Sari la conținut

Vreau Un Duster. Nou.


Postări Recomandate

La numarul de km estimati pe an - Black Touch 1.6 16v 114 CP 4x4.

Conform configuratorului de pe dacia.ro costa aprox 15.700 EUR (vopsea nemetalizata). Mai o negociere la dealer, mai o reducere, cred ca iese un pret bun pentru ce ofera.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

ca idee...   am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...) cu 4x2 nu prea am reușit .

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental. Despre turbina nu știu de probleme, doar poves

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarn

Posted Images

Pentru Duster 4x4 te-as sfatui si eu sa optezi, chiar e pacat sa iei fara tractiune integrala daca tot faci o cheltuiala consistenta cu achizitia unei masini noi. In privinta motorizarii e mai greu, insa la numarul de kilometri pe an estimati de tine parca nu s-ar justifica economic diesel-ul, mai ales daca ii faci preponderent in oras (DPF). Oricum trebuie sa stii la ce sa te astepti, nu este o masina proiectata pentru viteza in varianta 4x4 diesel, repet si eu ce au spus altii in nenumarate randuri ca are o cutie cu rapoarte scurte, dar e fun de condus la viteze legale datorita cuplului specific acestui tip de motor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dusterul care l-ai condus nu era 4x4?

 

Trimis de pe al meu Orange Neva 80 folosind Tapatalk

.....ba da, dar fiind inchiriata nu prea faci cu ea cam ce ai face la un drive test. Cred...????. Am avut de facut un drum urgent pina la Bucuresti si pe A2 am mers mai mult in Auto ptr ca afara era vremea cam nehotarita la sfirsit de noiembrie. Plus ca figurantii astia de la reprezentanta din Constanta, zici ca sint dusmani pentru Dacia, fac un drive test de max 2.5 km intre doua sensuri giratorii la intrare in oras dinspre Ovidiu ca nu au combustibil de ajuns, asa zic ei ...si mai mergi si cu ECO pornit, numai drive test nu este ala.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La capitolul drive test cam toti dealerii sunt PRAF, multi nu au modelul 4x4 pentru drive test iar daca il au nu cred ca observi mare lucru pe sosea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ca idee...

 

am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...)

cu 4x2 nu prea am reușit ...

cu 4x4 fără probleme ...

 

( în aceleași locuri se mai chinuiseră și alții cu alte tipuri de mașini - fără succes )

  • Like 4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Am revenit....ma tot chinui de doua zile sa raspund la ceea ce a-ti scris ( dust3admin, 77dan, killer82 ), privitor la incercarea unui Sandero Stepway, sau vis-a-vis de consumul de combustibil fie el motorina sau benzina.

Hai sa incepem cu Stepway. Frumos, foarte frumos, interesant ca si aspect, dar nu prea ma vad in el la 195cm inaltime, in spatele meu nu mai sta nimeni, portbagaj mic, parca mai mic ca la Fabia ??!! bagi doua genti si gata...nu prea mai ai loc de nimic plus ca eu tot timpul am rezerva in portbagaj un litru de ulei, antigel, lichid de parbriz, lichid de frina, o carpa, manusi ptr o eventuala pana, becuri, plus alte prostii/nimicuri, deci....nu prea iese la vopsea.

Despre consum de combustibil chiar nu prea ma sperii ptr ca eu conduc la consum. Am mai citit pe acest forum de un coleg care a scos un 3.5 ltr. /100 km motorina cu Duster. Pot sa confirm acest lucru ptr ca si eu am scos la fel la un stil de condus 90 - 110 km/h ( restul de viteza ptr depasiri la nevoie ), iar cu Logan 1.5/ 90 si 75cp am ajuns la un 4.3 consum motorina pe un drum Deva - Orastie - Sibiu - Cozia - Pitesti - Mioveni - Pitesti - A1 - Bucuresti ( taiat in doua ) A2 - Constanta. La drumul asta am intrat prin Sibiu, am incurcat-o putin prin Pitesti, Bucuresti luat in plin la ora 16:30 si Constanta.

Da, sint constient ca benzina este ceva mai multa ca si consum ptr ca am avut pe benzina si stiu ce si cit maninca un motor din asta mai ales iarna. Deci, consumul nu ma sperie.

Alta este la mine problema cu DPF ala si turbina ca si la mine la vapor daca am belea cu o turbina....am pus-o de mamaliga, numai ca acolo nu au fost cazuri pina acum.

Am desfacut turbina navala dar nu am vazut-o asa de murdara ???? cum se spune ca s-ar face si facind o comparatie cu ce am la munca si ce calitati are motorina - de pe glob - bagata de aia in motoare....de aici incepe dubiul meu. Plus ca si despre injectoare am tot auzit povesti si sper sa fie povesti. Ca sint Bosch simple, ca sint Delphi cu nu stiu ce electronica pe el care se imperecheaza cu calculatorul la diferite momente ale turatiei motorului de la relanti pina la viteza maxima.

Gata hai ca v-am plictisit cu obsesia mea.

O seara buna si all the best

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia sa zici de prima oara ca esti inalt :) ca idee, finul meu are 2,05 si dupa spusele lui, dupa ce s-a urcat la volan, citez: ai loc in duster ;)

 

Trimis de pe al meu Orange Neva 80 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...