Sari la conținut

Duster 1.3TCe 150 4WD


Postări Recomandate

La 21.07.2019 la 22:41, Jani a spus:

M-am referit la faptul ca nu este suficient de bine fixată nici cutia și nici schimbătorul de viteze. Totul vibrează împreuna cu motorul la fiecare apăsare a accelerației. Vitezele se schimbă acceptabil, acolo nu sunt probleme. Poate eu am așteptări prea mari după 8 ani cu Subaru Forester... Cutia nu pare să aibă vreo problema, dar se simte foarte nesigură. In rest mașina este impecabilă și poate că din aceast cauză contrastul este așa de mare: mașina merita o cutie mult mai bună.

Sunt de acord cu colegul @Jani . Intr-adevar daca tii mana pe schimbator se simte un mic soc in momentul in care apesi pedala de acceleratie, cam in orice treapta de viteza. Nici timoneria cutiei nu este foarte precisa si in plus, cam orice schimbare de treapta este insotita de sunete usoare din zona schimbatorului/timoneriei. La fel, poate am si eu steptari prea mari venind de pe Mazda 3 care avea o cutie/timonerie mult peste ce ofera Duster. Chiar si asa sunt de parere ca pana la urma ne vom obisnui si cu aceasta cutie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 44
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut! Am Duster-ul de 2 saptamani. Stiu ca inca varianta 4x4 cu 150 cai este foarte fresh, deci daca aveti intrebari legat de aceasta varianta va stau la dispozitie (cat ma pricep).

Eu as fi mai precaut cu caracterizarea motorului de 1,3 Tce. Nu preluati afirmatiile ziaristilor, chiar si ei au folosit ghilimele: https://www.zf.ro/auto/dacia-a-prezentat-la-paris-noul-duster-c

Posted Images

Timoneria cutiei e pe cabluri, un sistem mai ieftin, fără posibilitate de reglaj/preluare jocuri.

Că pe accelerări/decelerări bruște ansamblul cutie TL8+ motor H5H se balansează înainte/înapoi și trage de cămăsile  cablurilor e altceva.

Era inevitabil, pentru 150CP trebuie alte tampoane și evident și alte frâne (discuri pe spate) - o să-mi dați dreptate mai târziu.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. Frânele deocamdată sunt ok, dar sunt incă in rodaj și nu le-am solicitat incă la modul mai serios.

2. Mă gândesc să pun și scuturile pentru protecție (toate cele 3 sau sunt mai multe?), dar nu știu dacă să fie din oțel sau din aluminiu. Ce părere aveți? Are cineva scuturi montate de mai demult? Cele din oțel par puțin prea grele iar cele din aluminiu prea moi. Care ar fi varianta mai bună (să nu le pun degeaba, dacă tot le pun)?

3. Fapt divers: la mine pe modul ECO pare să consume ceva mai mult (cam cu 0,3 litrii / 100). Este posibil așa ceva?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

3. E foarte normal daca te dai la ea si ai nevoie de putere. Practic ECO iti limiteaza /scade curba de cuplu/putere si normal ca devine mai lenesa -> ceri putere ea cere benzina.

Cand conduci cu ECO On atunci mergi mai batraneste altfel te taxeaza.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 24.07.2019 la 23:53, t0rquemada a spus:

Timoneria cutiei e pe cabluri, un sistem mai ieftin, fără posibilitate de reglaj/preluare jocuri.

Că pe accelerări/decelerări bruște ansamblul cutie TL8+ motor H5H se balansează înainte/înapoi și trage de cămăsile  cablurilor e altceva.

Era inevitabil, pentru 150CP trebuie alte tampoane și evident și alte frâne (discuri pe spate) - o să-mi dați dreptate mai târziu.

 

Eu am terminat deja rodajul si am inceput sa merg mai sustinut (normal pentru mine) cu masina. Iti dau dreptate cu franele de acum (nu mai tarziu). Am avut de efectuat o franare mai serioasa (de la 90 Km/h pana aproape de 0 Km/h) din cauza unui idiot care s-a gandit ca e mai bine sa traverseze insula care desparte sensurile de circulatie decat sa mai mearga cateva sute de metri si sa intoarca normal. Trebuie sa recunosc ca desi initial am considerat ca distanta este destul de mare incat nici nu trebuie sa franez tare, spre finalul franarii am avut emotii. Cand am apasat serios pedala de frana, masina a devenit destul de instabila, chiar daca sistemul ABS nu a fost nevoit sa intervina. Pentru 150 de cai si eu sunt de parere ca trebuiau discuri pe spate, pentru ca masina trage destul de bine si urca rapid in viteza insa te surprinde neplacut la franare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...