Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 13 ore, t0rquemada a spus:

Codurile de eroare pentru  injectoare sunt formă incorect de semnal (amplitudine funcție de timp),  adică injectoare(partea electrică), cablaj  si/sau probleme în injecție(ecu) (alimentări interne comune 1-3, 2-4) .

Degeaba a văzut că la 37000km a avut eroare dacă nu a interpretat și contextul apariției.

 

Sa inteleg atunci ca nu ar trebui sa ma grabesc sa schimb cele 2 injectoare pe care am erori, ci sa mai fac niste investigatii?

Acum 10 ore, PufarinaUcigasa a spus:

Normal că mașinile după 2010 sunt "mai puțin fiabile". Ce să iasă când se întâlnește un mecanic, care a făcut școala acum 20 ani pe o tehnologie veche de 30 ani, și un client a cărei primă întrebare este "Cât costă ?! Da' (piesa) mai ieftină nu este ? Ceva aftermarket ? Fără factură e ok, garanția rămâne (verbală) între noi". 

Ieftin nu rezistă, gratis nu există !

Oricare ar fi contextul, nu este deloc normal sa se intample asa ceva la numai 48k km... Si tine cont ca este defect electric, nu mecanic, care nu are legatura cu nr de km parcursi sau motorina folosita (dar masina a mers in Belgia, deci exclus motorina proasta...). Si mai trebuie sa tinem cont ca este cel mai ieftin SUV de pe piata, de aceea multi dintre noi l-am ales. Sa te trezesti ca reprezentanta Dacia iti cere 389 de eur pe un injector, inmultit cu 2, la care mai adaugi manopera, este totusi cam mult...Nu avem de-a face cu un autoturism de gama premium, ci cu unul de buget, deci sa fim realisti putin.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Senzor supraalimentare turbo, ăsta te interesează, restul nu contează. E motor K9K658.

Din păcate unii confundă forumul cu grupurile de feisbuc, postând cu un total dezinteres pentru regulament și etichetă (profil, topic prezentare ), așteptând să li se repare mașina singură sau să repa

Am rezolvat dupa mai multe incercari si chiar si test la Dacia. La ei aparea eroarea DF054, dar a trebuit luata problema prin testare. Initial inlocuit traductorul de presiune EGR, apoi se depistase

Posted Images

Ba da, e normal, istoricul mașinii, din  ce ai prezentat tu e egal cu zero*, 2015 + 50000km + rulat Belgia = basme

Schimbarea pieselor pe principiul parts cannon** va fi mai costisitoare decât o diagnoză amănunțită. Evident pot apărea și surprize (100000km în minus)

*verificarea se face fizic pe mașină, abia apoi la Renault

**întâi injectoare, apoi cablaj motor, apoi calculator injecție, pompă de injecție etc

 

P.S. 5.DEF nu înseamnă 5 defecte, ci doar 1 defect, fiind o descriere

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Kilometrii masinii sunt reali si au fost confirmati si de istoricul reviziilor din baza de date  Dacia, cand a fost bagata pe tester, deci crede-ma ca nu sunt basme... Masina a avut garantie extinsa de 5 ani si toate interventiile au fost facute doar la reprezentanta. Si, mai mult de atat, e luata de la un prieten (care nu e samsar), fiind masina tatalui sau, care traieste in Belgia. Nu mai zic ca masina arata impecabil atat interior, cat si exterior, altfel nu as fi luat-o... Iar ca pret a fost cu 1000-1500 de euro sub pretul pietei. 

Dar asta nu mai conteaza, singura problema care o vad e faptul ca de cand a fost adusa in tara masina, de vreo jumatate de an, nu a mers mai deloc, acest prieten avand si un BMW X1, cu care merge de obicei. De aceea a vandut Dusterul, fiindca chiar il tinea degeaba.

Am o cunostinta care are service de reparatii injectoare in Constanta si o sa o duc la el, sa o ia la verificat, cand ma voi intoarce din concediu.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ultima cunoștință care a cumpărat un Duster ph2 (2016, din România, fabricată pentru România) de la un prieten, a luat-o 89000km în bord și 50000km dați înapoi, s-a lucrat frumos dar tot am găsit urme - prietenul se făcea că plouă.

Te așteptăm cu detalii după vizita service, chiar sunt curios ce găsește.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O parte din mister s-a elucidat, rasfoind forumul si dand de acest topic:

Vad ca din pacate sunt multi care au intampinat aceeasi problema cu martorii respectivi aprinsi si mersul neregulat al motorului, tot la drum lung, la regim constant, cum am patit si eu.

Multi au schimbat inutil pompa de inalta, regulator presiune, injectoare, fara sa aiba rezultat... Deci m-am linistit oarecum si sunt aproape sigur acum ca nu sunt de vina injectoarele sau alte componente ale instalatiei de injectie, ci poate un contact imperfect.

Am citit un post interesant, ca cineva ar fi scapat de problema prin inlocuirea bateriei de acumulatori, care si la mine e originala si face 7 ani in curand. Dar mi se pare incredibil cum sa apara problema tocmai dupa aproape  2 ore de mers pe autostrada, cand s-ar fi incarcat oricum bine? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@tynn23 nu stiu daca “o parte din mister s-a elucidat”, martorii aceia se pot “aprinde” din multiple\diferite cauze, apoi asa cum bine s-a scris anterior incarcarea pilotata si gestionarea energiei sunt mai complexe (dar si o baterie “necorespunzatoare” poate genera diferite erori “interesante”), insa “mersul neregulat al motorului” este o alta lunga discutie iar erorile respective trebuie diagnosticate corespunzator, cine a facut diagnoza avea informatiile necesare iar aceasta nu inseamna doar citire\stergere erori trebuie facute verificarile necesare (unele si in functionarea motorului prin parametri\stari corespunzatoare, circuite electrice…) indentificate cauzele, etc…atasez doar ca info un extras din procedura referitoare la DTC020325 injectorul3 pentru masina colegului dar reiterez ca analiza injectiei (K9K) uneori poate sa fie mai complexa.

Injectoare1.png

Injectoare2.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Martor "dinti fierastrau " aprins in bord.
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...