Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 1 year later...
  • Răspunsuri 52
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

169.500km, durata de viata a ambreajului meu, cu drumuri forestiere fara numar, scos Nissan Patrol si alte masini din sant, tractat microbuze la deal.... Acum e la service, la schimbat. Inca nu am aju

Revin cu completări despre statusul ambreiajului meu, poate mai sunt și alți posesori de Duster 2 2018 cu motorizare 1.6 sce benzina 4x4. După alte căutări, am ajuns la un mecanic care, la recoma

Sanatate tuturor! Pe mine m-a lasat ambreiajul la 83.000 km . Simptome: tremurat enervant la plecarea de pe loc . Tremuriciul nu aparea daca ambreiajul era rece - aparea la cald - dupa

Posted Images

Salut!
Sunt posesorul unui Duster 1.5 dci, 4x4.
Mi-a căzut ambreiajul, practic pedala este foarte moale nu acționează.
Din câte am înțeles este defecta pompa centrala de ambreiaj.
Dar eu voiam sa schimb întreg ansamblu ambreiaj, mașina având 120 000 km. De la magazin mi-a transmis ca nu găsește cod pentru volanta. Zic ca volanta este cu "masa simpla" și nu necesita schimbare....
A mai întâlnit cineva situația asta??

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • 2 months later...

Salutare Dusteriști,

Sunt posesor de Duster PH2 din 2018, motorizare benzina 1.6 sCe, 4wd. Am 67000km facuti in 5 ani, din care 90% in Bucuresti. De curand, la un drum lung prin tara am inceput sa sesizez patinarea ambreiajului la turatii mici, intre 2 si 3000, masina nu mai are deloc zvacul pe care il avea inainte, nu stiu cum sa descriu corect problema, dar m-am interesat la 3 reprezentante si cateva magazine online si am primit acelasi raspuns. Fara sa vada masina, au presupus ca eu am evaluat corect si ca ar trebui inlocuit kitul de ambreiaj. Lasand la o parte faptul ca acesta nu se mai fabrica de peste 8 luni, efectiv nu se gaseste codul respectiv de piesa nicăieri, mi-au spus ca volanta fiind cu masa simpla nu se inlocuieste.

Am câteva intrebari pt voi si va rog sa ma ajutați/lămuriți:

- aveti idee unde sa pot cauta kit de ambreiaj, eventual vreun magazin de cartier care ar putea sa il aiba pe stoc? La magazinele mari am cautat deja.

- un mecanic poate sa isi dea seama daca e necesara inlocuirea volantei sau nu? Pt ca daca ar fi nevoie, as vrea sa o comand si pe ea in avans ca sa o am pregătită in caz ca e nevoie. Recomandati-mi va rog un mecanic bun pt aceasta operațiune, inclusiv inlocuirea ambreiajului

- cum e posibil sa dea semne de oboseala un ambreiaj la o masina cu doar 67000km? Pe toti pe care i-am intreabat mi-au spus ca ar trebui sa tina cel putin 100k.

Va mulțumesc si va doresc spor in toate!

Silviu

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toti dusteristii de pe forum.

Silviu ai mers super bine cu ambreiajul(70,000 km),daca 90% ai mers in orasul Bucuresti,trafic de trafic.Te sfatuiesc sa schimbi ambreiajul in service Dacia_Renault(iti propun Serus Chiajna)unde ai garantie si la piese si la lucrare 6 luni.Trebuie sa faci o vizita,sa discuti si sa te hotarasti.Ei au piese de calitate si raspunderea este pe masura.Pretul lucrarii este mai mare decat la service de cartier dar merita.Te sfatuiesc sa schimbi tot kitul(volanta,placa,rulment)nu te juca,Spor la treaba.

 

Editat de Mak
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 15 ore, SilviuD a spus:

Salutare Dusteriști,

Sunt posesor de Duster PH2 din 2018, motorizare benzina 1.6 sCe, 4wd. Am 67000km facuti in 5 ani, din care 90% in Bucuresti. De curand, la un drum lung prin tara am inceput sa sesizez patinarea ambreiajului la turatii mici, intre 2 si 3000, masina nu mai are deloc zvacul pe care il avea inainte, nu stiu cum sa descriu corect problema, 

Daca se tureaza motorul, dar masina nu accelereaza este ambreiajul. Daca pur si simplu trage greu intre 2 si 3 mii este alta cauza.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vă mulțumesc mult pentru sfaturile voastre, au fost de mare ajutor. Am să postez evoluția acestei reparații, dacă o considerați utilă pentru comunitate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...