Sari la conținut

MESAJ VERIFICA INJECTIA !


Postări Recomandate

Buna   dragi prieteni     si posesori  DUSTER  DIESEL 1.5 4x4  //Noul Duster .In  anul  2018 prin programul   Rabla      de la Opel am  trecut la DUster !  Mi a placut masina  si am  fost impresionat placut la prima vedere .Asadar   in   luna martie       2018 am  achizitionat modelul  mai sus amintit .

 Am parcurs  aproape 20000 km  mai  exact  19700 km    la 19400 km  am facut revizia de 20000.

La 19700  km intro  dupa amiaza     cand am iesit   de la  serviciu  am pornit  motorul ,   a    scos   ceva  gaze ,  cam  tremura    si  deindata   sa auzit un   zgomot usor      ca o pocnitura ,,,  ulterior    a aparut mesajul  Verifica injectia , si sa aprins cheita in  bord . la prima vedere parea ca  masina merge bine ,,,,, insa        am sesizat ca forta motorului nu mai era aceeasi si  se auzea un   suierat ,,,,,,, 

 am sunat la reprezentanta .   service ,,,   la   trei  zile  am   ajuns  conform programarii la  tester    , 01042019

 am facut  tester .  sa anulat  eroarea   si amplecat la probe    imreuna cu inginerul ,.   

 surpriza  . sa aprins iar martorul    si mesajul   ,,Verifica Injectia ,

 la fel   Dusterul puturos .Am revenit  in  service ,,,,,,,  Inginerul    spune ,,,, ati facut   cruce de dimineata ??? Da Da   raspund ....... ei  bine va spun  banuiala la  problema d  voastra !  au mai fost  doua cazuri       !  sa stiti ca e posibil sa   fie  rupta   o bujie !!!!!!!! si aia  face prapad in  motor !

 Intradevar ,,,,,,,,  s au confirmat  cele spuse de   inginer !    DRAGILOR     POSESORI DE DUSTER    NOUL MODEL ........   SE PARE CA PRODUCATORUL ARE PROBLEME !     MARE DEZAMAGIRE  ,  CU  EFORTURI ,    IMPRUMUT      ETC    AM   ALES  MODELUL PRODUS  DE  DACIA   SI UITE CA  EXACT LA UN AN    LA NICI 20000 KM      A CAZUT MOTORU;L   LA SERVICE   AU SPUS CA   CHIAR DACA SCHIMBA BUJIA MOTORUL  NU MAI POATE FUNCTIONA LA PARAMETRII  NORMALI ACEA PARTE  DIN BUJIE  A FACUT PRAPAD!  ACUM ASTEPT  CU EMOTII SA VEDEM DACA     PRODUCATORUL     APROBA PE GARANTIE   INLOCUIREA MOTORULUI       CU TOT CU TURBINA !!!!   IMI PARE RAU  SA O SPUN DAR MA SIMT  DEZAMAGIT  SI    PACAT  CA MASINA LA DRUM  SE COMPORTA F BINE ,,,,  IMI PLACE   NOUL DUSTER   DAR DACA   FIABILITATEA  LASA DE  DORIT  ATUNCI    CHIAR IMI PARE RAU PARCA DE ALEGEREA FACUTA !  ACEASTA ESTE INTIMPLAREA MEA !  MAI SUNTETI CARE ATI PATIT ASA CEVA ???

!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 69
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Imi pare rau pentru situatia ta. Nu sunt eu mecanic dar imi vine foarte greu sa cred ca o bujie incandescenta se poate "rupe" la un motor nou, dar cine stie prin ce miracol al tehnicii se poate i

Problema cu bujiile apare mentionata in presa franceză (nu stiu de ce dar cu ip de Romania nu am reusit sa deschid linkul, a trebuit sa folosesc un VPN): https://www.largus.fr/actualite-automobil

Buna   dragi prieteni     si posesori  DUSTER  DIESEL 1.5 4x4  //Noul Duster .In  anul  2018 prin programul   Rabla      de la Opel am  trecut la DUster !  Mi a placut masina  si am  fost impresionat

Posted Images

Mda.. deci zici că mai avuseseră două cazuri cu bujiile incandescente. Uite morcovu'. Ne-am dez-liniștit si noi ăștia cu 1.5 dci 2018 fără adblue.

Pana la urma ai fost norocos ca nu a crăpat motorul undeva prin pustietate. Ai garanție. 

Așteptăm softu', sa vina softu' :))

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau pentru situatia ta.

Nu sunt eu mecanic dar imi vine foarte greu sa cred ca o bujie incandescenta se poate "rupe" la un motor nou, dar cine stie prin ce miracol al tehnicii se poate intampla si asta. Cautand pe google "1.5 dci destroyed broken glowplugs" nu am gasit decat faptul ca se pot intepeni si sunt greu de scos, dar nu se rup pur si simplu si distrug motorul... Asta ar trebui sa-ti ridice ceva semne de intrebare.

Succes!

 

bujie_duster.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Îmi pare rău pt pățanie. Dar are dreptate colegul de rupt nu are cum. Înțepenite am văzut personal. Dar nu cred nici eu că este ruptă bujia. Ai grija și verifică personal. Multă baftă

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

EU   VA SPUN   CA AM  FOST  ACOLO  CAND A  SCOS  BUJIILE 

     DECI   RUPT CAPATUL LA BUJIE 

  ASA SA INTIMPLAT SI LA CELELALTE CAZURI 

    SA  RUPT LA PORNIRE !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

  ACEL CAPAT DE BUJIE  DEINDATA CE SA RUPT  A   FOST ARUNCAT PRIN CAPUL PISTONULUI  A AJUNS ULETIOR PRIN TURBBINA 

       MOTORUL   NU A MAI FUNCTIONAT LA PARAMETRI NORMALI   SI   DEINDATA  SA APRINS   MARTORUL SERVICE SI MESAJ VERIFICA INJECTIA !

AM ASISTAT LA  DEMONTARE    INGINERUL  DINAINTE MI A SPUS CARE AR FI CAUZA !  SI AS A   SI FOST  BUJIE RUPTA

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...