Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 229
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pentru pozitie am optat si eu pentru Becuri LED de la Phillips (PH1) - Xtreme Vision -> http://www.becurionl...c-122665.p.html Pentru faza de intalnire -> http://www.becurionl...c-125827.p.html

Un anumit francez, de pe un francez, a pus pe Duster ph1   - 35W / 55W Slim Xeno HID KIT H4 - 2 motorase electrice de reglaj înalțime faruri kangoo 1 ph2 - kit corector automatic faruri - spălă

Să înțeleg că aici nimeni nu citește manualul?   Becurile DRL/poziție sunt identice cu cele folosite pe x52(Logan II) adică w21/5w, faza scurtă H7, lungă H1, iar ceața (proiectoare de plastic becuri

Posted Images

Un anumit francez, de pe un francez, a pus pe Duster ph1

 

- 35W / 55W Slim Xeno HID KIT H4

- 2 motorase electrice de reglaj înalțime faruri kangoo 1 ph2

- kit corector automatic faruri

- spălătoare de faruri

 

"Franța. Toate piesele având omologare CE, se propagă pe tot teritoriul EU, doar la noi mai ai de lucru. Oricum decât lupe mai bine așa.

 

 

Înlocuirea farurilor iniţiale cu altele cu surse de lumină cu descărcare în gaz (tip Xenon) este acceptată de RAR numai dacă vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, aşa după cum producătorul acestuia a prevăzut în fabricaţia curentă pentru respectivul tip de vehicul:

- faruri,

- surse de lumină cu descărcare în gaz,

- dispozitivul care declanşează arcul electric (ignitor) şi cel care stabilizează curentul electric (ballast),

- sistemul automat de reglaj în funcţie de sarcină,

- spălător pentru faruri, etc.

 

Dacă aceste componente sunt cele originale, pe care producătorul le montează în fabricaţia curentă, acestea trebuie montate în ateliere autorizate ale reprezentanţei constructorului în România, fapt dovedit prin emiterea unei adrese în care se enumeră elementele montate şi se menţionează că acestea sunt originale ("de prim montaj").

 

În cazul în care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricaţiei (retrofit), echiparea vehiculului trebuie realizată în cadrul atelierelor autorizate pentru modificări constructive.

În acest caz se va solicita declaraţia de conformitate în care se vor enumera elementele montate, specificându-se după caz, numărul de omologare CE/ECE ONU ale acestor produse.

 

În concluzie, dacă în CIV există menţiunea "Echipare retrofit cu surse de lumină cu descărcare în gaz", xenonul montat este legal. Dacă nu există această menţiune, înseamnă au fost montate la autovehicul lumini de altă culoare sau intensitate, ori alte lumini, dispozitive etc. decât cele omologate."

post-3685-0-92709500-1424719831_thumb.jpg

post-3685-0-80901500-1424719832_thumb.jpg

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru pozitie am optat si eu pentru Becuri LED de la Phillips (PH1) - Xtreme Vision -> http://www.becurionl...c-122665.p.html

Pentru faza de intalnire -> http://www.becurionl...c-125827.p.html

 

NU recomand niciunui posesor de Duster sa isi puna intrebarea daca merita sau nu sa-si puna "Xenoane" pentru ca:

1. Ramai fara talon! ( Pentru a putea folosi legal un sistem de iluminat cu descarcare in gaz HID pe masina, trebuie sa ai urmatoarele: Far cu lupa directionare fascicul, sistem de auto-leveling, adica 2 senzori pe lonjeroane care schimba directia fasciculului in functie de inclinare, si spalator de far. Asta prevede norma EU privind "xenoanele". Duster nu are de niciunele. )

2. Orbesti ceilalti participanti la trafic. (Duster e o masina inalta, cu oglinzile de reflexie destul de mari. Un bec de intensitatea celui cu descarcare in xenon va orbi masinile din sens opus. In plus, Duster nu e o masina de viteza ca sa ai nevoie de un fascicul lung de lumina pe autostrada sau mai stiu eu unde. Farurile cu halogen lumineaza mai mult decat suficient si la 130km/h.

3. Daca nu ajung motivele 1, 2.. Iti iei injuraturi! Din alea urate, pentru care iti scadea nota la purtare...

Ce spuneam si eu pe un alt topic de curand referitor la "xenoane"....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

OFF TOPIC: Vad si ma uimesc cum cuiva ii este greu sa citeasca o carte de masina... Asta pentru a obtine informatiile generale necesare si... ideea unde tre sa cauti data viitoare.

 

@stefanudrea... chiar daca manualul este in lb maghiara... sunt ferm convins ca poti sa te uiti in el si sa identifici o poza cu un bec pe care scrie un cod.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
OFF TOPIC: Vad si ma uimesc cum cuiva ii este greu sa citeasca o carte de masina... Asta pentru a obtine informatiile generale necesare si... ideea unde tre sa cauti data viitoare.

 

@stefanudrea... chiar daca manualul este in lb maghiara... sunt ferm convins ca poti sa te uiti in el si sa identifici o poza cu un bec pe care scrie un cod.

Asa e, dar deocamdata am o retinere, voi trece peste ea acum cu ocazia reparatiei ce va urma curand.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Salutare,

 

Ma intereseaza sa schimb niste becuri de pe al meu Duster 4x4 dci 110CP PH2. Vreau sa le inlocuiesc cu becuri de tip LED.

Exemplu pentru becurile de semnalizare (care naste niste semne de intrebare):

- Bec semnalizare PY21W 21W, 12V, 280 lumeni portocaliu (General Electric) cu Bec LED PY21W (BAU15S) de 11W Epistar + 1 x CREE galben cu lupă de sticlă sau Bec LED PY21W (BAU15S) de 16W Epistar + 2 x CREE galben cu lupă de sticlă

 

Dupa schimbarea becurilor auto de semnalizare clasice cu becuri auto de tip LED putem avea urmatoarele situatii:

1. Masina are releu de semnalizare clasic (mecanic) - becurile auto tip LED clipesc mai repede decat este normal.

2. Masina are releu de semnalizare electronic - becurile auto tip LED clipesc normal.

3. Masina are semnalizarea comandata de calculatorul de bord (UCH) - becurile auto tip LED clipesc mai repede decat este normal.

 

As avea nevoie de parerea unui avizat aici sa inteleg in care din situatiile de mai sus ma pot afla.

 

Multumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...