Sari la conținut

Bluedci, la rece intrerupe


Postări Recomandate

ma gandeam ca poate ai bezina tinand cont de faptul ca ai mentionat schimbarea bujiilor.

parca la diesel nu functioneaza decat la pornire, la cald nu prea sau nu stiu eu bine.

in functie si de asta si directia de diagnosticare, zic.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 48
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Așa face și a mea. Dar eu m-am obișnuit, că la fel face și cea veche, Duster facelift euro 5, 140.000 km avută de nouă. Când e rece îi dau cheie și o las 1-2 minute să se bâlbâie singură, după care pl

Cand citesc aici imi dau seama ca la munca avem un Doker dci de 90 cp euro5 si am observat ca atunci cand plecam cu ea(acum cand e frig) se balbaie..Din fabrica ies balbaite..E si asta o caracteristic

Salut , eu m-am lăsat păgubași sa mai incerc la service răspunsul este același. Daca ajungi fi și se rezolva situația sa ne spui și nouă ce și cum ,eu ultima oară când am fost am primit răspunsul

Daca ati fi avut masini diesel mai vechi ati sta mai linistiti. Dieselul nou are bujii incandescente cu postincandescenta care sunt tinute cu un anumit factor PWM alimentate si dupa pornire pana pe la 3 minute. In general bujiile de acest gen cedeaza mai repede si necesita inlocuire si stergerea erorilor. Daca masina porneste la -15 grade este normal sa mai trepideze putin 1 minut pana se incalzeste, de aia exista si martorul ala albastru ca sa nu o fortezi pana se stinge. Si motoarele de la alti producatori trepideaza si merg mai neregulat la temperaturi scazute da au tampoane mai bune care nu transmit tot la caroserie si nu este sesizabil al fel ca la Duster.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 10 ore, Ignis a spus:

Daca ati fi avut masini diesel mai vechi ati sta mai linistiti. Dieselul nou are bujii incandescente cu postincandescenta care sunt tinute cu un anumit factor PWM alimentate si dupa pornire pana pe la 3 minute. In general bujiile de acest gen cedeaza mai repede si necesita inlocuire si stergerea erorilor. Daca masina porneste la -15 grade este normal sa mai trepideze putin 1 minut pana se incalzeste, de aia exista si martorul ala albastru ca sa nu o fortezi pana se stinge. Si motoarele de la alti producatori trepideaza si merg mai neregulat la temperaturi scazute da au tampoane mai bune care nu transmit tot la caroserie si nu este sesizabil al fel ca la Duster.

Nu este vorba că trepidează , este vorba că la pornire cu - grade mașină galopează exact cum ar merge întrerupt , scade și se ridică turometrul și simți și mașină cum se mișcă .

De pornit , pornește la prima cheie fara nici cea mai mica greata . Discuția este că are aceea galopare și că inginerii de la Dacia nu știu ce la ce , cum și de ce face așa .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Verifica bujii ,verifica injectoare.Sub minus  grade foloseste motorina aditivata.Este un sfat.Pleaca la prima cheie ca probabil vorbim de un motor cu km.putini.

Scuze sub -10 grade

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 20.01.2022 la 23:55, PufarinaUcigasa a spus:

Martorul albastru reprezintă temperatura apei, că e încă rece...nicidecum ceva legat de bujii.

Crezi ca daca vorbesc de factori PWM nu stiu de la ce e martorul ala albastru? :) 

Am spus ca pana si masina ne spune ca e rece si sa o lasam mai moale pana se incalzeste. E greu totusi de diagnosticat problema pe net, poate chiar face urat in realitate...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...