Sari la conținut

Probleme indicator consum


Postări Recomandate

mda, nu prea are legatura cu topicul, insa am gasit o situatie similara, colegul komoddo a scos si el borna de la baterie, a pus-o la loc, insa nu a avut martori aprinsi in bord. Rog un administrator sa mute postul meu intr-un topic corespunzator.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Defapt ai făcut ceva, ai consumat din carburantul din rezervor - suficient cât să facă recalibrarea singur.

Eu la toate masinile detinute in peste 33 de ani am alimentat pana la primul “click” al pompei si nu am vazut “becul rosu”, lucru valabil si la masina actuala: alimentare pana la primul click si cand

Dacă în loc de L/100km ai km/L atunci: a) cineva s-a jucat aiurea b) mașina e de afară, dintr-o tară cu km/L - cam greu e teritoriul european   Se rezolvă din diagnoză.

Posted Images

Acum 1 oră, siandu a spus:

Salut.

Cei la care am facut asigurarea Casco mi-au propus instalarea unui dispozitiv telematic pentru evaluarea stilului de condus. Daca parametrii inregistrati arata "prudent" atunci am o reducere la polita. Dispozitivul se monteaza simplu la bornele bateriei. Ceea ce am si facut (conform instructilor de montaj): am decuplat 'minus', cuplat fire dispozitiv intai la plus apoi la minus, pus 'minus' inapoi la baterie. Dispozitivul functioneaza corect, masina merge, dar am in bord martori aprinsi si mesaje "verifica directia", "verifica ESC". E normal ? De ce s-au aprins martorii in bord ? Cum se rezolva aceste avertismente ?

image.thumb.png.f29eb548a928c64a5d166823e16628c3.png

Fa curse complete spre stanga si spre dreapta cu volanul, stand pe loc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil nu-I place vre-unui computer. Service.

Ai o urmarire dinamica a consumului de current care urmareste toti consumatorii si face corectii. Probabil scula nu-I place, o interpreteaza ca si un consum suplimentar neidentificat si transmite semne si semnale de avarie. Zic si eu ca pianistul...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E normal, dacă nu ai ce face și deconectezi bateria ai eroare pe servodirecție, se rezolvă cu motor pornit și maxim stânga maxim dreapta...

dar au fost cazuri când, după o deconectare a bateriei, apare eroarea, o stergi prin metoda de mai sus și reapare la următoarea pornire, caz în care dacă nu se rezolvă prin reprogramare (există OTS) trebuie schimbată servodirecția care e corp comun cu toată coloana de direcție - spor la șurubărit.

 

Editat de t0rquemada
  • Like 1
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

a mers cu rotire pe loc volan stanga-dreapta ! multumesc pentru "pont". Ar trebui trecut in manualul de utilizare. Inca nu am mers la drum sa vad daca se mai aprinde a doua oara, testez un pic mai tarziu.

Altfel, ce spune @t0rquemada nu mi se pare corect, pot exista cazuri in care trebuie sa schimbi bateria sau pur si simplu sa o deconectezi. La reconectare de ce trebuie sa mergi in service (pentru acel OTS) ? Suna ca si cum servodirectia ar fi "memorie volatila", intrerupi alimentarea... nu mai merge.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ba e foarte corect, tu ca utilizator nu ai nevoie să te joci de nșpe mii de ori cu deconectarea/conectarea bateriei.

Există loturi de servodirecții mai sensibile, dacă sunt lăsate în pace nu au probleme, dacă sunt zgândărite pot intra în avarie, respectiv la fiecare pornire cere reînvătare unghi volan, o fac corect dar nu salvează. La următoarea pornire e ca și cum nu ai făcut operațiunea.

În acest caz ai OTS și dacă nu se rezolvă prin reprogramare se schimbă toată coloana de direcție - Duster ph3 are servodirecția cu motor electric prins pe coloana de direcție, fiind aceeași servodirecție de pe Clio 5 cu parcare automată, "tremurici" la părăsirea benzii etc.

P.S. Cireașa de pe tort (iar dau din casă) servodirecția e necesară(a se citi face parte din imobilizator) pentru pornire, deci cu ea defectă/deconectată nu vei mai porni mașina.

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Probleme indicator consum
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...