Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 513
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trebuie lămurite niște lucruri: 1. există 1,6 16v cu gpl de fabrică, cod K4M616 cu instalație Landi Renzo 1a. ai 1,6 16v (K4M616) pe Duster ph1 2a ai 1,6 16v (K4M642 dar și H4M740)pe Du

Va salut pe toti. Ma bag si eu pe aici cu instalatiile GPL. In mod sigur se face economie daca se monteaza o instalatie GPL. Cei de la firma care mi-au facut montajul au spus ca masina va consuma c

O grămadă de griji aveti cu gpl-ul asta..

Posted Images

am facut eu aceste calcule in ultimele 45 zile( adica in perioada foarte rece) pe o distanta de cca 1500km.

de mentionat ca am setat trecerea pe gpl atunci cand motorul ajunge la 40 gr. consumul suplimentar de benzina a fost de 0.9 %. eu unul, sincer, sunt f multumit de montarea instalatiei gpl. daca as fi avut cea mai mica neplacere legata de instalatie, v-as fi comunicat tuturor. asa cum eu am beneficiat de sfaturi pe acest forum , la fel cred ca ar trebui sa-mi impartasesc cu voi problemele aparute la duster. oricine ma va intreba despre instalatia gpl v-a avea de la mine cele mai sicere raspunsuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
am facut eu aceste calcule in ultimele 45 zile( adica in perioada foarte rece) pe o distanta de cca 1500km.

de mentionat ca am setat trecerea pe gpl atunci cand motorul ajunge la 40 gr. consumul suplimentar de benzina a fost de 0.9 %. eu unul, sincer, sunt f multumit de montarea instalatiei gpl. daca as fi avut cea mai mica neplacere legata de instalatie, v-as fi comunicat tuturor. asa cum eu am beneficiat de sfaturi pe acest forum , la fel cred ca ar trebui sa-mi impartasesc cu voi problemele aparute la duster. oricine ma va intreba despre instalatia gpl v-a avea de la mine cele mai sicere raspunsuri.

Nici nu am contestat si nici nu voi contesta vreodata avantajele unei instalatii de gaz pe o masina cu motor pe benzina... eu am doar obiectii vis-a-vis de calculele lui Dusty2010 cand vorbeste de costurile extraordinar de avantajoase ale GPL-ului vs. Diesel.

Am urmarit calculele lui si nicaieri nu face specificari de consumul pe care tu l-ai subliniat de 0,9%. Cred ca asta ar mai adauga un cost de 4,5-5 lei/100 km!

Nu stiu daca tot acelasi consum ar fi in cazul unor deplasari scurte de gen rece-rece!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

e foarte adevarat ca in cazul traseelor scurte, cand motorul se raceste, si trebuie sa mearga iar pe benzina pina se incalzeste consumul creste. dupa mai multe calcule, chiar si in cel mai nefavorabil scenariu, instalatia gpl se amortizeaza in max 30 000 km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
am facut eu aceste calcule in ultimele 45 zile( adica in perioada foarte rece) pe o distanta de cca 1500km.

de mentionat ca am setat trecerea pe gpl atunci cand motorul ajunge la 40 gr. consumul suplimentar de benzina a fost de 0.9 %. eu unul, sincer, sunt f multumit de montarea instalatiei gpl. daca as fi avut cea mai mica neplacere legata de instalatie, v-as fi comunicat tuturor. asa cum eu am beneficiat de sfaturi pe acest forum , la fel cred ca ar trebui sa-mi impartasesc cu voi problemele aparute la duster. oricine ma va intreba despre instalatia gpl v-a avea de la mine cele mai sicere raspunsuri.

Nici nu am contestat si nici nu voi contesta vreodata avantajele unei instalatii de gaz pe o masina cu motor pe benzina... eu am doar obiectii vis-a-vis de calculele lui Dusty2010 cand vorbeste de costurile extraordinar de avantajoase ale GPL-ului vs. Diesel.

Am urmarit calculele lui si nicaieri nu face specificari de consumul pe care tu l-ai subliniat de 0,9%. Cred ca asta ar mai adauga un cost de 4,5-5 lei/100 km!

