Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 301
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Ge

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detali

Am facut media consumului in 16059 km parcursi cu Duster 4x4 1.2 tce si 16094 km parcursi cu Duster 4x4 1.5 dci. Am mers in aceleasi stil si conditii cu ambele. La 1.2 tce a iesit o medie de 7.93%. ia

Posted Images

Salut!

De pe site-ul AFM

ANUNȚURI

Începând de VINERI, 12 aprilie, ora 10:00, persoanele fizice pot merge la producătorii validați în vederea îndeplinirii formalităților de înscriere în cadrul programelor Rabla și Rabla Plus, iar persoanele juridice pot depune dosare de acceptare la Administrația Fondului pentru Mediu în vederea accesării celor două programe.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 02.04.2019 la 21:07, GCC a spus:

Merci! Sa fie!

Da, dupa ce incepe rabla o ridic. 

Nu avea serie de sasiu disponibila pentru culoarea asta (se intampla sa fie neagra in cazul meu dar nu e asta important, putea fi orice nuanta) la momentul cand am facut comanda. Nu am inteles nici eu exact din explicatiile lor...ceva cu unele masini sunt bagate la bursa si dealerii le pot rezerva si de acolo. La data respectiva mi-au zis ca sunt sanse sa fie gata si intr-o luna dar eu imi rezervasem calm pentru 3-4 luni :D. 

A fost o surpriza placuta de iepuras. Am sa revin cu feedback despre motor. La test-drive am mers cu cel de 150 de cai, am mai luat doua persoane cu mine, care s-au inscris si ei, chipurile interesati de achizitionarea unui duster, unul cu putina experienta de condus, unul cu masina noua (Skoda Ocatavia 1.5 tsi 150 cai) si cu experienta. Masina s-a comportat foarte bine cu 4 persoane in ea. Am testat franarea brusca, accelerarile de pe loc, recuperare din mers mai la 1800 de ture fara sa retrogradez, plecari din panta, mers pe drum cu piatra cubica.  La cel de 150 de cai cuplul il are de pe la 2000 de ture cand e plina, odata ce prinde cuplu trage foarte bine. Impresia celorlalti doi a fost la fel de buna ca si a mea.  "Incepatorul" a fost impresionat de cat de usor se manevreaza in oras si cat de intuitiva e la condus, "experimentatul" a fost placut surprins de performanta motorului si de controalele/butoanele de la interior.

Am decis pentru 1.3 130 de cai, dat fiind ca pana atunci ma hotarasem la 1.6 sce. Sper sa fie fiabila si sa ma bucur de ea cat mai multi km.

Subscriu la afirmatiile tale. Motorul 1.3 benzina 150 cp se comporta exemplar la orice viteza si pe o plaja mare de turatii. 

De aceea am renuntat la dieselul de 115 cp. Acum sa vedem consumul real. 

 

Editat de wolody
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca o sa bata 1.5 dci la consum sub nicio forma. Probabil o sa aiba un consum mai mic decat 1.6 sce. In functie de sofer ma gandesc ca e posibil sa te "apropii" cat de cat si la consumul celui diesel. Poate daca avea si functia aceea de dezactivare cilindri la turatii joase cum e pe mercedes...

Editat de GCC
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La data de 10-04-2019 Litera g) din Alineatul (1) , Articolul 2 , Capitolul I a fost modificată de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 343 din 8 aprilie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 275 din 10 aprilie 2019

g)autovehicul uzat - orice autoturism, microbuz, autoutilitară uşoară sau autospecială/autospecializată uşoară, care îndeplineşte cumulativ următoarele:

– este înmatriculat/înmatriculată în România;

– conţine cumulativ componentele esenţiale (motor, transmisie, tren de rulare, caroserie, şasiu, precum şi echipamentele electronice de gestionare a funcţiilor autovehiculului şi dispozitivul catalizator, dacă acestea au fost prevăzute din fabricaţie);

–  are în cursul anului înscrierii în program o vechime mai mare sau egală cu 8 ani de la anul fabricaţiei. Dacă anul înmatriculării înscris în cartea de identitate este anterior anului fabricaţiei, se consideră an de fabricaţie anul înmatriculării;

 

Adica s-a scos cerinta ITP valabil

Publicat in MOf, pe site-ul AFM, deci maine incepe RABLA!

Bafta si ne "auzim" cu impresii!!!

 

Editat de Ramses4u
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 oră, GCC a spus:

Nu cred ca o sa bata 1.5 dci la consum sub nicio forma. Probabil o sa aiba un consum mai mic decat 1.6 sce. In functie de sofer ma gandesc ca e posibil sa te "apropii" cat de cat si la consumul celui diesel. Poate daca avea si functia aceea de dezactivare cilindri la turatii joase cum e pe mercedes...

Eu sper sa nu se apropie de consumul lui 1.2 sce sau al 1.6  :)) Ar fi un dezastru.

un litru in plus fata de diesel, mi-ar conveni, pentru ca are alte performante iar dieselul nu va merge asa placut si cu zvac precum benzina de 150 cp.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
acum 1 oră, wolody a spus:

Eu sper sa nu se apropie de consumul lui 1.2 sce sau al 1.6  :)) Ar fi un dezastru.

un litru in plus fata de diesel, mi-ar conveni, pentru ca are alte performante iar dieselul nu va merge asa placut si cu zvac precum benzina de 150 cp.

 

Vise taica si nu spun asta cu malitiozitate.
Daca faci o statistica, empiric vorbind, ai sa vezi ca la aproximativ aceeasi putere a motoarelor diferenta dintre consumul unui turbo-diesel si un turbo-benzinar e undeva pe la jumatate din cat e diferenta dintre un turbo-diesel si un benzinar aspirat.

Cu alte cuvinte un turbo-benzinar va fi simtitor mai economic decat un benzinar aspirat insa niciodata nu va avea consum de turbo-diesel. 

Editat de Kidu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...