Sari la conținut

Postări Recomandate

3 hours ago, Stef13 said:

Multumim, stai jos. Noi am citit bine, fa-o te rog si tu. 56% a fost vârful pentru diesel în total vânzări masini NOI, iar asta se întâmpla în 2011. Acum e asa cum a spus abc. La masini NOI s-a referit din moment ce a scris NOI.

Valul vine din import  second hand, 60% dintre acestea având o vechime de peste 10 ani. Nu mai pun sursele ca oricum prea puțini au timp sa citească. 

Mai om bun, eu m-am referit la OFERTA DE MASINI NOI din RO, verifica siteurile marcilor prezente in Ro si vei vedea acelasi lucru

Tu poti sa citesti ce doresti matale si de jos si din picioare ca ma doare fix la floare

Editat de Gavryel
  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Kidu, ai dreptate. Referinta mea la normele Euro, nu tine de tipul de ardere. Totusi, nu  poti sa ignori ca diesel-ul are o problema in plus atunci cand vine vorba de poluare si ca, tocmai de aceea, acest tip de motor face subiectul unei strategii speciale la nivel... hai sa-i spunem european (cel putin deocamdata).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa starnesc o polemica insa asta e o simpla supozitie, eu unul stiu ca motorul asta cu norma de poluare Euro VI b este omologat sa circule public oriunde in lumea asta si sunt in stare sa fac pariu cu voi ca aceasta norma de poluare va putea sa circule si peste 10 ani atat timp cat masina respecta norma de poluare si DPF-ul este functional.
Nu va veni nimeni sa interzica in mod special motoarele Diesel pentru ca este ilegal sa faci asta, este discriminare iar sa interzici masinile ce respecta Euro VI b inseamna sa interzici peste 90% (un procent grosier) din parcul auto al oricarei tari din lumea asta.
Un Euro VI Diesel este mai putin poluant decat un Benzinar Euro VI pentru ca benzinarul nu are DPF si surprinzator sau nu si benzinarele emit particule.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

OK. Nu a zis nimeni ca se vor interzice diesel care sunt inmatriculate. Am spus doar ca, pe viitor, exista posibilitatea (si nu cred ca nu iti pui si tu intrebarea asta) sa nu mai fie admise la (prima) inmatriculare. Probabil ca, daca se va ajunge la asta, se va aplica doar la autoturisme. Nu pot sa cred ca niciunul dintre voi nu v-ati gandit, nici macar o data, la aceasta posibilitate. Vezi bine, au inceput mai multi producatori sa renunte la productia acestui tip de motor. Oare nu cumva stiu ei ceva? Chiar crezi ca renunta la atatia bani investiti doar pentru ca iubesc mult natura"? Ceva, ceva se intampla. Nu iese fum fara foc.  Anyway, tu poti sa stati linistit. Ai inmatriculat-o, esti liber sa circuli cu ea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In afara de Toyota, care fie vorba intre noi nu a stiut niciodata sa faca Diesel, si Porsche unde sa fim seriosi ponderea Diesel era infima, nu stiu sa mai fi renuntat nimeni. Au mai batut din gura Nissan insa mi se pare o ipocrizie in conditiile in care ei oricum nu au motoare diesel si pe Europa isi echipeaza masinile cu motoare Diesel de la Renault.
Eu unul lucrez in industria automotiva, cam sunt la curent cu ce se intampla insa nu pretind ca sunt detinatorul adevarului absolut. Masina am cumparat-o pentru mine si necesitatile familiei mele, chiar nu am niciun stres ca cineva va interzice sau restrictiona Diesel-ul, mai ales in Romania. 

Media si presa in general are tendinta de a exagera si de a distorsiona de multe ori realitate insa daca stii cate ceva despre acel domeniu si despre implicatiile financiare realizezi ca lucrurile nu sunt tocmai asa cum au fost prezentate.

P.S. Nu sunt un Diesel fan-boy si visez la momentul cand imi voi cumpara o electrica insa pana acolo mai este.

Editat de Kidu
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca nu insa cred ca intr-un viitor destul de indepartat vor trece pe electric. Tesla, Volvo si Mercedes au facut deja unele prototipuri insa necesita pantograf si catenara ca si la tren iar asta inseamna si autostrazi electrificate asemeni cailor ferate.

Mie unul imi este clar ca viitorul va fi electric insa mai trebuie rezolvate multe probleme pana la o utilizare larga la scara globala.

Editat de Kidu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...