Sari la conținut

Anvelope Offroad & All-Terrain AT


Postări Recomandate

@bert794, pe gheata poti sa ai mama cauciucurilor, daca nu adaptezi viteza nu ai sa vezi diferente intre cele stock si cele de iarna.

Iti spun din proprie experienta, anul trecut am avut Continental iar iarna asta am luat Nokian si sunt foarte multumit de ele, pe gheata am avut acelasi sentiment ca atunci cand mergeam cu cele stock.

Ai dreptate pe gheata doar anvelpele cu tinte sau lanturi montate ca sa se poata infige in gheata in rest avelopa oricare ar fi ea nu are nici o treaba pe gheata. Anvelopa de iarna fiind fabricate dintr-un cauciuc mai moale care nu ingheata ca cele de vara au suprafata de franare mai redusa teoretic dar chiar si asa te duci daca ai viteza de te trec toti fiorii cand vezi ca nu mai ai control asupra masini.

Referitor la AT pe gheata teoretic un cauciuc bun de iarna este mai bun decat un AT , in schimb intre un AT si cele de vara clar castiga ATurile - dar na iar vb de o anvelopa care care inceraca sa fie toate in 1 care este imposibil de facut.

Eu unu as prefera sa merg iarna daca nu am alta varianta cu ATurile decat cu cele stock ,din ce am testat ATu se comporta mai bine fata de continentaluri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 620
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare , MT-urile pe Duster sunt destul de zgomotoase , mai ales la viteze in care ajunge toata vibratia in zona de rezonanta armonica a masinii ( de ex pe la 40-50 km/h - viteza cu care se merge d

Am citit cu interes acest topic. Pentru mine alegerea gumelor a pornit de la un adevar deja demonstrat : nu exista anvelopa care sa exceleze la toate aplicatiile. Trebuie sa stii clar ce vrei, adica i

https://youtu.be/dJXymJjmTwU

Posted Images

eu am mers iarna asta cu continentalurile stock.....cel mai bine e sa nu riscati - daca pe zapada te descurci cu ele,pe gheata esti ca vaca...nu ai nicio aderenta si nu te poti opri cu ele. Cine are experienta cu AT pe gheata?cum se comporta?

Exact asta vroiam sa aflu cum se comporta BFG AT pe gheata si zapada 15 cm in sus.
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca nu ajungi sa faci comparatia intre un Escalade 4x4 de 2,3 to cu un Duster 4x2 de 1,4 to!

Nu nu ala era 3 Dustere la un loc 3.4 T, 6200cmc,480 Caluti 4x4....Nu ai ce face cu el off road e numai impozanta si deluxe pt o anumita categorie de soferi...Intimplator avea exact aceleasi gume si ma felicitam intr-un fel pt achizitie.
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta am explicat si eu @ktmdv, am si testat dar am m-am si documentat despre BFG AT tocmai din acest motiv recomnad cu maxima incredere aceste anveleope mai ales ca am cam vazut pe toti posesorii de Duster (ba la iesiri de weekend ba la cele 4 IND) si ii stiu pe fiecare in parte ce face cu Dusteru. Sunt foarte putini care folosesc masina pe 4x4 asa ca dragi colegi cum va explicat si colegu de mai sus cum a explicat si Daniel Cojocaru si air_wolf daca Dusterului ii cuplati diferentialul odata la o iesire de-a noastra pe munte nu are rost sa investiti banii in seturi de anvelope - generalurile de fabrica , iarna si inca un alt set MT sau AT - MERDGETI PE ATuri preferabil BFG si nu va mai doare capu cu schimbat de anvelope.

Suntem vre-o 4-5 Dusteruri care avem MT asta in caz ca la vre-o iesire este nevoie de tras de vre-o unu ramas inpotmolit dar pe langa asta s-au inventat trolii , sufe

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

venezianu - Exact asta vroiam sa aflu cum se comporta BFG AT pe gheata si zapada 15 cm in sus.

 

 

Pentru ca este vorba de la 15 cm in sus , atunci sa fie 20 cm asa in ton cu Parazitii ! :angel:

20cm pe teren plan - masina trece fara probleme

rampa cu piatra jos - probabil urca ( depinde de inclinatie)

rampa cu noroi jos - urca greu sau deloc ( tipic zonelor de ses - deal)

Aceeasi portiune de drum poate sa-si modifice parametrii pe parcursul aceleiasi zile. Daca dimineata cand totul este inghetat exista aderenta suficienta, cu totul alta situatie este la pranz cand soarele incalzeste solul si aceiasi 20cm de zapada sunt plini de apa. In ultima situatie apare un mic val de zapada in fata rotii care face inaintarea foarte grea sau imposibila.

Asta nu inseamna ca anvelopele sunt proaste ! Isi ating limitele pentru o anumita aplicatie.

Pentru 4x2 poate sunt mai bune lanturi . Oricum fara 4x4 , garda la sol marita si scuturi nu poate fi vorba de offroad. (soft - mediu)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

...... Asa am ales BFG AT 235/70 R 16. Sunt gumele care le-am testat aprox. 200 000km pe Mazda B50, Mitsu L200, Pajero si in final pe Duster 4x4. ......

Rog pe cei care se pricep si au astfel de anvelope sa ma ajute si pe mine sa ma lamuresc putin.

1. Cum se potrivesc BFG AT 235/70 R16 pe duster?

2. Ce modificari ai adus ca sa intre ok? sau intra ok pur si simplu?

3. De ce le-ai luat de 235? Sau.., din punctul tau de vedere, la ce ajuta 235 fata de 215 si eventual ce dezavantaje ar fi.

4. Am vazut ca BFG -urile astea sunt marcate cu G pe eticheta aia de eficienta la consum.... Cat consuma dusterul tau cu aceste anvelope?

5. Eu mai merg si pe autostrada si imi prinde foarte bine deplasarea cu 160km/ora. BFG -urile astea au limita de viteza 170km/ora. Oare la 160 pot aparea probleme?

6. Si ultima.... Cei care aveti astfel de BFG -uri, de unde le iau si eu ca sa fie cat mai ieftine?

 

Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...