Sari la conținut

Noul Motor 1.3 TCe - 128 & 148 HP


Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 38
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

https://allroader.ru/renault-duster-2019-72320-2/ Pe scurt, o sa apare o motorizare noua pe Duster, 1.3 litri TCe cu doua variante de putere: - 128 hp / 240 Nm - 148 hp / 250 Nm

dCi115CP e cu Adblue, vine cu probleme specifice, H5H-ul (1,3TCe) nu are momentan probleme specifice majore

Ba da, se numește Duster. Nu că mi-aș lăuda marfa, dar mi se pare o mașină cu adevărat polivalentă. Este ok și pe autostradă la viteze de bun simț (pus cruise-controlul pe 115-120 km/h îți vine

Aveti dreptate. Pentru motorul 1.3TCE nu exista inca solutie de citire/scriere ECU Continental EMS 3160. Si eu astept cu interes un semn de la producatorii de interfete pentru tuning cu solutie pentru acest tip de ecu. Sunt curios ce s-ar putea obtine din motorul de 1.3TCE pe modelul Duster. 

Singura varianta de modificare pentru 1.3TCe este cu modul Rapid  atasat plug&play. Acest modul se conecteaza la 3 senzori : Boost pressure, manifold senzor si rpm. 

Pentru alte variante de motorizari Dacia va rog sa ma contactati in PM sau telefonic la 0751.194.100. Oferta mea ramane valabila pentru toti membrii ForumDuster , astfel costul unei resoftari:

Motor 1.5dCi 110CP Siemens SID306 Euro 5 -> 650 lei 

Motor 1.5dCi 110CP Siemens SID310 Euro 6 -> 950 lei

Motor 1.5dCi 115CP Bosch MD1CS006 Euro 6+ -> 1150 lei 

Motor 1.2TCe 125CP EMS 3150/3155 -> 1250 lei. 

Motor 1.6i 110CP Valeo V40 -> 550 lei 

Motor 1.6i 105CP EMS 3120/3125 - 550 lei

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Motorizarea 1.3 TCe nu se mai produce in configuratia 4x4. In curand, daca nu s-a si inceput deja, motorizarea 1.3 TCe 4x2 va fi scoasa din productie.

In schimb sunt zvonuri ca va fi introdus un nou motor 1.2 TCe, care va suporta pe viitor un upgrade spre hibridizare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...