plinul până când rămân vreo 5 liniuțe îmi arată o autonomie de vreo 1.000 km. (kilometri parcurși + kilometri rămași), iar când se aprinde becul mai merg vreo 30 km. și am parcurs un total de 700 km. de la plin. Cam mare diferența față de 1.000 în condițiile în care merg cam la fel tot timpul.  De parcă rezervorul ar fi mai larg sus și mai strâmt jos, iar softul ar considera că un centimetru pe verticală are tot atâția litri sus cât și jos.

Editat de Mazarin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

La mine a revenit problema. Aveam 2 linii peste jumate si am facut din nou plinul. Dupa ce am pornit, indicatorul a ramas la acelasi nivel. Din pacate, nu si-a revenit si va trebui sa ma duc din nou la garantie cu ea. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Probleme indicator consum
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...