Nu stiu daca tot acelasi consum ar fi in cazul unor deplasari scurte de gen rece-rece!

daniel, ca sa nu ne mai pierdem in presupuneri si calcule teoretice iata ce e cel mai bine sa facem:

mergem impreuna si facem plinurile la benzina, motorina si gpl (LUK OIL le are pen toate 3) si apoi plecam tot impreuna la o iesire in care mergem aceeasi km, la aprox aceleasi viteze si regimuri de calatorie si la intoarcere facem din nou plinurile si calculam de pe bonuri cati bani am bagat fiecare (eu in benzina+gpl si tu in motorina)! astfel vom constata clar costurile celor doua sisteme!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
am facut eu aceste calcule in ultimele 45 zile( adica in perioada foarte rece) pe o distanta de cca 1500km.

de mentionat ca am setat trecerea pe gpl atunci cand motorul ajunge la 40 gr. consumul suplimentar de benzina a fost de 0.9 %. eu unul, sincer, sunt f multumit de montarea instalatiei gpl. daca as fi avut cea mai mica neplacere legata de instalatie, v-as fi comunicat tuturor. asa cum eu am beneficiat de sfaturi pe acest forum , la fel cred ca ar trebui sa-mi impartasesc cu voi problemele aparute la duster. oricine ma va intreba despre instalatia gpl v-a avea de la mine cele mai sicere raspunsuri.

Nici nu am contestat si nici nu voi contesta vreodata avantajele unei instalatii de gaz pe o masina cu motor pe benzina... eu am doar obiectii vis-a-vis de calculele lui Dusty2010 cand vorbeste de costurile extraordinar de avantajoase ale GPL-ului vs. Diesel.

Am urmarit calculele lui si nicaieri nu face specificari de consumul pe care tu l-ai subliniat de 0,9%. Cred ca asta ar mai adauga un cost de 4,5-5 lei/100 km!

Nu stiu daca tot acelasi consum ar fi in cazul unor deplasari scurte de gen rece-rece!

daniel, ca sa nu ne mai pierdem in presupuneri si calcule teoretice iata ce e cel mai bine sa facem:

mergem impreuna si facem plinurile la benzina, motorina si gpl (LUK OIL le are pen toate 3) si apoi plecam tot impreuna la o iesire in care mergem aceeasi km, la aprox aceleasi viteze si regimuri de calatorie si la intoarcere facem din nou plinurile si calculam de pe bonuri cati bani am bagat fiecare (eu in benzina+gpl si tu in motorina)! astfel vom constata clar costurile celor doua sisteme!

S-o facem, ca intr-adevar acesta este singurul mod in care putem elucida aceasta problema.

Singura problema este ca eu nu bag si nu am sa bag carburant de la Luk Oil. Dar o descurcam noi cumva in asa fel incat sa gasim una langa cealalta.

Dar acesta nu va fi o socoteala corecta deoarece tu vei fi cu motorul deja cald deci, nu vei mai avea consum de benzina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bun consum este cel pe care-l are masina mea, indiferent de combustibilul pe care-l are.

caut eu argumente sa scot in evidenta ca masina mea, pe motorina, benzina, gaz sau oxigen este cea care ma multumeste financiar.

oricum, am mai spus si pe alte ~topicuri~, combustibilul sau motorul care devine nerentabil dispare, vezi motorul cu aburi, nu mai este rentabil, decat poate pentru cei care au paduri in proprietate ;-)

 

eu am pe benzina,

intrebare:

care este consumul mediu pe perioada iernii, la -15 sau -25 grade, pentru cei pe motorina, atunci cand mergi cu masina ~ 2-3 km pana la destinatie si motorul nu are timp sa se incalzeasca, adica nu ajunge la 4 linii, ci cel mult 2 linii ?

cred ca pe perioada iernii, la minus grade, consumul devine incontrolabil, si perioada poate sa dureze si jumatate de an, deci vreau sa spun ca daca prindem o iarna friguroasa cum a fost cea din februarie, consumurile nu se mai discuta,

eu am avut un consum mediu, asa cu motorul neincalzit, intre 12,5 si 18%, pe perioada lunii februarie cand temperaturile au fost intre -7 si -25 grade; adica, atunci cand erau afara -25 grade, intram in masina, `puneam` contactul, resetam calculatorul, porneam motorul, asteptam 4-5 minute cu motorul pornit, se incalzea putin motorul, cel mult apareau doua linii dezghetam geamurile, mergeam 1,5-2 km si la destinatie consumul mediu era de 18-19 %.

sunt curios sa stiu cat era consumul, pe motorina, in aceleasi conditii pe care le-am avut eu, adica contact, resetezi calculatorul, pornesti motorul, incalzesti motorul 4-5 minute, mergi 1,5-2km, si afara sunt -25 grade :geek:,

cred ca atunci cand distantele parcurse zilnic sunt de pana in 5 km, consumurile sunt foarte mari, mai ales iarna, si diferentale nu sunt foarte mari intre benzina, motorina sau gaz.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...