Sari la conținut

Tutorial montaj scaune incalzite pe Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 45
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mufa de airbag e separată de cea de senzori de centură/pasager și cea de încălzire.   Pozele sunt pentru ph1, la ph2 sunt cam la fel(alocare separată airbag / centură + incălzire pe verde) diferă po

cauta Csl Garage!

Posted Images

În primă fază consulți Carnetul de garanție și te asiguri 1000% că nu vei avea nevoie de garanție, mai ales că mașina are adblue.

În a2a fază vei constata că sezutul banchetei spate va deveni fix (pernele sezut spătar fiind înseriate)

În a3a fază trebuie găsit loc pentru butoane, oem sau aftermarket nu ai unde să le pui.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Partea cu sezutul fix se poate rezolva pentru ca cele 2 rezistente inseriate au conectori, se pot desface la nevoie. Trebuie lasate firele care merg spre alimentare mai lungi ca sa poti ridica sezutul si apoi sa deconectezi mufele. Butoane eu as incerca sa montez undeva la picoare in spatele franei de mana. Sau cine are chef de demontat le paote pune pe usi :).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...

Salut, 

Cineva care sa se ocupe de montaj in Bucuresti? Nici video sau imaginile nu mai merg, astfel incat sa-mi bag eu nasul :) Multumesc si scuze daca cumva s-a mai discutat intr-un topic mai nou prin alta parte, eu nu am gasit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • 2 months later...

Salut Baieti!

Am montat si eu incalzirea in scaune pe un duster 2019. Problema este ca eu din mufa principala galbena nu am cele 2 fire spre scaun in care se leaga incalzirea. Voi cum a-ti procedat sa legati incalzirea in mufa galbena?  La incalzirea care am cumparat-o am o mufa neagra. As avea nevoie de acea bucata din cablu formata din o mufa neagra cu 2 fire si 2 pini care se introduc in mufa galbena...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Am o problema, nu mai merge sa deschd si sa inchjd masina cu cheia din telecomanda, am inlocuit bateria si am verificat si daca cheia emite, esye ok.
    • , poate doar cu mentiunea ca softul si componentele injectiei la Duster H79 ph2 4x2 1,6 16v 114CP H4M738 sunt putin diferite fata de Duster HJD 4x2 1.0 TCe GPL H4D(460) cu GPF, iar daca softul nu "stie" ca are baterie AGM atunci pe aceasta o va incarca tot ca pe una EFB. In rest de acord cu cele scrise, inclusiv la modul /regimul de exploatare al masinii.
    • Salutare! Acum vreo 2 ani am inlocuit si eu bateria originala la Duster-ul meu cu care circul preponderent in Bucuresti la ore de varf undeva la 20-25km/zi. Bateria originala a rezistat fix 4 ani ceea ce e normal inteleg pentru regimul de exploatare al masinii. Mentionez ca si la masina anterioara (Logan) tot atat ma tinea o baterie obisnuita. Am optat pentru o baterie Exide AGM 70Ah pentru care am modificat in diagnoza parametrul curent de pornire care initial avea o valoare mai mica (720 Ah vs 760 Ah). Sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca o baterie AGM este intotdeauna o optiune mai buna pentru o masina cu sistem "stop-start" fiindca rezista mai bine in timp la cicluri de descarcare/incarcare incomplete etc. Mentionez ca in mod uzual dezactivez sistemul "stop-start" al masinii si chiar si asa bateria EFB originala a masinii nu a rezitat mai mult de 4 ani. Acest lucru ma face sa cred ca nu neaparat acest sistem scurteaza viata bateriei ci mai mult modul de exploatare urban care face ca bateria sa nu se incarce corespunzator.
    • @ torquemada - nu are decat o conducta de alimentare. A doua conducta preia vaporii de benzina si-i trimite inapoi in rezervor. La Duster, din cate stiu, pompa merge tot timpul  din momentul in care dai demaraj, pana tai contactul. Dar verific dupa amiaza. 
    • La asta m-am referit prin revizie a sânge : "la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului." Instalatia este BRC Sequent 24, montata in 2013. Din cate stiu, instalatia taie alimentarea injectoarelor pe benzina, dar nu opreste si pompa de benzina. Voi verifica daca pe GPL pompa de benzina mai functioneaza.  E irelevant tipul instalațíei GPL, pentru că, prin construcție orice instalație GPL se montează în serie între injecție și injectoare, deci taie injectoarele pentru benzină la funcționarea pe GPL - nimic nou aici. Problema era dacă, la funcționarea pe GPL, pompa de benzină plimbă benzina din rezervor până în rampă și inapoi (la alea cu 2 conducte) cu toată uzura de rigoare (pompa se răcește cu benzină) , sau nu.  
×
×
  • Creează nouă...