Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 514
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trebuie lămurite niște lucruri: 1. există 1,6 16v cu gpl de fabrică, cod K4M616 cu instalație Landi Renzo 1a. ai 1,6 16v (K4M616) pe Duster ph1 2a ai 1,6 16v (K4M642 dar și H4M740)pe Du

Va salut pe toti. Ma bag si eu pe aici cu instalatiile GPL. In mod sigur se face economie daca se monteaza o instalatie GPL. Cei de la firma care mi-au facut montajul au spus ca masina va consuma c

O grămadă de griji aveti cu gpl-ul asta..

Posted Images

Total offtopic, cu scuzele de rigoare.

Stimate d-le Admin, eu am renuntat sa mai postez ceva pe acest , asa cum am zis si in alte posturi chiar daca acest topic a ajuns offtopic chiar era de interes general comportamentul rotii de rezerva pusa pe haion. Nu inteleg de ce trebuie sa faci topicuri peste topicuri ca sa lamuresti aceeasi problema. Dupa sfaturile dvs trebuia ca utilizatorul de mai sus sa propuna un nou topic "Comportamentul rotii de rezerva pe haion" .

Oricum "bascalia" se afla si pe acest , (@Squirel nu mai suspina dupa psihiatrul (psihanalistul) lui IRONIK - mi-am permis sa studiez cateva posturi ale acestui domn pe mai multe forumuri).

Chiar daca sunt destule chestii bune de facut "misto" pe inclusiv gramatica, nu mi-am permis sa fac niciodata o gluma cat de mica. Toti membrii merita respectati.

Cu stima,

un fost participant la acest .

Later edit: Nene Admin, ca nu pot sa ma abtin, ridicarea temperaturii motorului prin "stoltzuri" la 4000 de ture e total contraindicata buzunarului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Total de acord cu @ taviro !!!!

 

Consider ca orice discutie trebuie sa fie constructiva si offtopic-ul face parte dintr-o "conversatie" de acest gen. Discutia despre hayon este chiar ONtopic si chiar sunt direct interesat de acest subiect. Pentru mine conteaza toate amanuntele chiar daca sunt off.

Citesc cu interes acest forum si apreciez comentariile tuturor celor ce au ceva de spus...

 

Nu te supara @ admin dar topicurile se cam aduna si userii nu vor sta sa mai citeasca cap coada acest forum pentru a gasi problema de care s-au izbit.

 

Cred ca ar trebui lucrat si la optinunile de cautare de care sincer sa fiu sunt cam dezamagit.

Mii de scuze pentru OFF!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Total de acord cu @ taviro !!!!

 

Consider ca orice discutie trebuie sa fie constructiva si offtopic-ul face parte dintr-o "conversatie" de acest gen. Discutia despre hayon este chiar ONtopic si chiar sunt direct interesat de acest subiect. Pentru mine conteaza toate amanuntele chiar daca sunt off.

Citesc cu interes acest si apreciez comentariile tuturor celor ce au ceva de spus...

 

Nu te supara @ admin dar topicurile se cam aduna si userii nu vor sta sa mai citeasca cap coada acest pentru a gasi problema de care s-au izbit.

 

Cred ca ar trebui lucrat si la optinunile de cautare de care sincer sa fiu sunt cam dezamagit.

Mii de scuze pentru OFF!!

 

total deacord

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

chiar cu riscul de a ma "urechea" adminul voi raspunde la intrebarea adresata mie direct ca nu stiu daca mai are cineva in Romania acest tip de suport: un pic s-a deformat tabla de pe hayon, sub luneta in locurile unde se sprijina suportul, datorita greutatii rotii si a suportului. acest suport are avantaje si dezavantaje (ca orice pe lumea asta!).... ramane ca cei interesati sa ia decizia care li se pare lor corecta! eu ma opresc aici cu post-ul despre suport si cine doreste sa continue discutia cu mine sa imi dea un p.m. si ii raspund cu placere. legat de GPL astept si alte intrebari, daca doriti!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Total de acord cu @ taviro !!!!

 

Consider ca orice discutie trebuie sa fie constructiva si offtopic-ul face parte dintr-o "conversatie" de acest gen. Discutia despre hayon este chiar ONtopic si chiar sunt direct interesat de acest subiect. Pentru mine conteaza toate amanuntele chiar daca sunt off.

Citesc cu interes acest forum si apreciez comentariile tuturor celor ce au ceva de spus...

 

Nu te supara @ admin dar topicurile se cam aduna si userii nu vor sta sa mai citeasca cap coada acest forum pentru a gasi problema de care s-au izbit.

 

Cred ca ar trebui lucrat si la optinunile de cautare de care sincer sa fiu sunt cam dezamagit.

Mii de scuze pentru OFF!!

 

Ca sa dau un reply ca oricum acest topic e facut muci ca si multe altele:

 

Inca odata:

 

1.acest forum are niste reguli, in momentul in care aderi in calitate de membru , implicit accepti aceste conditii.

 

2.sunt de acord ca exista situatii in care te pot exprima offtopic, insa se poate deschide un topic nou si pune un link in topicul principal

 

3.ce anume nu merge la cautare ca nu inteleg? ai un exemplu?

 

4. "Nu te supara @ admin dar topicurile se cam aduna si userii nu vor sta sa mai citeasca cap coada acest forum pentru a gasi problema de care s-au izbit." - si care e solutia? sa facem un singur topic in care sa posteze toata lumea ce vrea?

Tu asa gasesti informatie pe net? Deschizi browserul si pac ai informatia pe monitor sau o cauti pe google?

 

 

5. referitor la acest topic, sunt de acord ca are legatura unde pui roata de rezerva, insa detaliile se pot pun intr-un topic nou iar linkul se poate posta aici, astfel incat va exista informatie detaliata pt montare GPL si informatie detaliata pt repozitionarea rotii de rezerva, poate eu vrea sa imi fac loc in portbagaj nu neaparat sa montez GPL, drept urmare voi citi topicul cu "repozitionare roata de rezerva"...

 

 

 

 

In concluzie:

 

-posturile offtopic vor fi sterse

-userii care posteaza offtopic vor fi banati temporar iar la abateri multiple vor pierde calitatea de membru forumduster.ro

 

PUNCT.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...