Sari la conținut

Postări Recomandate

Mak de ce nu se potrivește? Că e motorul de 1,2 sau  de ce nu se potrivește. Am ales cu inima nu am stat să caut variante l-am luat fără să fac test cu el și totuși nu ma dezamăgit până acum.

Totuși știți ceva indiferent ce alege fiecare este mașină nouă și părerea mea e ca cel puțin 5 ani nu va avea probleme cu mașina indiferent că e Dacia sau Lamborghini. Dacă ai grijă de ea cât de cât nu are voie să sufle. Fiecare își alege mașina care îi place și și-o permite. Sau care consideră că îl avantajează. Fiabile sunt aproape toate mașinile. Bătrâna Dacia 1310 ma ținut 200000 de km fără reparații la motor, loganul de 1,4 l-am ținut până la 180000 de km și 11ani și nu am avut nici-o problemă, dar un motor făcut de Mercedes indiferent că este de 1,3. Sau te pomeni că sau prostit nemții....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 301
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Ge

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detali

Am facut media consumului in 16059 km parcursi cu Duster 4x4 1.2 tce si 16094 km parcursi cu Duster 4x4 1.5 dci. Am mers in aceleasi stil si conditii cu ambele. La 1.2 tce a iesit o medie de 7.93%. ia

Posted Images

Eu am cam patit-o cu motoarele noi dar ma bazez putin si pe investitia Daimler-ului si a mizei pe care o are succesul acestui motor. Mai adauga si procesul de acoperire cu strat metalic (NMRP) a pistoanelor preluat de la Nissan si e clar ca internele motorului vor fi durabile. Este doar bizar cum masina de test drive scotea acel fluierat in sarcina ca si cum un furtunas de vacuum era scos din loc. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Părerea mea e că acel șuierat se aude și la mine când sunt în modul auto. Poate că  mașina de test a fost lăsată în modul auto. Mai fă un test la alt dealer și convingete singur și de data asta pune toate întrebările care te frământă. Nu uita lăsa inima să aleagă că să nu te căiești mai târziu. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 22 ore, ggo89 a spus:

Mai adauga si procesul de acoperire cu strat metalic (NMRP) a pistoanelor preluat de la Nissan si e clar ca internele motorului vor fi durabile.

Nu a cilindrilor?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bună dimineața

Am nevoie de câteva sfaturi, săptămână viitoare va sosi mașina. La ce trebuie sa fiu atent  ,să urmăresc , la ridicare.

Mulțumesc 🙂

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca este prima masina noua pe care o cumperi o sa fii super entuziasmat si nu te mai uiti la nimic. :) Sa fie curata , spalata, dai o tura de jur-imprejur, ridici capota , te uiti la antigel, ii pui sa verifice presiunea in pneuri, te asiguri ca ai CASCO valabil, bagi benzina si ii dai "blana" . :)

Mult succes, nu iti mai face atatea probleme! 

Editat de Sorin03
  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...