Sari la conținut

Anvelope Offroad & All-Terrain AT


Postări Recomandate

Lasand consumul si demarajul la o parte, ambreiajul si planetarele vor fi mai solicitate in mod direct .... indirect niste bucse se vor uza mai repede (roata mai grea) .... desigur, asa zice teoria , uneori o confirma si practica

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 620
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare , MT-urile pe Duster sunt destul de zgomotoase , mai ales la viteze in care ajunge toata vibratia in zona de rezonanta armonica a masinii ( de ex pe la 40-50 km/h - viteza cu care se merge d

Am citit cu interes acest topic. Pentru mine alegerea gumelor a pornit de la un adevar deja demonstrat : nu exista anvelopa care sa exceleze la toate aplicatiile. Trebuie sa stii clar ce vrei, adica i

https://youtu.be/dJXymJjmTwU

Posted Images

Eu am 70 AT si se simte diferenta fata de 65 (tot AT dar alt model) - atat la consum cat si la demaraj. Sustin si eu toria conform careia greutatea anvelopei isi spune cuvantul (la anvelopele actuale flancurile sunt mai bine ranforsate decat la modelul vechi ceea ce se traduce in greutate mai mare).

 

Pana la urma totul se rezuma la a cantari bine ce vrei de la masina si in ce directie inclini balanta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sigur ca greutatea isi spune cuvantul DAR, conteaza mult sa cunosti acest lucru si sa actionezi ca atare!

Pe 75 MT am un consum "de vis" dar, atata timp cat stiu chestia asta, nu ma deranjeaza! Ca, doar, nu port mereu anvelopele pe masina, ci doar atunci cand consumul nu e cel mai important lucru din drumul pe care-l parcurg!

Mergand dincolo, spre uzuri, pot sa spun un singur lucru!

Am aprox 30 kkm cu MT-urile pe masina si... nu am schimbat nici un pivot/bucsa(bascula)/planetara! Deci, sunt convins ca tine tot de partea de cunoastere a masinii si dotarilor si... grija cu care dai in ea!

Editat de danielcojocar
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare exagerata chestia cu uzura, adica pun 4 gume cu cateva kg in plus si teoretic uzez ceva, pai si cand am in masina 4 pasageri x 100 kg sau trag remorca atunci ce fac ce uzez? O sa spuneti ca se imparte altfel sarcina ca anvelopa transmite fix in planetara si bucsa acele kg in plus etc bla bla bla.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la greutate, fiecare cum crede, dar 7kg - cauciuc normal de sosea vs. ~15kg la AT KO2 sau mai mult la MT pe 70, eu zic ca se simt la uzura. Acuma e drept ca... nu stai cu MT-urile tot timpul pe masina, dar cu AT ... cam da.

 

L.E. Cat priveste, 4 pasageri...., nu stiu cati dintre noi merg zilnic cu patru oameni in masina, dar cu AT, merg zilnic.

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este o vorba si ....si cu sufletul in rai, asta este BFG KO mai greu, am vazut ca sunt colegi care renunta la ele si cauta gume mai usoare si offroad si autostrada si plimbari in afara tarii cu acelasi gume este complicat cand folosesti doar o masina, eu vad altfel treaba cu 2 una de plimbare si una de offroad.

 

Intrebare: Oare continental Cross Contact AT sunt facute la noi la Timisoara sau in alta parte?

Editat de Caphonne
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La inceput am bagat 2.5 (pt consum si agilitate) in ko2 215/65 R16 si fata de Conti mi s-a parut mult mai instabila masina. Rupea aderenta mult mai usor. Am redus la 2.2 si am constatat o imbunatatire considerabila a comportamentului pe sosea. Apoi a venit iarna si am facut-o 2.0 -cat scrie si pe rama usii- si e OK-nu e greoaie, cum m-am asteptat sa fie. Voi ramane la 2.0 intrucat masina e f usoara si merg mereu cu ea goala.

Editat de IonIonescu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...