Sari la conținut

Vreau Un Duster. Nou.


Postări Recomandate

Legat de temerile tale cu dpf, turbina, injectoare, asteptam baietii posesori de diesel.

 

Trimis de pe al meu Orange Neva 80 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

ca idee...   am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...) cu 4x2 nu prea am reușit .

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental. Despre turbina nu știu de probleme, doar poves

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarn

Posted Images

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental.

Despre turbina nu știu de probleme, doar povestirile ca se "duce" la mers subturat gen taxi la consum în oraș, regim 1200-1500rpm, repet povestiri, ca eu merg de la 2000rpm în sus.

 

Dpf ul scăpa dacă nu mergi subturat în oraș și măcar la 1data pe luna faci un drum de 300km extraurban la regim 80+ km/h si turație 2000+ rpm.

Editat de vsebas
  • Like 3
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E si mult folclor la Diesel, mai ales din cauza unor serii proaste de pe vremuri. La vapor nu ii mai dati pe pacura dupa ce iese din port? :)

Oricum la nr de km pe care ii ai tu in plan cum ziceam nu prea conteaza... asa ca daca ai "pitici" ia ultimul motor aspirat de 1.6 16v - H4M :)

 

Pai si in Dokker ai loc daca esti inalt si ala are varianta Stepway Si poti cara si masina de spalat in el sau chiar campezi in el la o adica. Dar nu ai specificat la ce anume vrei sa folosesti masina :)

 

Sincer, la final, daca iti place si vrei un Duster atunci ia-l 4wd si macar stii ca ai un as in maneca acolo pt (aprox) orice situatie (poate ajungi sa te mai si distrezi cu el).

 

Succes!

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca as reusi sa pot inlocui Sandero Stepway cu care ma voi apropia, sau voi trece de 22000Km (parcursi intr-un an de zile) la 1.02. 2017, l-as inlocui doar cu un Duster 4x4 cu acelasi tip de motorizare si cu dotari full.

Succes in luarea deciziei potrivite!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E si mult folclor la Diesel, mai ales din cauza unor serii proaste de pe vremuri. La vapor nu ii mai dati pe pacura dupa ce iese din port? :)

Oricum la nr de km pe care ii ai tu in plan cum ziceam nu prea conteaza... asa ca daca ai "pitici" ia ultimul motor aspirat de 1.6 16v - H4M :)

 

Pai si in Dokker ai loc daca esti inalt si ala are varianta Stepway Si poti cara si masina de spalat in el sau chiar campezi in el la o adica. Dar nu ai specificat la ce anume vrei sa folosesti masina :)

 

Sincer, la final, daca iti place si vrei un Duster atunci ia-l 4wd si macar stii ca ai un as in maneca acolo pt (aprox) orice situatie (poate ajungi sa te mai si distrezi cu el).

 

Succes!

 

Buna seara,

 

La vapor ba daaaa...,. le dai cu pacura la generatoare de le ia mama...ploii, dar numai la companiile care accepta acest lucru, ca mai sint si companii care merg numai pe diesel si este o motorina asa de curata si frumoasa ( mai ales la astia in nord ), ca daca nu ar mirosi o pui in pahar si o bei ca suc de zmeura :yes: :yes: :yes:

Masina va fi doar " voiture de plaisire "...., ca daca se mai iveste ceva nimicuri de carat mai vedem. Oricum pina o iau mai dureaza putin si in nici un caz Dokker ca nu i-mi place.

Da, se pare ca finalul va fi 85 % benzina 4x4 si mai ramine 15 % ala care te face sa i-ti tiuie urechile de ginduri :logik:

 

All the best

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...