Sari la conținut

Tutorial montaj scaune incalzite pe Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 45
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mufa de airbag e separată de cea de senzori de centură/pasager și cea de încălzire.   Pozele sunt pentru ph1, la ph2 sunt cam la fel(alocare separată airbag / centură + incălzire pe verde) diferă po

cauta Csl Garage!

Posted Images

În primă fază consulți Carnetul de garanție și te asiguri 1000% că nu vei avea nevoie de garanție, mai ales că mașina are adblue.

În a2a fază vei constata că sezutul banchetei spate va deveni fix (pernele sezut spătar fiind înseriate)

În a3a fază trebuie găsit loc pentru butoane, oem sau aftermarket nu ai unde să le pui.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Partea cu sezutul fix se poate rezolva pentru ca cele 2 rezistente inseriate au conectori, se pot desface la nevoie. Trebuie lasate firele care merg spre alimentare mai lungi ca sa poti ridica sezutul si apoi sa deconectezi mufele. Butoane eu as incerca sa montez undeva la picoare in spatele franei de mana. Sau cine are chef de demontat le paote pune pe usi :).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...

Salut, 

Cineva care sa se ocupe de montaj in Bucuresti? Nici video sau imaginile nu mai merg, astfel incat sa-mi bag eu nasul :) Multumesc si scuze daca cumva s-a mai discutat intr-un topic mai nou prin alta parte, eu nu am gasit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • 2 months later...

Salut Baieti!

Am montat si eu incalzirea in scaune pe un duster 2019. Problema este ca eu din mufa principala galbena nu am cele 2 fire spre scaun in care se leaga incalzirea. Voi cum a-ti procedat sa legati incalzirea in mufa galbena?  La incalzirea care am cumparat-o am o mufa neagra. As avea nevoie de acea bucata din cablu formata din o mufa neagra cu 2 fire si 2 pini care se introduc in mufa galbena...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Referitor la "eu mă duc la ei să repare maşina nu să mi-o de-a înapoi mai defectă decât era." cred ca stii si tu ca pe forumurile romanesti si straine din pacate sunt multi care s-au dus "la ei" si au plecat cu masina mai defecta decat era , au venit cu o problema si au plecat cu doua, prin unele (subliniez asta, nu toate) reprezentante \service este un "laitmotiv" asa face toate domne', mai faceti o tura si se rezolva, etc... Si NU in ultimul rand un posesor de masina, egal de marca\model isi poate intretine \repara mult mai bine si mai cu grija masina daca are informatiile, cunostintele si uneltele necesare  (valabil si pentru bujiile incandescente) ....
    • Da, ai dreptate, dar aversiunea mea faţă de reprezentanţe mă face să nu semnez hârtia aia că plătesc eu client dacă se rupe ceva, eu mă duc la ei să repare maşina nu să mi-o de-a înapoi mai defectă decât era. Avem şi noi scule, mai bine rup eu bujia în garajul personal şi scap de grijă. Cine strică ăla plăteşte, nu-i aşa ?
    • Mda, pe net se gasesc tot felul de filmulete despre aproape orice, totusi acest "video EXCELENT pentru schimbat bujii incandescente la Duster" contine si doua greseli , insa ii las pe ceilalti sa le "comenteze"  ...
    • Îl știu de multe băiat, i-am urmărit multe din clipurile lui, da știu ca sunt alimentate la 4.4 V, sunt și diferențe de preț. Sunt interesat de un tester unu mulți arca, pt VW am, folosesc obd eleven. Am sa - ți scriu în privat. Mulțumesc. 🤝🤝 Uite un video EXCELENT pentru schimbat bujii incandescente la Duster. 
    • Da, un aparat de masura este bun la "casa"/masina omului, iar daca cauti pe acest forum gasesti destule informatii pe care le-am oferit despre ce si cum se poate masura \verifica (inclusiv bujiile incandescente). Deasemenea ti-as sugera si un tester \program de diagnoza dedicat Dacia (dar despre asta putem discuta pe PM daca doresti). Apoi "băiatul" acela dupa YT este chiar administratorul unui forum Dacia, are o vasta /bogata experienta si a facut foarte-foarte multe tutoriale interesante si utile pe care le-am recomandat cu caldura, chiar daca unele sunt mai vechi ele sunt bine realizate si detaliate, sunt de referinta si chiar daca majoritatea sunt pentru Logan ele contin multe lucruri general valabile si pentru alte modele Dacia (inclusiv Duster H79 ph2) avand principii si metode generale. Totusi referitor la acel tutorial as avea cateva foarte mici "observatii" dar il consider destul de OK, de aceea am si facut "trimitere" la el. Deasemenea pentru masina ta bujiile incandescente (asa cum am scris si atasat anterior) sunt la 4.4 V si iti recomand sa NU le "probezi" la bateria de 12V.
×
×
  • Creează nouă...