Sari la conținut

Dacia Duster cel mai mic consum


Postări Recomandate

Consumul la Duster PH3 1.5 blue Dci, din ce au postat si alti colegi, este cam cu 1 litru mai mic pe CB decat in realitate, deci in cel mai fericit caz ai fi scos 6 l si ceva, insa si asa este imposibil daca ai mers cu viteza legala de autostrada... PH3 fata de PH2 are acelasi motor 1.5  dci (cu mici modificari),  aceeasi cutie de viteze scurt etajata si ma indoiesc ca aerodinamica sa se fi imbunatatit spectaculos, fiindca in mare parte este aceeasi caroserie, care a suferit doar un facelift

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 698
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obți

pentru toate motorizarile, consumul cel mai mic se face in treapta cea mai mare a 6-a respectiv 5, la turatia motorului care iti da cuplu maxim, exemplu pentru 1.5 dci cuplu maxim este la 1750 rpm, de

Duster 4x4 Facelift 110dci   Am mers in mod ECO, 2x4, si cu aerul conditionat pornit, pe primul nivel, putine depasiri, condus cuminte Am urcat si un munte mai mititel.. dar evident, l-am si cobora

Posted Images

Consumul nu depinde doar de viteza, ci depinde si de anvelope ( inclusiv presiunea din ele ), de conditiile meteo ( vant din fata, spate sau lateral ), incarcatura, ba chiar si de drumul in sine ( plat, cu multe urcari sau coborari, campie, deal sau munte ).

Dar da, diferenta dintre consumul aratat de CB si cel real, de la pompa, este de ~ 1L.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 minut, PufarinaUcigasa a spus:

Dar da, diferenta dintre consumul aratat de CB si cel real, de la pompa, este de ~ 1L.

Nu e atat de mare diferenta. La mine e sub 0.5l probabil creste cu cat o calci mai mult.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 28 minute, tynn23 a spus:

Consumul la Duster PH3 1.5 blue Dci, din ce au postat si alti colegi, este cam cu 1 litru mai mic pe CB decat in realitate, deci in cel mai fericit caz ai fi scos 6 l si ceva, insa si asa este imposibil daca ai mers cu viteza legala de autostrada... PH3 fata de PH2 are acelasi motor 1.5  dci (cu mici modificari),  aceeasi cutie de viteze scurt etajata si ma indoiesc ca aerodinamica sa se fi imbunatatit spectaculos, fiindca in mare parte este aceeasi caroserie, care a suferit doar un facelift

Eu nu am tractiune integrala iar cutia are alte plaje de schimb al vitezei.  Eu merg in oras cu a 3 a la 50 km/h pe cand 4x4 ai deja a 4 a. Eu am fost si sunt placut impresionat de masina,  nu ma asteptam la asemenea performante de la Duster. Sau poate doar am avut noroc si modelul meu a fost optimizat ;). 

Este adevarat ca am fost doi adulti si un copil de 7 ani in masina, deci trebuie luat in considerare, insa pe de alta parte cand am venit erau afara -5 grade Celsius. Sunt multi parametri de care trebuie sa tii cont insa eu atat am avut consum. Iar diferenta dintre consumul indicat de bord si cea reala la mine nu a depasit niciodata 0.3-0.4 l maxim. 

Acum 17 minute, Louis a spus:

Nu e atat de mare diferenta. La mine e sub 0.5l probabil creste cu cat o calci mai mult.

Dupa cum spui si tu, cu cat apesi mai tare pedala de acceleratie cu atat consumul creste si eroarea oferita de computerul de bord a mai mare,  insa ca sa reusesti sa obtii un consum optimizat minimal e nevoie de adaptarea stilului de condus la potentialul tehnic oferit de masina. De aici putem conchide ca soferii care au variatie mai mare a consumului indicat/real conduc neregulat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 26 minute, 0Bubu a spus:

Eu nu am tractiune integrala iar cutia are alte plaje de schimb al vitezei.  Eu merg in oras cu a 3 a la 50 km/h pe cand 4x4 ai deja a 4 a. Eu am fost si sunt placut impresionat de masina,  nu ma asteptam la asemenea performante de la Duster. Sau poate doar am avut noroc si modelul meu a fost optimizat ;). 

Este adevarat ca am fost doi adulti si un copil de 7 ani in masina, deci trebuie luat in considerare, insa pe de alta parte cand am venit erau afara -5 grade Celsius. Sunt multi parametri de care trebuie sa tii cont insa eu atat am avut consum. Iar diferenta dintre consumul indicat de bord si cea reala la mine nu a depasit niciodata 0.3-0.4 l maxim. 

Daca ai tractiune fata, atunci e altceva. Conteaza si etajarea mai lunga a rapoartelor din cutie, cat si pierderile cinematice mai mici, datorita lipsei cardanului si a diferentialului + planetare spate

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 TCE ECO-G 100 - 12500 km - consum decembrie si ianuarie, exclusiv urban/București, 60 km/zi, doi pasageri, bagaje cu masă mare,cam de 2 ori/săptamană, fără Eco, Stop/Start activ 1/3 din timp, trafic aglomerat :  9,7 litri GPL/100km. 

9,7 litri GPL - echivalentul a 5,4 litri benzină/motorină

Se mai adaugă si un mic consum de benzină la porniri. 

Drumuri bune! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Salutare tuturor! Vin cu informatii proapete despre consumul meu la pompa. Am parcurs deja 17500 km in aproape 7 luni.  Consumul calculat de aceasta data e din nou obtinut in aceleasi conditii  ca cele prezentate in postarile mele initiale, iar in urma parcurgerii a 1055 de kilometri, consumul afisat in bord a fost de 3,9 l/100 km iar cel real este de 4 l/100 km (am alimentat cu mai putin de 42  de litri), iar viteza medie  de deplasare a fost aproximativ 50 km/h.  Saptamana viitoare voi parcurge un itinerariu de 1000 de km, pe autostrada in amre parte, despre care am vobit mai sus si revin cu detalii.  

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...