Sari la conținut

'16 Duster 1,2 Tce 4X4 Laureate


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 178
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va salut si bine v-am gasit! Cu permisiunea voastra, incerc sa ma integrez si eu in comunitatea posesorilor de Duster   Joia trecuta, dupa cateva zile si nopti de studiu pe internet si un drivetes

Kilometrajul la bord a ajuns la 963, consum mediu de pana acum, masurat la pompa, 7,93 litri/100km.   La cea mai recenta alimentare au intrat 33,5908 litri cu care au fost facuti 429 km, asadar iese

Dacia recomanda sa se citeasca si sa se respecte caietul de service. Si acolo specifica ceva ce suna cam asa: sarcina proprietarului este sa verifice oricat de des este necesar nivelul uleiului din mo

Posted Images

Ba da . Am transferat de la una la dusterul nou

In cazul asta merge!De la o fosta masina(pe numele tau) la alta noua!

 

Editat de Micutzu666
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu detalii de asigurari si intr-adevar nu stiam de migrarea de bonus. Eu nu am vandut cealalta masina, e inca in posesia mea (pe numele meu).

Insa ofertele comparative mi le-a facut un prieten broker care stie ceva detalii din culise.

Presupun ca mi-ar fi spus de acest detaliu daca se aplica la mine, ca tot la sugestia lui am grabit schimbarea domiciliului la tara (oricum era in plan insa a prins mai bine ca am facut-o inainte, a iesit undeva la 600 lei pe an in loc de 1000 lei).

O sa ma interesez de curiozitate de acest aspect, daca am detalii revin.

 

PS. Daca sunteti de acord, sugerez ca eventuale follow-up-uri pe tema asta (inmatriculat, taxe, RCA, etc) sa le continuam la un topic mai vechi, insa dedicat:

http://forumduster.ro/topic/162-inmatriculare-dacia-duster/

Nu de alta, da' sa nu se supere @Stef13 ca ii folosim topicul pe post de cafenea :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi plac cafenelele (numai daca nu se fumeaza inauntru, ca fumu-i toxic) dar sunt de acord cu propunerea ta :)

 

Azi am scapat de numerele rosii si am intrat in clubul select al platitorilor de rovinieta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Cateva observatii dupa primii circa 800 km:

-Dimineata, in momentul pornirii motorului rece, se aude un sunet ca un pocnet venind de undeva de sub capota, atunci cand tin cheia rasucita. Pocnetul se aude o singura data si doar in secunda cand invarte electromotorul. Pe parcursul zilei nu se mai aude chiar daca pornesc masina dupa cateva ore de stationare.

-Nivelul uleiului a ramas la fel (cred), putin peste nivelul maxim al jojei.. Nu-s sigur 100% deoarece in continuare este foarte greu de observat. Uleiul e foarte subtire si foarte transparent iar instrumentul de masurare (joja) e cam ciudat cu forma aia rasucita.

-Am folosit la un moment dat aerul conditionat si mi s-a parut ca debitul e destul de slab iar temperatura aerului nu atat de scazuta cum stiu ca ar trebui sa fie. Ulterior am aflat ca e posibil sa fie de la modul Eco, dar sincer nu-mi mai amintesc daca acesta era sau nu activat.

 

Deocamdata raman toate sub o urmarire mai atenta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...