Sari la conținut

Dacia Duster cel mai mic consum


Postări Recomandate

Consum de iarna (frig, cauciucuri de iarna, caldura pornita, faruri) pentru benzinar:

- oras: 12,5

- extraurban: 8

- off road mediu zapada si gheata (vit. I si II): 16,7 - 17 (dar cred ca poate si mai mult)

 

Intrebare: la bran avem benzinarie?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 698
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obți

pentru toate motorizarile, consumul cel mai mic se face in treapta cea mai mare a 6-a respectiv 5, la turatia motorului care iti da cuplu maxim, exemplu pentru 1.5 dci cuplu maxim este la 1750 rpm, de

Duster 4x4 Facelift 110dci   Am mers in mod ECO, 2x4, si cu aerul conditionat pornit, pe primul nivel, putine depasiri, condus cuminte Am urcat si un munte mai mititel.. dar evident, l-am si cobora

Posted Images

Eu nu reusesc sa scad sub 9 oricat as incerca. Daca vara, cu aerul conditionat pornit aproape nonstop aveam 8 consumul in Bucuresti, acum a crescut cu 1 litru. Schimb treptele aproape de 3000rot/min (chiar nu pot intelege cum e sa mergi cu Dusterul diesel subturat, practic ii omori motorul, eu merg/schimb treptele la fel ca la Loganul 1,6 benzina). Daca vrei sa incalzesti masina cu motorul la relanti ai toate sansele sa faci turturi, noroc cu incalzirea in scaune. Cand a fost mai frig am ajuns si la consum de 9,7 foarte mult dupa parerea mea la motorul de 1,5 litri. Cat va consuma cand vor fi -15 -20C??? Vorbesc de drumuri relativ scurte prin Bucuresti, maxim o ora motorul pornit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cat va consuma cand vor fi -15 -20C??? Vorbesc de drumuri relativ scurte prin Bucuresti, maxim o ora motorul pornit.

Iti spun eu cat mi-a consumat acum vre-o 2 ani cand au fost temperturile de -15... 11 - 11,5 l/100km. Motorina de calitate superioara! Caci cacea mai ieftina am ajuns chiar sa nu-mi porneasca (dimineata)!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun eu cat mi-a consumat acum vre-o 2 ani cand au fost temperturile de -15... 11 - 11,5 l/100km. Motorina de calitate superioara! Caci cacea mai ieftina am ajuns chiar sa nu-mi porneasca (dimineata)!

 

confirm si eu ... la -15 prin mures pe mod auto , am un consum superior cu motorina superioara :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

(...) Schimb treptele aproape de 3000rot/min (chiar nu pot intelege cum e sa mergi cu Dusterul diesel subturat, practic ii omori motorul, eu merg/schimb treptele la fel ca la Loganul 1,6 benzina).

Interesant, GSI propune trecerea intr-o treapta superioara intre 1700-2500, cu foarte putine exceptii (vorbesc de trafic urban).

Cand propune trecerea in treapta inferioara chiar se simte si se aude deja ca motorul este subturat.

Dupa ce m-am obisnuit, m-am convins ca ma asista corect. Cand turez mai tare motorul decat imi indica GSI intr-adevar mi se pare supraturat... S-a dezbatut si se dezbate in continuare intens acest subiect, dar sunt din ce in ce mai multe pareri ca la motoarele diesel moderne, nu este nevoie de turatii in exces...

 

(...) Daca vrei sa incalzesti masina cu motorul la relanti ai toate sansele sa faci turturi, "

Eu stiu ca este contraindicat sa incalzesti motorului diesel la ralanti, (nu vorbesc doar de dci) este mai indicat sa circuli cu masina imediat dupa ce ai pornit motorul. Exagerarea cu ralanti intra in aceasi categorie de efecte ca si mersul subturat...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu schimb vitezele asa:

1.- cand nu ma grabesc si am timp de admirat peisajul: la 2700 de ture

2.- cand ma grabesc sau am chef de condus mai alert: 3500 - 4000

3.- cand experimentez: 5000 (numai de doua ori de cand am masina, am vrut sa vad cum merge)

 

Consumul creste de la stilul 1 la stilul 2 cu 1-1,5 litri

 

Comportament:

1. intre 2000 - 2500 de ture masina merge adormit, motorul nu se aude, e liniste si pace ca o dupa-amiaza de iarna petrecuta in pat.

2. intre 2700 - 3000 de ture masina se trezeste, se simte ca ii place sa inghita asfaltul: incepi sa simti o urma de putere

3. la turatia de cuplu maxim 3750, curios, nu se simte o schimbare fundamentala, nu are zvacul asteptat

4. la peste 4000 de ture masina trezita se enerveaza si simti forta cum te impinge, nu brutal ci delicat dar hotarat.

5. la 5000 + nimic nu-ti mai sta in fata daca nu merge la randul sau cu 5000+

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...