Sari la conținut

addyuzzu

Members
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

0 Neutral

Despre addyuzzu

  • Rang
    Nou venit

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

28 citiri profil
  1. addyuzzu

    Erori de sub si supratensiune Duster 2015

    Nu stiam exact cum se numeste martorul. Ideea e de fiecare data cand nu merge servodirectia, apare si acel martor. Si cum spuneam, e foarte ciudat ca doar dimineata imi face probleme, la frig. Am schimbat bateria cu una noua si tot asa face.
  2. addyuzzu

    Erori de sub si supratensiune Duster 2015

    Apare martorul din imagine. Mereu cand apare acel martor, servodirectia nu functioneaza. Am facut o diagnoza si tipul mi-a spus ca a gasit ca erori memorate supratensiune si subtensiune.
  3. addyuzzu

    Erori de sub si supratensiune Duster 2015

    Astazi e a 6-a dimineata in care nu mi porneste servodirectia ( apare si martorul rosu ). Ieri dimineata, am mers asa cu servo nefunctionand la un centru de baterii si am pus o baterie noua ( speciala cu ADM , 720 A, 70 Ah) si tot nu a pornit servo. Inseamna ca nu e bateria de vina. E foarte ciudat ca dupa cateva ore de functionare a motorului, daca o pornesc, o mai opresc de cateva ori, intr-un final servo incepe sa functioneze normal. Luni am programare la reprezentanta si astept sa vad ce mi spun baietii de acolo. Am fost odata la reprezentanta cu seria de sasiu si cica are doar o intrare un service pentru revizie la 20.000 km si atat. O sa schimb si alternatorul cu un Valeo FG15T057, dar mai intai astept sa vad ce spun cei de la Caremil.
  4. addyuzzu

    Erori de sub si supratensiune Duster 2015

    O fi originala, dar poate nu pentru masina asta. O baterie speciala cu functie Start&Stop e dublu la pret si poate cineva s-a gandit sa o schimbe. Nu poti fi niciodata sigur 100% ce cumperi cand vine vorba de o masina SH. Orice e posibil la noi
  5. addyuzzu

    Erori de sub si supratensiune Duster 2015

    Am mai citit pe undeva ca ar putea fi filtrul de motorina pentru martorul acela aprins. Il voi schimba cat de repede. Conditiile de Start si Stop le stiu, doar ca pe bateria mea ( care eu zic e originala a masinii ) nu scrie ca ar fi speciala de start stop sau alte chestii. E o baterie obisnuita Dacia de 70 A, cu 720 mAh. Cei de la service au spus ca e 99% incarcata si ca e buna. Azi dimineata iar nu a pornit servo si ce e ciudat e ca face figuri doar cand e f frig afara. ( azi erau -9 si in celelalte zile cand nu a pornit erau -4 sau -5 grade ) Legat de miros, e posibil sa fie de la regenerare DPF, dar inainte de Duster -ul asta am mai avut unul din 2012 si la ala nu a mirosit niciodata asa in 3 ani de zile.
  6. Buna ziua, Am cumparat de curand un Duster 1.5 Dci, 4x4, an 2015 cu 23.000 km la bord, din Bucuresti, Romania ( 10.300 euro pentru cei curiosi ) Masina totusi fiind "ca noua" am urmatoarele probleme: Functia Start&Stop nu funtioneaza. Apare un semn A taiat, in dreapta jos langa nivel combustibil. La drum lung, de fiecare data cand ating si depasesc viteza de 120 km /ora, apare in bord martorul galben de bujii ( o spirala ), insa masina merge perfect normal ( trage normal ). Imediat cum viteza scade la 119 km/ora, martorul se stinge. Zilele acestea, 3 zile la rand, dimineata nu functiona deloc servodirectia si in bord apare martoul acela rosu ( malfunction ). In schimb, dupa ce ajungeam la servici, o opream si peste ceva timp daca ii dadeam o cheie, servodirectia functiona perfect, fara martori in bord. Intr-una din zile, dupa ce am parcat mirosea destul de puternic a incins ( a cabluri incinse ). Tin sa precizez ca am facut diagnoza si cica au fost memorate niste erori cu supraternsiune si subtensiune. Am verificat absolut tot: baterie, alternator, sigurante etc. si totul functioneaza in parametri. ( bateria este buna, alternatorul incarca in parametri ). Nu stiu ce problema poate fi. M-am uitat la 3 Dustere tot din anul 2015 si am observat ca au alt tip de alternator. Al meu este un Valeo SG12B105. Din ce am vazut la alte Dustere si din ce mi au spus cei de la piese auto, eu ar trebuie sa am un alternator Valeo FG15T057. ( un electrician insa, a spus ca nu pare sa se fi umblat la el ). Este posibil oare sa fi schimbat cineva alternatorul si din cauza asta sa am probleme cu partea electrica? Sau poate alte cauze? Va multumesc
×