Sari la conținut

Erori de sub si supratensiune Duster 2015


Postări Recomandate

Astazi e a 6-a dimineata in care nu mi porneste servodirectia ( apare si martorul rosu ).

Ieri dimineata, am mers asa cu servo nefunctionand la un centru de baterii si am pus o baterie noua ( speciala cu ADM , 720 A, 70 Ah) si tot nu a pornit servo.

Inseamna ca nu e bateria de vina. E foarte ciudat ca dupa cateva ore de functionare a motorului, daca o pornesc, o mai opresc de cateva ori, intr-un final servo incepe sa functioneze normal.

Luni am programare la reprezentanta si astept sa vad ce mi spun baietii de acolo.

Am fost odata la reprezentanta cu seria de sasiu si cica are doar o intrare un service pentru revizie la 20.000 km si atat.

O sa schimb si alternatorul cu un Valeo FG15T057, dar mai intai astept sa vad ce spun cei de la Caremil.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 20
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Posibil să fie activată alarma de supraviteză, la peste 120km/h aprindea un martor ce e în loc de spiră Bateria trebuia să fie L3(nivel 3) 70A 710Ah (nu mili Ah). Trebuie să ai senzor de cur

e foarte posibil sa aiba dauna . fa o verificare la servis  eu caut o masina mica in perioada asta pe olx si de 2 luni nu gasesc niciuna de la prim proprietar sau macar de la unu care sa nu minta

Salut, eroarea P2503 este una generica citita cu un program multimarca, o descriere sumara a ei este: Definition of check engine code P2503: Generic (Common for all car manufacturers): Charging System

Posted Images

Astazi e a 6-a dimineata in care nu mi porneste servodirectia ( apare si martorul rosu ).

Care martor, că Duster ph2 nu are martor de servodirecție ?

Martorul Alte defecțiuni electrice (ecranul de osciloscop) aprins lasă urme, care ar trebui să fie găsite la o diagnoză

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Apare martorul din imagine. Mereu cand apare acel martor,  servodirectia nu functioneaza.

Am facut o diagnoza si tipul mi-a spus ca a gasit ca erori memorate supratensiune si subtensiune.

martor.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam exact cum se numeste martorul. Ideea e de fiecare data cand nu merge servodirectia, apare si acel martor.

Si cum spuneam, e foarte ciudat ca doar dimineata imi face probleme, la frig. Am schimbat bateria cu una noua si tot asa face.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

La multi ani!

Am un duster ph2 din 2014 dci si de curand am avut un accident ... de atunci ini da eroare pe tester ca nu functioneaza modulul de comanda bujii incandescente.  va rog sa-mi ziceti unde este pozitionat ... am gasit pt megane 2 ca ar fi pe partea stanga sub lonjeron deasupra carenajului de roata, la duster este tot acolo?

Multumesc anticipat!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Releul de comandă bujii incadescente(cubuleț cu aripioare de răcire) e între radiator și farul din stânga, îl găsești tu. Dacă în urma accidentului mașina nu mai pornește nu e ăla de vină.

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...