Sari la conținut

Postări Recomandate

Punctul 1 e valabil și în cazul tău.

Duster 2014 e Duster ph2 euro5

În general tot ce e Euro 5 folosește R134a

 

teaser19080101.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@t0rquemada cand merg la service Dacia ala stie ce tip freon sa mi bage sau baga ce are?Adica daca baga ce nu trebuie afecteaza sistemul AC?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A ta e pe 1234YF, ar trebui să ai un abțibild pe bară vizibil când ridici capota.

Problema e că în ultimul timp a apărut "freon" contrafăcut, deci atenție unde și cu ce se umblă la AC

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 18 ore, t0rquemada a spus:

Punctul 1 e valabil și în cazul tău.

Duster 2014 e Duster ph2 euro5

În general tot ce e Euro 5 folosește R134a

 

teaser19080101.jpg

Te rog, ai datele si pt Clio 4 (faza 1) 0.9 TCe ?

Multumesc !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 01.08.2019 la 15:51, t0rquemada a spus:

Punctul 1 e valabil și în cazul tău.

Duster 2014 e Duster ph2 euro5

În general tot ce e Euro 5 folosește R134a

 

teaser19080101.jpg

Multumesc!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la Meridian si mi au zis ca aparatul ala de vacuum nu poate extrage tot uleiul ci doar vreo 10 grame. deci atunci cand pleci de la service nu stii cantitatea totala de ulei. Apoi e greu cu tipul de compresor mai exact cu identificarea lui ca sa vezi cat agent refrigerant se baga. Nu sunt in stare sa se descopere ce tip de compresor are masina. Asta e dacia! Mie la k9k 2015 mi-au bagat 480 g agent de racire si 20 ml ulei.Dar aerul tot lesinat este. 

Oare se poate sa i pun un compresor mai potent? Inteleg ca asa a fost proiectat din fabrica. As fii interesat daca exista vreo solutie. 

Editat de capone

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara. Am cumparat recent un Duster 2011 1.6 benzina la care am probleme cu AC. Mai exact, cand il pornesc, apar pocnituri in zona compresorului, pocnituri ce se transmit si in conductele de aluminiu. Am presiune pe instalatie, conductele nu se racesc. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acolo ( compresor ) sunt un sir de piese. Io suspectez partea cu supapele de presiune - presostate se numesc. Trebuie sa consulti un frigotehnist.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...