Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

Stef13, vad ca CristianDuster sustine ca in mai 2015 se luau comenzi de Duster 1.2 TCe, asa ca se pare ca am dreptate in ceea ce priveste vanzarea motorului respectiv in Italia (si anume ca se face de ceva timp, si nu doar de acum).

Si da, dupa cum bine ai gasit si tu, 0.9TCe este multipunct. Pentru acest motor Dacia deja vinde si in RO instalatii GPL montante din fabrica, pe linia de productie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

0,9 e un motor dezvoltat de Dacia si asi permit sa faca ce vor cu el .Inginerii Dacia au construit un motor sa faca fata exigentelor normei euro 6,consuma putin si polueaza putin .E un motor bun low cost pe o masina low cost.Din aceste ratiuni nu vom putea vedea niciodata motoare mai mari de 1,5 dci la gama Dacia .La rusi ca nu au treaba cu UE se merge pe 2.0 .Dar acolo e alta piata si sunt alti clienti.

Editat de CristianDuster
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Iar greșit și offtopic.

 

H4B aka 0,9TCe e un urmaș al motorului HR de la Nissan și are injecție indirectă. E dezvoltat de Renault, produs de Dacia pentru Dacia, apoi produs de Renault pentru Renault(Clio4, Captur, Twingo3) și Daimler(Smart/Twingo 3 ).

 

În format euro5 400/404 are și GPL și S&S dar numai pe Renault

În format Euro6 408/410 a primit S&S și GPL la Dacia

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze !Dar eu am inteles ca e singurul motor dezvoltat de inginerii de la Dacia ,si ca din aceasta cauza e singurul motor din echiparea Dacia care sa fabrica in Romania.

E foarte adevarat ca Renault are peste 150 de ingineri in proiectare pe care-i plateste sa lucreze pentru... Dacia .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la motoarele produse in Romania, de fapt sunt produse aici sau asamblate aici ? Intreb deoarece am auzit ca Renault nu produce piese, cat e de adevarat nu stiu. Cert este ca intr-o cutie pe care scrie Renault, cutie originala, sunt de fapt piese produse in Uk (curea distributie), Japonia (intinzatoare).

 

Acest motor, 1.2 Tce poate sa aiba in componenta loturi diferite de piese ? Adica sa zicem ca un lot de 100 motoare pot sa aiba curea de distributie din UK si lotul urmator din Germania de ex ? Renault in ce conditii poate sa dispuna accesul la aceste date ? Sau sunt date confidentiale ?

 

PS: e doar un exemplu, 1.2 Tce are lant de distributie.

Editat de dust16v
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai înteles prost sau incomplet, în funcție de fabrică Mioveni sau valadolid, 0,9TCe are:

-pompă ulei cu debit variabil controlat electric

-pompă de apă electrică(renault)

-termostat pilotat electric(renault)

-jaluzele comandate electric în fața radiatoarelor(renault)

-funcție recuperare energie la frânare(renault)

 

Toate datele sunt confidențiale, ocazional mai apare un OTS și mai afli una alta dar când cauți seria de fabricație constați că din 2013 nu se mai pune plăcuța ovală pe care aveai și seria de fabricație

 

ex:

ots pentru AC serii afectate E000050 to E408712 adică cam toate, bine că sunt în india

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Avem lotul afectat de Duster. De traducere se ocupa fiecare. Cei care va regasiti in lot verificati ca sa nu patiti ce am patit eu si Don!

http://www.largus.fr/actualite-automobile/enquete-fiabilite-surconsommation-dhuile-les-moteurs-a-risque-7671384_p_2.html

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta informatia cu lotul afectat.

Cealalta noutate interesanta este ca de fapt totul pleaca de la calculatorul de injectie. Presupun ca asta provoaca uzura segmentilor si/sau a camasilor pistoanelor, ceea ce duce la intrarea uleiului in camera de ardere, situatie in care o reprogramare a calculatorului e tardiva si insuficienta odata ce pistoanele sunt deja afectate. Ma gandesc ca ar trebui totusi sa faca rechemare pentru acel update de soft, poate asta ar diminua riscurile la masinile din lotul respectiv..

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...