Sari la conținut

Postări Recomandate

Drumul este asa: Ciungetu - Strategica -> intersectie cu Transalpina -Transalpina. Adica din Ciungetu spre Transalpina mergi pe Strategica, dar nu ai indicatoare, e forestier. Daca ai un GPS capabil sa importe track kml/gpx iti trimit un traseu. Ce ai vazut tu spre Lacul Galbenu nu este strategica si e mai rau drumul decat pe Strategica.

 

L.E:

Asta e ruta care zic eu sa o incerci:

 

https://www.google.ro/maps/dir/45.3907134,23.6878566/Transalpina/45.3841822,23.7095042/45.3822237,23.7194686/45.3809275,23.7305407/45.3877531,23.7435784/45.3935611,23.7524051/45.3967366,23.7592109/45.401551,23.7812964/45.4002417,23.9353552/@45.3787277,23.6890003,11.38z/data=!4m17!4m16!1m0!1m5!1m1!1s0x474dba490c0a394f:0xbc677b95eab46d8f!2m2!1d23.6514717!2d45.3802043!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!3e0?hl=en

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Miecuri 27.07. in conditii de ploaie, am vazut pe Transalpina un Duster cu nr de Sibiu ce tracta o rulota! Tot respectul pentru curaj!

https://goo.gl/maps/6BRvbUPBENB2 - Strategica cu coborare in Curmatura Vidrutei   https://goo.gl/maps/pcEbMc1tz2y - Strategica cu coborare in Ciungetu   Pe Ciungetu am fost in 22 iulie cu moto, si

Trebuie sa faci dreapta via Jina, Tilisca, Saliste   Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted Images

Mersi mult de info. Sa vad cum pot rezolva cu problema cu GPS-ul. Nu de alta, dar fiind drum forestier, poate si nesemnalizat, nu cumva sa ne aventuram in alta parte si sa pierdem timp degeaba.

 

Oricum,, informatii foarte utile pentru mine, care nu am fost inca niciodata in zona (exceptie iarna, partia de schi de la Vidra).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere!

 

Daca ai smartphone pe android se poate instala gratuit GoogleEarth si dupa caz si KMLZ ca sa accepte track kml ( desi versiunea noua de earth pare ca stie direct). Unde ai conexiune internet faci un zoom in si out pe zona aceea cu traseul activ ( se va salva in cache harta si imagini, functie de setarile facute si de memoria disponibila).

 

Se mai poate folosi, tot gratuit oruxmaps tot pe android cu harti OSM ( gratuite) si traseul kml.

 

Traseul nu e greu, dar sunt cateva intersectii unde se poate gresi, din care una e mai grav ca o poti lua spre coborarea Valea Macesului si acolo , pe langa faptul ca te intorci din drum ( ajungi spre Voineasa) mai ai si oportunitati de remodelare plastice.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Lamuriti-ma cu ceva..Transalpina..vin dinspre Bucuresti Ramnicu Valcea..Horezu..Novaci Ranca.. Apoi as vrea sa ies pe la Saliște pt.a nu ocoli prin Sebes..Dintre voi e cineva ce a iesit prin Săliște?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am iesit asa:

-Lacul Oasa ( e pe 67C Transalpina spre Sebes), Paltinis, Saliste spre Sibiu ( cumva dupa spre Selimbar) - adica pe aici te-ai cam intoarce pe directia de unde vii. E traseu de off usor, e bine sa ai track, este pe harti de iGo, dar sunt zone unde pierzi receptia GPS.

-Lacul Oasa, drum 704 spre Cugir, Vinerea ( mai in sus e Salistea - alta decat Saliste) si iese mai jos de Sebes la Sibot pe directia spre Deva. Nu recomand sa mergi fara track sau cineva care stie, ca in padure spre Cugir sunt 1 mil. de posibilitati. Acuma e drept ca un iGo vechi din 2012 a stiut sa ma scoata in Cugir.

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda,ca si gps am doar telefonul.Acum fie ce-o fi...undeva tot ies :D Vreau sa ajung pe dn1 cu o noapte cazare undeva langa Manastirea Brancoveanu.

 

Editat de MAK
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...