Sari la conținut

Postări Recomandate

Si a mea se manifesta cam in felul acesta: simtomele descrise de @quarelin cam tot timpul (adica invirte motorul de 3-4 ori pina porneste), plus ce a descris @blauecorsa, cu mentiunea ca mi s-a intimplat destul de rar (de vreo 4 ori intr-un an). Nu am considerat ca ar fi un defect, asa ca nu mi-am facut griji. Treaba cu invirtirea motorului de 3-4 ori, nu cred ca ai ce sa-i faci. Bujiile nu au nici o treaba. Eu am luat masina la vreo 73000 km, si la vreo luna dupa ce am luat-o am schimbat bujiile (eram in perioada de reglre a instalatiei GPL si doream sa elimin orice ar fi putut influenta functionarea in parametri ai motorului.). Tot asa porneste si cu noile bujii. Le-am scos pe cele originale (care cred ca erau Bosch) si am pus NGK. In primavara am schimbat si bateria si am in continuare aceeasi pornire, asa ca nu imi fac probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 35
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

@iuli23: Sfatul meu! NU mai folosi acel spray de pornit decat in situatii critice, cand ramai cu masina blocat pe undeva si nu vrea sa porneasca sub nicio forma. Am vazut motor impachetat la un Passat

Am si eu o mentiune. Numele topicului este gresit in acest caz, correct at fi Probleme pornire Duster cu GPL. Mentionez, urmarind mai multe forumuri Dacia si Duster prin Europa; ca GPL-ul cauzeaza o

Topicul e bun pt ca era o problema stiuta pornirea la benzinare. Ultimul caz relatat are si GPL, eventual asta merita extras in topic separat.   (Offtopic) Intr-adevar daca instalatia e montata aiur

  • 1 month later...

Va salut ,

 

In ultimul timp pornirile la cald se faceau ceva mai greu dar ponea la a 2-a cheie ( doar la cald ) Astazi insa cand am incercat sa pornesc masina dimineata, deci motorul rece nu a vrut deloc. Chinuit mult, scos borna pusa la loc degeaba. Motorul invarte si nu apare nici o eroare pe bord. Dupa indelungi chei m-am dus sa cumpar un spray de pornit masina, am dat la filtrul de aer si a pornit. M-am plimbat cu masina prin oras si la urmatoarele porniri nu a mai facut probleme. Cand am mai avut probleme cu pornirea la cald cei de la service mi-au resetat clapeta de accelelratie pentru ca se invatase cu anumite valori de la GPL. Ce ar putea avea de nu a vrut sa porneasca decat cu spray de pornire motor. Multumesc !

Editat de iuli23
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce patisem eu la Skoda, alimentarea era problema (nu mai functiona optim/era diesel) de nu o miscam decat cu spray si se deazmorsa destul de des.

 

(*se slabise arcul de retur si mai avea si contacte imperfecte la pompa)

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E ciudat ca a pornit cu spray la un benzinar si ca dupa faza asta merge OK...

Nu cumva ai pornit si oprit masina repede (de ex. doar ca sa o muti ~ 1 metru sau ceva) inainte de asta?

(e scenariu cu risc de bujii "umede" - la pornire amestecul e foarte bogat - am patit asta la multe masini pe benzina, si m-am invatat ca dupa pornire sa o las cca 5 minute sa se incalzeasca putin inainte de a opri din nou motorul)

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

la k4m ph2 cel putin a existat un OTS relativ la pornirea la rece; si a mea facea niste faze foarte tampite, ajunsese pana la pornirea dupa a 3-a cheie; s-a rezolvat cu resoftare asa cum am mai scris intr-un topic la un moment dat

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...