Sari la conținut

Vreau Un Duster. Nou.


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

ca idee...   am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...) cu 4x2 nu prea am reușit .

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental. Despre turbina nu știu de probleme, doar poves

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarn

Posted Images

Cred ca @22DCI se referea la faptul ca vom pati cu senzorul de AdBlue precum cu indicatorul de nivel carburant, care pe Duster nu e chiar cel mai precis din  lumea automobilistica :) Evident ca te va avertiza in bord sa completezi, doar ca s-ar putea sa ne trezim ca daca sta masina inclinata in vreun fel anume va trebui sa completam la fiecare 2-3 litri consumati :)

La Toyota, de exemplu, se aprinde cu vreo 2000 - 3000 km inainte sa se termine AdBlue-ul si pe la cateva sute, am impresia ca intra intr-un mod de protectie si nu te mai lasa sa accelerezi prea tare. Si daca nu completezi deloc si ajunge la zero, nu mai porneste motorul :( Ceva de genul asta mi-a povestit un prieten care are Hilux cu AdBlue (bineinteles, din ce a citit in manual, ca nu a incercat pe propria masina).

La noi inca se gaseste mai greu AdBlue la pompa (la benzinarie), dar am vazut la Selgros bidoane mari de 20 de litri, cu tot cu furtun care sa se potriveasca. E nasol de turnat fara furtun, ca rezervorul de AdBlue e de obicei pus in compartimentul motor si la unele masini (cel mai probabil si la Duster, pe motiv de costuri) are busonul tot acolo, nu e dus pana langa cel de combustibil. Si nu cred ca e bine sa stropeasca prea multe pe sub capota, nu stiu cat de coroziv este.

Ce mai nasoala parte mi se pare faptul ca AdBlue are temperatura de inghet de -11 grade Celsius, adica in perioadele mai geroase ale iernii sau in zonele de munte o sa cam inghete in rezervor. Banuiesc ca o sa fie cumva protejat recipientul, dar daca lasi masina o perioada mai lunga nepornita, probabil o sa mearga o vreme in modul "clasic", fara AdBlue, pana apuca sa se dezghete.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La munca folosim uree pentru dezgetat anumite utilaje si cai de rulare, fata de sare nu ataca aeronavele si palele motoarelor cand este absorbita in ele, buba este ca la -4grade C este ineficienta, pateaza si miroase.

 

Nici cu Toyota nu-mi este rusine, parchez masina cu doua liniute la benzina, iar dimineata cand plec are trei linii care persista...

 

La Mercedes am vazut in portbagaj acel recipient care se umple "ermetic", fara ca solutia sa intre timp indelungat cu aerul, pentru a preveni cristalizarea ei.

Editat de connectorxp
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi m-am uitat si la un Diesel model nou pregatit pentru livrare (leasing). Nu avea buson de AdBlue. Masina de drivetest era plecata, inca n-am reusit sa ma uit si la ea.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si dai NFR la leasing? Sau este un "feature" pe care il baga ulterior?

 

Mai arzator decat SCR este faptul ca in Germania au optiunea de climatizare la 200 Euro pe Comfort ceea ce la noi lipseste... :angry:

Editat de connectorxp
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...