Sari la conținut

Postări Recomandate

610km parcursi pe A1, Transfagarasan, Culoarul Rucar-Bran, Targoviste, Bucuresti, consum mediu 6,4l/100km cu o medie de 37,5km/h, motor 1.3 Tce 130CP.

Iar in privinta benzinei, scrie clar 95 sau 98 si tinand cont de diferenta de pret.... iar daca e sa vorbim de calitatea benzinei de la noi, cred ca e la fel indiferent de cifra octanica, singura diferenta o poate face benzinaria de unde alimentezi.

 

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 301
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Ge

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detali

Am facut media consumului in 16059 km parcursi cu Duster 4x4 1.2 tce si 16094 km parcursi cu Duster 4x4 1.5 dci. Am mers in aceleasi stil si conditii cu ambele. La 1.2 tce a iesit o medie de 7.93%. ia

Posted Images

Buna ziua,

O intrebare pentru cei care au optat pentru programul Rabla de anul acesta: in cat timp dupa casarea masinii vechi v-a venit masina noua?

Am platit avansul pe 02 martie, restul i-am achitat pe 18 aprilie. Am casat masina veche pe 02 mai si am radiat-o de la Politie in aceeasi zi. Tot in aceeasi zi am dus certificatul de casare la dealer.

In tot acest timp dealer-ul mi-a zis ca masina e iesita din fabricatie de pe 12 aprilie, dar asteapta certificatul de casare de la mine ca sa poata demara procedura de aducere. Ce nu a stiut sa-mi spuna: unde se afla masina, in curte la Mioveni sau la Constanta?

Saptamana trecuta mi-a zis ca vine pe 06-07 mai, ieri mi-a zis ca au intarzieri cu livrarea a 3-4 masini inaintea mea si ca va veni saptamana viitoare. Nici nu stiu ce sa mai cred si cat sa mai astept. Am scris si la vocea clientului si astept raspuns.

Daca v-ati lovit tot de aceleasi probleme, apreciez raspunsurile si multumesc anticipat.

O zi buna.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stiu prin ce treci ... eu nu mai am nici o rabdare! A mea in 21 ar trebui sa fie gata (cine stie cat face pe drum pe urma). Sper sa o termine mai repede totusi :D

Chiar.. din experienta voastra, cat a facut masina din momentul in care a fost gata, pana la dealer?

Editat de ElfStone
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 27 minute, adi2203 a spus:

Buna ziua,

O intrebare pentru cei care au optat pentru programul Rabla de anul acesta: in cat timp dupa casarea masinii vechi v-a venit masina noua?

Salut!

Eu pe 17.04 am platit integral, pe 18 am dat "rabla", pe 19 am scos-o de la impozit, am radiat-o de la politie si am dus certificatul la dealer iar pe 23.04 am ridicat-o B-). I-am spus dealerului ca as vrea sa o iau inainte de Paste ca sa pot pleca cu ea in concediu.

Oricum in ziua in care am ridicat-o la ora 13, era o coada de vreo 20 de masini la spalatoria dealerului (sunt obligati sa le spele inainte de livrare) si mai aveau si in curte inca cel putin pe atata in asteptare.

Acum astept sa ma sune pentru a lua cartea de identitate si factura.

Bafta!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 02.05.2019 la 15:51, bobi13 a spus:

Legat de noxe se va incadra la Rabla dar pana apare varianta 4x4 nu cred ca mai sunt tichete. 

Pe configuratorul francez, varianta de 150 cp 4x4 apare la aproape 21.000 euro. Asa diferenta mare sa fie intre 4x2 si 4x4 si sa depaseasca pretul la una diesel ? 🙂

Salut

Rabla 2019 prevede un maxim de 130 g CO2/km iar cum TCe-urile de 1.33 4x4 sunt declarate ca avand 145 g atunci (conform site-ului francez al Dacia) aceste versiuni nu vor intra la Rabla.

Asa mi-a spus si dealer-ul cand mi-am luat-o pe a mea si ca nu are rost sa astept daca vreau musai cu 4x4 si atunci am luat un Diesel de pe stoc full (Prestige). Si nu regret decizia din mai multe puncte de vedere. Initial am mers setat pe un benzinar, intrucat stiam povestile din trecut cu Diesel-ul 1.5, insa fiind un motor de 18 ani de acum zic ca a fost 'vindecat' de multe. Oricum eu fac lejer 15000 pe an si peste, asa ca benzinara m-ar fi distrus la buzunar, mai ales ca nu merg la consum.

Deci cine doreste  4x4 pe TCe la Rabla din pacate n-are sanse, intrucat ma-ndoiesc ca masinile ce le vor fabrica pentru comenzile din RO vor fi 'gatuite' din softuri ca sa scoata sub norma stabilita prin acest program.

 

 

L.E. 

Sincer nu-mi dau seama si cum de varianta TCe 4x2 intra la Rabla, intrucat tot peste 130 g are conform fisei:

https://www.rabla.ro/category/noutati/

 

2.JPG

1.JPG

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

130g CO2/km calculat după standardul NEDC corespunde 145g CO2/km calculat după standardul WLTP.

Cu alte cuvinte, în programul rabla valoarea maxim admisă emisii CO2 este precizată după standardul NEDC iar producătorul autoturismului precizează această valoare după standardul WLTP.

Doar nu crezi că statul român ar fi dezavantajat chiar producătorul național care îi aduce contribuții la buget în valoare de 2% din PIB.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...