Sari la conținut

Anvelope Offroad & All-Terrain AT


Postări Recomandate

@gusterul

 

1. Se gasesc si 215/70R16 (eu din astea am).

4-5. Mai mult de 150km/h nu am mers cu ele, dar nu am sesizat nici o problema la viteze mari (insa consuma destul de mult daca sari calul, am avut consum de 10-11 la mers cu vreo 135-140km/h)

6. Eu sunt multumit de comportamentul masinii cu ele. Recent a luat @dorucz astfel de anvelope cu 680 bucata, nu stiu de unde. Eu le-am luat mai demult de pe: http://www.anvelomag.ro/product--goodrich-all-terrain-ta-lt21570r16--45216.html dar vad ca le merge aiurea site-ul acum.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 620
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare , MT-urile pe Duster sunt destul de zgomotoase , mai ales la viteze in care ajunge toata vibratia in zona de rezonanta armonica a masinii ( de ex pe la 40-50 km/h - viteza cu care se merge d

Am citit cu interes acest topic. Pentru mine alegerea gumelor a pornit de la un adevar deja demonstrat : nu exista anvelopa care sa exceleze la toate aplicatiile. Trebuie sa stii clar ce vrei, adica i

https://youtu.be/dJXymJjmTwU

Posted Images

se potrivesc si anvelopele 235/70/16 la duster. cu conditia sa le impingi mai tare cand la montezi :). si sa nu ai presuri de noroi. chiar daca reusesti sa le infigi sub aripi, o sa fie o mare problema la viraje. acum logic sa socotim: anvelopa 235/70/16 in comparatie cu 215/65/16 are raza mai mare cu 24.75 mm( adica diametrul mai mare cu 49.5mm) si latimea mai mare cu 20mm. verificati la duster-ul vostru si cu volanul virat daca ar fi loc pt o anvelopa asa mare. la duster-ul meu, pe fata cel putin, nu incape o astfel de anvelopa. poate a intrat la apa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Rog pe cei care se pricep si au astfel de anvelope sa ma ajute si pe mine sa ma lamuresc putin.

1. Cum se potrivesc BFG AT 235/70 R16 pe duster?

2. Ce modificari ai adus ca sa intre ok? sau intra ok pur si simplu?

3. De ce le-ai luat de 235? Sau.., din punctul tau de vedere, la ce ajuta 235 fata de 215 si eventual ce dezavantaje ar fi.

4. Am vazut ca BFG -urile astea sunt marcate cu G pe eticheta aia de eficienta la consum.... Cat consuma dusterul tau cu aceste anvelope?

5. Eu mai merg si pe autostrada si imi prinde foarte bine deplasarea cu 160km/ora. BFG -urile astea au limita de viteza 170km/ora. Oare la 160 pot aparea probleme?

6. Si ultima.... Cei care aveti astfel de BFG -uri, de unde le iau si eu ca sa fie cat mai ieftine?

 

@gusterul ...

 

BFG 235/70R 16 le-am montat pe duster, dupa ce la puntea fata am decupat (mecanic nu termic !) aprox 2.5 / 15 cm din prag (se demonteaza aparatoarea din plastic , se decupeaza , zinc, grund, montat aparatoare plastic). La puntea spate fara modificari. Mentionez ca am montate si arcuri H&R +30mm - recomand !

Pretul anvelopelor a fost 690 ron/buc.

Consumul mediu nu se modifica ! Depinde foarte mult de de stilul de mers si de raportul on/off road.

Mersul pe autostrada ....care A1,2 sau cei 60 km din A3 :ermm: ?

Cred ca trebuie sa stim clar unde vom utiliza predominant un autovehicul pentru a avea satisfactie maxima .

Daca 1/2 sau mai mult din km parcursi sunt pe asa numitele A1,2,3, cu siguranta dusterul nu este o alegere buna. Asta si din punct de vedere al consumului de carburant , unde strict pe asfalt, te poti deplasa cu costuri mai mici.

Fara o antifonare suplimentara fata de cea din fabrica, zgomotul de rulare la peste 120km/h devine deranjant. Conteaza timpul cat esti expus la acest tip de zomot/vibratie. Daca mergi ocazional 20-40 km la ++120km/h nu vei fi deranjat. Asa cum spui, cu 160 km/h, nu cred ca in Romania poti merge constant timp indelungat .Referitor la limita de viteza, mergi linistit cu 160-170km/h.

Daca vrei autoturisme care sa filtreze mult mai bine aceste vibratii exista solutii dar fie nu mai poti merge si off road , fie platesti mult mai mult daca vrei on/off + confort interior . Asta inseamna cel putin 10 - 15000 euro in plus fata de duster. Aici este secretul succesului comercial al acestui autovehicul .

Consider ca dusterul este o solutie excelenta pentru maidanele - denumite drumuri din Romania . Daca gandim la rece ( pragmatic) - cat reprezinta 80 - 90 % din totalul km parcursi pe an oras/DN-DJ/A ?!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri... mai am intrebari...

