Sari la conținut

Postări Recomandate

Va salut pe toti.

Ma bag si eu pe aici cu instalatiile GPL.

In mod sigur se face economie daca se monteaza o instalatie GPL.

Cei de la firma care mi-au facut montajul au spus ca masina va consuma cam cu 1,5 litri mai mult GPL in comparatie cu benzina.

Eu am Tomasetto Achile, AC/STAG-4 cu injectoare ACW01. Nu regret nici o clipa alegerea facuta.

Despre cei de la Vernesti am auzit numai lucruri bune. Numai sa nu se intample treaba aia cu pomul laudat.

Atunci cand mi-au schimbat filtrele la 10K, nu am vazut murdarie iesita din comun. Valoarea interventiei si a filtrelor - 100 lei.

Trecerea de la benzina, la GPL nu o pot sesiza daca am radioul dat mai tare. Trecerea are loc cu un piuit discret.

Consumul cel mai bun are loc primavara si toamna cand nu este nevoie de AC. Iarna este ceva mai ridicat consumul deoarece este mai frig si motorul ajunge mai greu la temperatura de regim, iar vara, AC mai consuma aprox. 1 litru in plus.

Nici diferenta de putere nu am reusit vreodata sa o sesizez. Oare cum ai putea sesiza ca motorul merge 100% cu benzina, sau cu 93% cu GPL?

Toata treaba este din talpasi mentinerea turatiei motorului la peste 2200 - 2500 rpm.

Eu zic sa te orientezi spre o instalatie care este cat mai comuna, la care gasesti filtre si alte consumabile foarte usor.

Chestiunea este similara cu a centralei termice de apartament. De incalzit, incalzesti apartamentul si cu Aristonul si cu Vaillantul si culmea ... randamentele celor doua centrale este similar. Piesele pentru Ariston sunt accesibile ca pret, dar pentru Vaillant te cam ustura la buzunar.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 514
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trebuie lămurite niște lucruri: 1. există 1,6 16v cu gpl de fabrică, cod K4M616 cu instalație Landi Renzo 1a. ai 1,6 16v (K4M616) pe Duster ph1 2a ai 1,6 16v (K4M642 dar și H4M740)pe Du

Va salut pe toti. Ma bag si eu pe aici cu instalatiile GPL. In mod sigur se face economie daca se monteaza o instalatie GPL. Cei de la firma care mi-au facut montajul au spus ca masina va consuma c

O grămadă de griji aveti cu gpl-ul asta..

Posted Images

Pentru Sandel!

Ma bucur ca esti multumit pentru alegerea facuta (Tomasetto Achile, AC/STAG-4 ) .De acea doresc mai multe informati de montaj in Buc. sau If pentru post garantie.

P.S.si mai prins, si eu vand instalati termice si ai dreptate cu serviciile si piesele Ariston vs Vaillant.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La modelele Dacia se monteaza din fabrica instalatia Landi Renzo. Problema este ca numai in reprezentantele Dacia exista softul aferent Landi Renzo montate in fabrica.

Nu stiu de ce am senzatia ca cei de la Vernesti sunt foarte aglomerati, iar daca lucrezi presat de timp ... cam dai treaba peste cap.

Indicat ar fi sa intrebati taximetristii, cati Km au facut si cu ce instalatie GPL? Dupa ce vorbesti cu vreo 10 - 20 iti formezi o parere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ! ToranagaSama.

 

Mai multe detali sti,stiti ?

despre ei ?

Service-ul respectiv il stiu de vre-o 17 ani si sunt amic cu patronul si cu o parte din mecanici. S-au apucat de montat instalatii GPL de vre-o 5-6 ani si stiu ca aveau contract cu cei de la gpl pentru suport la nivel de soft mentenanta si ce e nevoie la instalatiile GPL.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...