Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 715
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseam

Posted Images

@Dan83

Citeste aici diferentele - click aici

Pe scurt, EDC "munceste" si merge mai lin, fata de CVT care e si mai lenta la schimbat vitezele. Cel mai bine, ar fi sa mergi la Bucuresti si sa testezi atat varianta cu CVT ( Renault Duster) la cei care au modelul si apoi de mers si testat varianta cu EDC ( Dacia Duster ) la o reprezentanta care il are - sunt atatea reprezentante Dacia in Bucuresti ca solutii. Cel mai bine ar fi sa faci programare in ambele locuri.

Renault Dacia, fiind destinata pentru alta piata ( Emiratele Arabe Unite ), are alte optiuni sau mai bine spus, are atatea optiuni lipsa. Am scris de o parte cateva posturi mai in spate. Difera si plansa de bord, culoarea materialului la interior samd.

Din ce stiu, desi unii colegi au scris ca modelele Renault Duster nu sunt Euro 6, eu stiu ca au reusit cumva sa le scoata carti de Euro 6. Vezi in CIV-urile lor, ca ar trebui sa fie disponibile.

Totusi, o intrebare - ai nevoie neaparata de 4x4 ? Am inteles partea cu automata, ca esti restrictionat de permis

Ideea sta in felul urmator :

- vrei 4x4 si automata - nu exista Dacia Duster in aceasta configuratie ( pentru moment, e posibil sa apara in viitor - vezi noul Nissan Qashqai 4x4 1.3 TCe ), deci iti ramane ca varianta Renault Duster

- vrei automata, nu neaparat si 4x4 - Dacia Duster cu EDC e peste Renault Duster CVT

Gandeste-te si intereseaza-te de disponibilitatea pieselor la Renault Duster. Adica, in cazul in care e nevoie sa inlocuiesti un spoiler fata, o capota, un element, o piesa la motor, exista stoc in Europa, ba chiar in Romania sau trebuie importate ? O parte sunt comune cu Dacia Duster, dar asa cum am scris, interiorul e diferit. De motor nu mai zic. Daca o sa ai de inlocuit o portiera si nu poti recupera fata de usa alb-crem, o sa ai 3 portiere albe si una neagra :)). Asta daca nu reusesti sa gasesti piesa de schimb.

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru clarificări!

Si eu prefer varianta EDC (chiar urăsc ideea 4x4 ca am înțeles ca e vreo 70kg de fiare în plus, de care nu o sa am nevoie). Faptul ca Renault Duster e pentru UAE e suficient motiv sa fiu și mai putin interesat. 

Singura problema e ca nu sunt Dustere în stoc (mic măcar la comanda) niciunde :) nu e urgent, poate din Ianuarie se mai schimba situația - deocamdată nici site-ul Dacia (partea de rezervare online sau vehicule pe stoc) nu funcționează de câteva zile. 

Încă odată mersi pentru clarificări. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Un alt aspect important este ca Dacia Duster acum e facelift, pe cand Renault Duster-ul respectiv e vechea generatie. 

O chestie foarte importanta care merita mentionata sunt semnaturile luminoase - ele difera total. E diferenta zi-lumina intre Dacia Duster ( LED pe DRL si faza scurta, halogen pe faza lunga ) si Renault Duster ( LED doar pe DRL, halogen pe faza scurta si lunga ). 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

salut,

caut un duster 4x4, preferabil benzina 150cp. am tot citit despre diferentele de modele pe ani, ca au mai facut rabat la una alta, ca mai lipseste o dotare etc.

in plus sunt si ceva modele de care nu prea stiu nimic...gen techroad.

ce an si model recomandati ?  avand in vedere ca oricum nu are cine stie ce dotari ..prefer ceva cu dotari maxime, stiam ca prestige e top....

 

ms !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Techroad este echiparea Prestige la bază, față de care s-au făcut doar mici modificări estetice :

- tapițerie specifică Techroad - ceva combinație gri cu roșu și cu negru

- cusături roșii la schimbător, nu știu dacă și la volan

- o parte din elementele cromate din interior nu mai sunt cromate și sunt cu roșu : aeratoarele, mânerele de uși

- capacele centrale de la jante sunt pe fond roșu

- cochiliile oglinzilor au o dungă roșie

- protecție la praguri specifică Techroad

La seria Blueline e cam același lucru ca la Techroad doar că s-a schimbat culoarea roșie cu albastru. În plus ai autocolantele de pe stâlpii dintre uși specifici seriei Blueline și mai ai un abțibild pe care scrie 15 ani 😅

Seria limitată Orange era seria Prestige în care o parte din opționale erau gratis ( keyless, camerele 360 și senzorii de unghi mort ) și primeai gratis un pachet de la Orange destul de costisitor.

Motorizarea TCe, 150, 4x4, că e Duster 2 (2018-2021) sau Duster 2 facelift (2021+) e aceeași. Însă dotările la facelift sunt cu mult peste varianta precedentă.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 6 minute, PufarinaUcigasa a spus:

Motorizarea TCe, 150, 4x4, că e Duster 2 (2018-2021) sau Duster 2 facelift (2021+) e aceeași. Însă dotările la facelift sunt cu mult peste varianta precedentă.

ms de raspuns. clarifica multe din intrebari :)

vrei sa zici ca duster 2 facelift, adica 2021+ e peste versiunea anterioara...dar cu ce ? si cum recunosti un FL ? ca pp ca a fost o perioada cand s-au suprapus..sau o fac in continuare...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...