Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna   dragi prieteni     si posesori  DUSTER  DIESEL 1.5 4x4  //Noul Duster .In  anul  2018 prin programul   Rabla      de la Opel am  trecut la DUster !  Mi a placut masina  si am  fost impresionat placut la prima vedere .Asadar   in   luna martie       2018 am  achizitionat modelul  mai sus amintit .

 Am parcurs  aproape 20000 km  mai  exact  19700 km    la 19400 km  am facut revizia de 20000.

La 19700  km intro  dupa amiaza     cand am iesit   de la  serviciu  am pornit  motorul ,   a    scos   ceva  gaze ,  cam  tremura    si  deindata   sa auzit un   zgomot usor      ca o pocnitura ,,,  ulterior    a aparut mesajul  Verifica injectia , si sa aprins cheita in  bord . la prima vedere parea ca  masina merge bine ,,,,, insa        am sesizat ca forta motorului nu mai era aceeasi si  se auzea un   suierat ,,,,,,, 

 am sunat la reprezentanta .   service ,,,   la   trei  zile  am   ajuns  conform programarii la  tester    , 01042019

 am facut  tester .  sa anulat  eroarea   si amplecat la probe    imreuna cu inginerul ,.   

 surpriza  . sa aprins iar martorul    si mesajul   ,,Verifica Injectia ,

 la fel   Dusterul puturos .Am revenit  in  service ,,,,,,,  Inginerul    spune ,,,, ati facut   cruce de dimineata ??? Da Da   raspund ....... ei  bine va spun  banuiala la  problema d  voastra !  au mai fost  doua cazuri       !  sa stiti ca e posibil sa   fie  rupta   o bujie !!!!!!!! si aia  face prapad in  motor !

 Intradevar ,,,,,,,,  s au confirmat  cele spuse de   inginer !    DRAGILOR     POSESORI DE DUSTER    NOUL MODEL ........   SE PARE CA PRODUCATORUL ARE PROBLEME !     MARE DEZAMAGIRE  ,  CU  EFORTURI ,    IMPRUMUT      ETC    AM   ALES  MODELUL PRODUS  DE  DACIA   SI UITE CA  EXACT LA UN AN    LA NICI 20000 KM      A CAZUT MOTORU;L   LA SERVICE   AU SPUS CA   CHIAR DACA SCHIMBA BUJIA MOTORUL  NU MAI POATE FUNCTIONA LA PARAMETRII  NORMALI ACEA PARTE  DIN BUJIE  A FACUT PRAPAD!  ACUM ASTEPT  CU EMOTII SA VEDEM DACA     PRODUCATORUL     APROBA PE GARANTIE   INLOCUIREA MOTORULUI       CU TOT CU TURBINA !!!!   IMI PARE RAU  SA O SPUN DAR MA SIMT  DEZAMAGIT  SI    PACAT  CA MASINA LA DRUM  SE COMPORTA F BINE ,,,,  IMI PLACE   NOUL DUSTER   DAR DACA   FIABILITATEA  LASA DE  DORIT  ATUNCI    CHIAR IMI PARE RAU PARCA DE ALEGEREA FACUTA !  ACEASTA ESTE INTIMPLAREA MEA !  MAI SUNTETI CARE ATI PATIT ASA CEVA ???

!

  • Trist 2

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda.. deci zici că mai avuseseră două cazuri cu bujiile incandescente. Uite morcovu'. Ne-am dez-liniștit si noi ăștia cu 1.5 dci 2018 fără adblue.

Pana la urma ai fost norocos ca nu a crăpat motorul undeva prin pustietate. Ai garanție. 

Așteptăm softu', sa vina softu' :))

Editat de Stef13

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau pentru situatia ta.

Nu sunt eu mecanic dar imi vine foarte greu sa cred ca o bujie incandescenta se poate "rupe" la un motor nou, dar cine stie prin ce miracol al tehnicii se poate intampla si asta. Cautand pe google "1.5 dci destroyed broken glowplugs" nu am gasit decat faptul ca se pot intepeni si sunt greu de scos, dar nu se rup pur si simplu si distrug motorul... Asta ar trebui sa-ti ridice ceva semne de intrebare.

Succes!

 

bujie_duster.jpg

  • Like 2

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Îmi pare rău pt pățanie. Dar are dreptate colegul de rupt nu are cum. Înțepenite am văzut personal. Dar nu cred nici eu că este ruptă bujia. Ai grija și verifică personal. Multă baftă

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

EU   VA SPUN   CA AM  FOST  ACOLO  CAND A  SCOS  BUJIILE 

     DECI   RUPT CAPATUL LA BUJIE 

  ASA SA INTIMPLAT SI LA CELELALTE CAZURI 

    SA  RUPT LA PORNIRE !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Îmi pare rău pt pățanie. Și ce au spus băieții. Există rezolvare sau doar schimbă bujia...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

  ACEL CAPAT DE BUJIE  DEINDATA CE SA RUPT  A   FOST ARUNCAT PRIN CAPUL PISTONULUI  A AJUNS ULETIOR PRIN TURBBINA 

       MOTORUL   NU A MAI FUNCTIONAT LA PARAMETRI NORMALI   SI   DEINDATA  SA APRINS   MARTORUL SERVICE SI MESAJ VERIFICA INJECTIA !

AM ASISTAT LA  DEMONTARE    INGINERUL  DINAINTE MI A SPUS CARE AR FI CAUZA !  SI AS A   SI FOST  BUJIE RUPTA

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Atunci trebuie să-ți schimbe motorul bănuiesc că îl ai în garanție.

S-au să-ți de-a altă mașină.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează-te

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×