Sari la conținut

Postări Recomandate

Ieri, 8 noiembrie, am ajuns la 36000 km, din care 19385 de cand am montat GPL ( 1 iulie 2013 ). Am consumat 2037,77 litri Gpl in valoare de 5735,62 lei. Am consumat si benzina, 348,92 l , in valoare de 1974,25 lei. Total 7709,9 lei. Cost 39.77 lei / 100 km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 514
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trebuie lămurite niște lucruri: 1. există 1,6 16v cu gpl de fabrică, cod K4M616 cu instalație Landi Renzo 1a. ai 1,6 16v (K4M616) pe Duster ph1 2a ai 1,6 16v (K4M642 dar și H4M740)pe Du

Va salut pe toti. Ma bag si eu pe aici cu instalatiile GPL. In mod sigur se face economie daca se monteaza o instalatie GPL. Cei de la firma care mi-au facut montajul au spus ca masina va consuma c

O grămadă de griji aveti cu gpl-ul asta..

Posted Images

 

 

Ieri, 8 noiembrie, am ajuns la 36000 km, din care 19385 de cand am montat GPL ( 1 iulie 2013 ). Am consumat 2037,77 litri Gpl in valoare de 5735,62 lei. Am consumat si benzina, 348,92 l , in valoare de 1974,25 lei. Total 7709,9 lei. Cost 39.77 lei / 100 km.

 

Bune statistici, poate faci economie dar după calculele arătate nu vad cum amortizezi instalaţia GPL

 

Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@marinel E simplu. Consumul mediu pe benzina, in cazul meu, tinde spre 10 l/ 100 km. Deci cam 50 lei la suta de km. Diferenta de ~ 10 lei /a suta de km. E drept ca rata de amortizare e cam mica, dar nu fac eu preturile pe piata mondiala a titeiului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cum exploatezi masina, in cazul meu amortizarea e cam de 20 lei/100km, dar eu oricum nu fac calcule la miligram cit consumă ca sînt mulțumit de consum

 

Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 7 months later...

Am atins 40000 km, din care 24000 pe GPL. Mi-am scos investitia initiala si am trecut pe profit. Dupa calculele mele am scos cam 400 lei economie pana acum. Si merg in continuare cu aproximativ 11- 12 lei / 100 km economie. E drept, beneficiez si de pretul mic al gazului ( 45% din pretul benzinei ), dar tocmai asta e ideea :flowers: ! Apropo, la Focsani GPL este 2 lei litrul ! In continuare, nici o problema de natura tehnica. O zi buna tuturor !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Buna ziua!

 

M-am hotarat sa investesc intr-o instalatie GPL.(Landi Renzo, BRC sau Tomasetto ?).Posed un Duster 1,6 16V,cumparat SH la 75... km si acum am 85... km si ce sa zic,papa dihania. IN oras Buc.vara sub 12 nu am scos si acuma iarna 14 lejer .

Am citit tot topicul 40 pagini :frantics: si totusi am o nelamurire?.OK am inteles ca Landi Renzo si BRC sunt foarte bune si recomandate dar,nimeni nu a specificat si o firma de montaj in Buc.sau IF,numai pe cei de la Vernesti(Pro Gaz si Pitesti(Prosperanta)?

Chiar nu a montat nimeni in Buc,If ?,ca zic si io ca sunt peste 25% de Dustere si pe aceste meleaguri.

Sau chiar se merita sa bat drumul?

P.S. Am tot cautat in Buc.pe site-uri si nu prea am gasit intra-devar sa monteze LR si BRC ,majoritatea Tomasetto.AGC Compact si Zenit Pro.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...