 

@gusterul ...

 

BFG 235/70R 16 le-am montat pe duster, dupa ce la puntea fata am decupat (mecanic nu termic !) aprox 2.5 / 15 cm din prag (se demonteaza aparatoarea din plastic , se decupeaza , zinc, grund, montat aparatoare plastic). La puntea spate fara modificari. Mentionez ca am montate si arcuri H&R +30mm - recomand !

Revin cu intrebarea: De ce le-ai luat de 235? Sau.., din punctul tau de vedere, la ce ajuta 235 fata de 215 cat e standard? Se merita atatea modificari? In ce situatii 235 este de un real ajutor fata de 215?

 

Mersul pe autostrada ....care A1,2 sau cei 60 km din A3 :ermm: ?

... si A1 si A2 si A3 + cele de la vecinii nostri pentru cand mergem in concediu in afara tarii.

In momentul de fata, cu anvelopele crosscontact LX (stock), mersul cu 160km/ora este foarte acceptabil: nu exista vibratii iar zgomotul nu este deranjant. Nici consumul nu cred ca e prea sus... dar uite ca nu am fost deloc atent la faza asta... stiu doar ca am 9,5% mixt

 

 

Cred ca trebuie sa stim clar unde vom utiliza predominant un autovehicul pentru a avea satisfactie maxima .

corect! dar stii cum e... am vrea sa fie si racheta si offroader si eventual sa gateasca si masa....

 

Consider ca dusterul este o solutie excelenta pentru maidanele - denumite drumuri din Romania .

100% de acord! Si nu doar din Romania.... exista si la altii drumuri si drumuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@gusterul

 

1. Se gasesc si 215/70R16 (eu din astea am).

4-5. Mai mult de 150km/h nu am mers cu ele, dar nu am sesizat nici o problema la viteze mari (insa consuma destul de mult daca sari calul, am avut consum de 10-11 la mers cu vreo 135-140km/h)

6. Eu sunt multumit de comportamentul masinii cu ele. Recent a luat @dorucz astfel de anvelope cu 680 bucata, nu stiu de unde. Eu le-am luat mai demult de pe: http://www.anvelomag...r16--45216.html dar vad ca le merge aiurea site-ul acum.

Acesta este magazinul cu 680 bucata: http://anvelotop.ro/4x4-All-Terrain/Goodrich-ALL-TERRAIN-T/A-LT215/70R16/flypage.tpl.html?filter3=R16&filter4=all&filter5=GOODRICH. Au si alte dimensiuni. Succes.
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

BFG 235/70R 16 le-am montat pe duster, dupa ce la puntea fata am decupat (mecanic nu termic !) aprox 2.5 / 15 cm din prag (se demonteaza aparatoarea din plastic , se decupeaza , zinc, grund, montat aparatoare plastic). La puntea spate fara modificari. Mentionez ca am montate si arcuri H&R +30mm - recomand !

Si... vrei sa spui ca nu ai modificat plasticul? Ca nu ajunge roata sa atinga plasticul in fata la interior sau chiar in spatele rotii din fata (tot la interior), atunci cand este bracat la maxim?

 

Consumul mediu nu se modifica ! Depinde foarte mult de de stilul de mers si de raportul on/off road.

Mersul pe autostrada ....care A1,2 sau cei 60 km din A3 :ermm: ?

Nu se modifica consumul mediu??? Eu sunt convins ca se modifica... Si inca destul de substantial! Asta chiar daca km inregistrati la bord sunt mai putini decat cei facuti real!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

danielcojocar are in totalitate dreptate. in plus eu cred ca sunt mai multe aspecte negative la montarea acestor anvelope. oare chiar merita sa decupezi din masina? ce probleme apar daca te opreste RAR-ul? ca sa nu mai zic ca daca esti implicat intr-un accident vei fi direct vinovat pt modificari aduse la masina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

danielcojocar are in totalitate dreptate. in plus eu cred ca sunt mai multe aspecte negative la montarea acestor anvelope. oare chiar merita sa decupezi din masina? ce probleme apar daca te opreste RAR-ul? ca sa nu mai zic ca daca esti implicat intr-un accident vei fi direct vinovat pt modificari aduse la masina.

Afirmatia mea a fost de neincredere vis-a-vis de ceea ce a spus @ktmadv, nu pentru montarea anvelopelor de alta factura sau dimensiune. Si eu mi-am facut cateva modificari la al meu "agregat" pentru ca aveam nevoie sa-mi incapa rotile (rotile mele sunt mai mari cu 6 cm in diametru decat cele standard). Nu am pus problema RAR-ului deoarece, cred ca, toata lumea care-si monteaza alte anvelope decat cele cu dimensiunile standard (scrise pe usa, caci in talon nu se mai regasesc) este constienta de faptul ca se poate intampla ceva...

Cu siguranta faci niste modificari la aceasta masina daca vrei s-o folosesti putin mai mult decat la asfalt... daca vrei sa ai si trairi dar si peisaje frumoase....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...