Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 89
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

@CristiZ poți sa pui ignore user în setări și citești liniștit fără sa mai dai de comentarii nihiliste gratuite și fără vreo valoare pt ceilalți useri   Tapatalk    

Capone, eu cred ca ti-ai facut inteleasa parerea ta despre Dacia pana acum si nunte supara dar devii deranjant sa o tot repeti. Stii cum e, nu te obliga nimeni sa o cumperi, poti oricand opta pentru o

A ta e pe 1234YF, ar trebui să ai un abțibild pe bară vizibil când ridici capota. Problema e că în ultimul timp a apărut "freon" contrafăcut, deci atenție unde și cu ce se umblă la AC

Posted Images

Acum 18 ore, t0rquemada a spus:

Punctul 1 e valabil și în cazul tău.

Duster 2014 e Duster ph2 euro5

În general tot ce e Euro 5 folosește R134a

 

teaser19080101.jpg

Te rog, ai datele si pt Clio 4 (faza 1) 0.9 TCe ?

Multumesc !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Am fost la Meridian si mi au zis ca aparatul ala de vacuum nu poate extrage tot uleiul ci doar vreo 10 grame. deci atunci cand pleci de la service nu stii cantitatea totala de ulei. Apoi e greu cu tipul de compresor mai exact cu identificarea lui ca sa vezi cat agent refrigerant se baga. Nu sunt in stare sa se descopere ce tip de compresor are masina. Asta e dacia! Mie la k9k 2015 mi-au bagat 480 g agent de racire si 20 ml ulei.Dar aerul tot lesinat este. 

Oare se poate sa i pun un compresor mai potent? Inteleg ca asa a fost proiectat din fabrica. As fii interesat daca exista vreo solutie. 

Editat de capone
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Buna seara. Am cumparat recent un Duster 2011 1.6 benzina la care am probleme cu AC. Mai exact, cand il pornesc, apar pocnituri in zona compresorului, pocnituri ce se transmit si in conductele de aluminiu. Am presiune pe instalatie, conductele nu se racesc. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...