Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 514
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trebuie lămurite niște lucruri: 1. există 1,6 16v cu gpl de fabrică, cod K4M616 cu instalație Landi Renzo 1a. ai 1,6 16v (K4M616) pe Duster ph1 2a ai 1,6 16v (K4M642 dar și H4M740)pe Du

Va salut pe toti. Ma bag si eu pe aici cu instalatiile GPL. In mod sigur se face economie daca se monteaza o instalatie GPL. Cei de la firma care mi-au facut montajul au spus ca masina va consuma c

O grămadă de griji aveti cu gpl-ul asta..

Posted Images

Acum 14 ore, Leutzul a spus:

Din cate stiu exterior toroidal in locul rezervei este de maxim 42 L

Eu am toroidal de 55L, util 48, cel mai mare care l-am gasit la Vernesti, montat in locul rotii de rezerva. Problema era roata de rezerva dar incape foarte bine pe bancheta din fata cand dorm 2 persoane in masina si in portbagaj in restul timpului. Placa de deasupra rezervorului este la nivel. Dar la 4x2 nu este cazul, roata de rezerva este afara.

Editat de taviro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca va uitati la masina lui din semnatura are 4x2, asa ca la el toroidal este la exterior. Degeaba spuneti de rezervor toridal pt. 4x4 deoarece acesta este la interior.

Editat de Leutzul
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai mare butelie care se incadreaza in locasul respectiv. :drool: :hug::D 

Poate anul viitor vin la tine in concediu sa facem schimb de pareri despre GPL din fabrica vs GPL aftermarket

:frantics: :gandire: :queen: :hyper: :thumbsup:

Editat de Leutzul
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chiar, cine vrea sa își facă cumpărături de black friday,concediu găzduire gratis .🤘🤘🤘

Apropo de impresii, haideți cu ele !!!!!.

Eu o sa birjăresc acum fac 600/700 km pe săptămână. 

L-am întrebat pe cel îmi montează gpl-ul,pentru protejarea motorului ,ce îmi recomandă ,si mi-a recomandat  asta "CERAMIZER® CS 4-stroke Engines Repair Regenerate Diesel Petrol LPG Oil Additive",cică chiar isi face treaba .

Momentan nu vreau sa bag nici un auditiv, in motor ,consider că este prea devreme, am aproape 10000km.

 

 

Editat de Aikidoro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

,,Proprietățile unice ale Ceramizer® fac ca stratul să fie mai gros pe punctele uzate ale motorului decât în zonele mai puțin uzate, ceea ce ajută la restabilirea designului geometric original al motorului. Restaurarea dimensiunilor readuce motorul la parametrii inițiali, astfel încât motorul să funcționeze mai eficient și să redea compresia mai bună.''

Nu cred ca-ti trebuie momentan

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...