Sari la conținut

Sas

Members
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

3 Neutral

Despre Sas

  • Rang
    Nou venit
  • Dată Naștere 21.07.1983

Informații profil

  • Nume:
    Sas Catalin
  • Oraș:
    Cluj-Napoca
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2019
  1. Sas

    Duster 1.3TCe 150 4WD

    Eu am terminat deja rodajul si am inceput sa merg mai sustinut (normal pentru mine) cu masina. Iti dau dreptate cu franele de acum (nu mai tarziu). Am avut de efectuat o franare mai serioasa (de la 90 Km/h pana aproape de 0 Km/h) din cauza unui idiot care s-a gandit ca e mai bine sa traverseze insula care desparte sensurile de circulatie decat sa mai mearga cateva sute de metri si sa intoarca normal. Trebuie sa recunosc ca desi initial am considerat ca distanta este destul de mare incat nici nu trebuie sa franez tare, spre finalul franarii am avut emotii. Cand am apasat serios pedala de frana, masina a devenit destul de instabila, chiar daca sistemul ABS nu a fost nevoit sa intervina. Pentru 150 de cai si eu sunt de parere ca trebuiau discuri pe spate, pentru ca masina trage destul de bine si urca rapid in viteza insa te surprinde neplacut la franare.
  2. Sas

    Duster 1.3TCe 150 4WD

    Sunt de acord cu colegul @Jani . Intr-adevar daca tii mana pe schimbator se simte un mic soc in momentul in care apesi pedala de acceleratie, cam in orice treapta de viteza. Nici timoneria cutiei nu este foarte precisa si in plus, cam orice schimbare de treapta este insotita de sunete usoare din zona schimbatorului/timoneriei. La fel, poate am si eu steptari prea mari venind de pe Mazda 3 care avea o cutie/timonerie mult peste ce ofera Duster. Chiar si asa sunt de parere ca pana la urma ne vom obisnui si cu aceasta cutie.
×
×
  • Creează nouă...