Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Senzor supraalimentare turbo, ăsta te interesează, restul nu contează. E motor K9K658.

Din păcate unii confundă forumul cu grupurile de feisbuc, postând cu un total dezinteres pentru regulament și etichetă (profil, topic prezentare ), așteptând să li se repare mașina singură sau să repa

Am rezolvat dupa mai multe incercari si chiar si test la Dacia. La ei aparea eroarea DF054, dar a trebuit luata problema prin testare. Initial inlocuit traductorul de presiune EGR, apoi se depistase

Posted Images

@Radu92Multumesc pentru poza! M-am convins acum ca nu s-a umblat la cablaj inainte, era cel original, identic ca la tine. Insa, dupa cum a remarcat tOrquemada, la injectorul 3, firele la tine vin cum trebuie, peste cablaj. La mine au fost dedesubt si s-au frecat de capacul chiulasei. Insa daca izolau toate ramificatiile spre injectoare, nu numai la cil.1, cred ca nu ar fi aparut probleme.  Cablajul nu era inca sectionat, insa fiind dezizolat, probabil impreuna cu ceva umezeala, a dat ceva anomalii. Sper sa fi fost de acolo.

Astazi mi-am facut timp si am blindat cablajul cu inca un rand de izoler (normal, fiindca nu am gasit panzat), dar am pus deasupra si copex, recuperat dintr-o instalatie electrica mai veche de Dacia 1310 injectie, care o aveam prin garaj. Cred insa ca am exgerat cu izolarea, insa asa este cand te arzi cu ciorba, sufli si in iaurt...

Am remaract cu aceasta ocazie ca spatiul este foarte mic intre capacul motor si cel de chiulasa, mai ales in zona cil. 2 si 3, datorita degajarii prin care trece conducta de la intercooler, si daca nu este bine aranjat cablajul, apar probleme de genul. Si probabil la PH1 dci nu au existat astfel de incidente, fiindca era un alt capac de motor, care probabil lasa mai mult spatiu cablajului de injectoare.

 

cablaj inj.jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Buna seara dragi utilizatori/pasionati ai Daciei Duster. Recent am achizitionat un Duster 4x4 din 2012. Motorul de 81kw  1.5 dci(108 sau 110cp)
In aceasta seara, am avut parte de o intamplare mai ciudata. Am facut plinul plin, ca sa fie (aduc asta in discutie, ca poate undeva ceva se leaga...nu prea vad unde, dar cine stie)
Si dupa aproximativ vreo 35km cand ma uit in bord, observ ca am martorul bujiilor aprins si nu numai. Odata cu el si beculetul ala verde care ma instiinta ca sunt in 2WD (eu mergand mereu cu ea pe auto) Am tras pe dreapta, am vrut sa o dau in 2WD, dupa care in AUTO si nimic. Tot in 2WD a ramas. Am stat cateva secunde, am oprit motorul, am incuiat masina din telecomanda, am deblocat-o am pus contanctul ,am asteptat sa se stinga toti martorii, si am pornit-o(nu intrebati, sechele de la Nubira 2 :)))) ). Bineinteles, ca nu s-a mai aprins nici un martor in bord. Am decuplat puntea spate, totul bine. Am pus-o pe AUTO,  totul bine, am blocat si diferentialul sa vad domle' daca functioneaza sau nu. Am dat-o inapoi in AUTO si mi-am vazut de drum.
Intrebarea este. Da' ce? Revizia este facuta recent.
De jucat m-am jucat cu ea prin niste noroaie, dar in urma cu ceva timp, si n-a zis nici PÂS.
Va multumesc anticipat! :wub:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Buna ziua tuturir,

Eu sunt din Africa da Sud si am un Duster din anu 2020. Acu 2 zile nu a mai putut sa porneasca motoru si imediat am inteles ca bateria e pa moarte...

Am incarcat bateria un pic da la alta masina dar nu avea dastul curent sa porneasca. Asa ca am lasat masina la vale si am pornit in viteza a doua. A mers bine ca da obicei dar erau trei indicatoare  galbene la bord: 

1. Motoru   

2. SERVICE

3. Anti skid

4. Power Steering

Eu am mers vreo 5 km cu masina si iara am oprit. Bateria sa incarcat un pic dar nu a tinut curent. Am incercat sa pornesc motoru dar bateria nu a avut putere si au mai aparut alte  mesaje galbene :(

4. 4x4

si doua rosu

6.  STOP

7. Power Steering

Am incercat sa incar bateria dar nu tine curent. Am incercat sa o pornesc iara pa drum la vale in videza a doua dar nu a mai pornit.

Am dat delefon la mecanic general ca nu avem mecanic renault pa aici. El a adus o baterie noua dar tot nu porneste motoru. Mecanicu zice ca a mai vazut exact asa la alta Duster si nu o sa porneasca atita timp cit arata Mesaju Rosu da STOP. El zice ca Duster nu are nimic dar pentru ca eu am tot incercat sa pornesc motoru cu bateria descercata, a pierdut memoria la ECU. Asta nar fi fost asa rau dar a doua oara a pirdut memoria la ECU cu mesaju rosu da STOP si asta nu lasa motoru sa porneasca.

El zice ca e usor da reparat dar nu are programatoru cu el. Dupa ce sa sterge mesajele aiurea , motoru va porni ca da obicei. 

Dumneata ai ma dat de asa ceva? Ce credeti. Mersi mult de acest forum frumos da Duster  :-D

Renault Duster Error Codes.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacă am căutat bine în Africa de Sud se vinde doar 1,5dCi, deci nu ai probleme cu memoria ECU, ai nevoie de o baterie bună, apoi după pornire restul martorilor vor dispărea (rotești volanul maxim stânga maxim dreapta)

If I searched well in South Africa it only sells for 1.5dCi, so you have no problems with the ECU memory, you need a good battery, then after starting the rest of the lights will disappear (rotate the steering wheel maximum left, hold it there for 5 sec then maximum right hold it there for 5 sec then straighten it )

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...