Sari la conținut

Duster 4X4 1.2 Tce


Postări Recomandate

Multumesc pentru urari.

Sigur ca o sa vin cu informatii despre acest motor.

In ceea ce priveste numarul de km nu cred ca o sa fac prea multi, eu o sa plimb Dusterul mai ales la pescuit, insa nu se stie niciodata, Europa este mare.

Motorul chiar e sprinten, cand am plecat de la dealer ,cu viteza intai, au scartit rotiile pe gresie, am turat-o un pic mai mult deoarece citisem ca in aceasta viteza se misca incet.

Indicatorul de pe bord pentru schimbarea vitezelor in sus cere acest lucru cam la 2200 tur/min. pentru treapta inferiora se aprinde cam la 1600 tur/min.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 80
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare la toata lumea! Dupa 4 luni de asteptare azi am devenit Dusterist, 4x4 1,2 TCe, Laureate, Bleu Cosmos, Pack look, Medianav, senzori parcare. Prima impresie dupa 35 km (pana acasa) este supe

Azi am platit diferenta pana la suma totala pentru 4x4 1,2 Tce, Laureate, Bleu cosmos, Pack look, Medianav, senzori parcare. Probabil inca o luna de asteptare.

Nu e ok comparatia diesel 2.0 130 CP (cuplu 330Nm) cu benzina 1.2 (fie el si turbo).   Inainte de Duster am avut si eu Mondeo (exact specificatiile masinii tale) si tin sa-ti spun ca dupa ce treci d

Posted Images

Salutare tuturor,

@MBM ceva impresii noi despre masina? dinamica, consum....

eu pana acum nu stiam daca sa fie diesel sau benzina dar am facut un test drive sambata cu un PH2 110CP euro 5 4x4 si sincer m-am cam dezumfat. Motorul mi s-a parut zgomotos si parea ca nu trage. Cand am ajuns acasa am sunat vanzatorul si l-am intrebat daca nu cumva era modul ECO activat (pe moment nu am fost atent la toate aspectele). Mi-a confirmat ca nu. Singura mea speranta este acest 1,2 TCE, dar nu gasesc pe nicaieri unul de test, cei cativa detinatori nu sunt prea vorbareti in privinta masinii si nici vre-un test drive nu gasesc pe net cu aveasta versiune.

Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Orice motor diesel e mult mai zgomos decat echivalentul lui pe benzina. Daca vrei sa fie silentios alege benzina. Avantajul la diesel e cuplul mai mare care ajuta la tras (urcare, sarcina grea, etc). Eficienta motoarelor diesel e ceva mai buna dar intretinerea mai costisitoare si sunt mai sensibile la carburant decat cele pe benzina.

Mie mi se pare mare prostie ca s-a scos afisarea temperaturii motorului. Sper sa o reintroduca in viitor.

Cum e la modelele astea noi: au pus lampa pe tavan in spate?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca iti raspund eu, desi nu am decat vreo 600 km cu masina.

 

Imi place cum "se misca" masina, si desi inainte am avut Logan 1.6 16V (105cp), Dusterul e clar peste ca dinamica. Motorul este ff silentios, chiar si la 6000rpm se aude destul de putin (si spun asta comparativ cu motorul 1.6 16V). Evident ca nu are rost sa comparam cu dieselul la zgomot si trepidatii..

 

Si sa mai lamurim o treaba, faza cu dieselul are cuplu mare la turatii reduse, etc. e gresit pusa problema. Motorul turbo (nu conteaza ca e pe benzina sau motorina) are cumplu mare la turatii reduse).

Spre exemplu 1.2 TCe are cuplul maxim la 2000rpm, iar pe plaja 1500-4500 rpm are 90% din cuplu, si acest lucru se simte din plin. Practic eu il conduc pe plaja de turatii 1500-2000rpm.

 

Astazi plec cu masina la drum lung si ma duc intr-o zona de munte (defapt de deal) si sper sa fac si un mic offroad sa vedem exact ce poate masina. :D

 

 

@crsors vad ca esti din Bucuresti ? din ce zona mai exact ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Confirm cele spuse de colegul @SYL40, vitezele le schimb la 1700-2200 rpm (asa cere si martorul din bord) iar masina este foarte silentioasa. Cand sisitemul start/stop opreste motorul la semafor, practic nici nu realizez acest lucru aud numai cand porneste, in momentul cand calc ambreiajul,

Am un coleg cu 4x4 diesel si dupa ce a facut o tura cu masina mea a recunoscut ca motorul trage mai bine, se simte imediat cum ai piscat acceleratia.

Pe asfalt sigur este mai bun ca dieselul, offroad nu am ajus astept sa treaca primi 1000-1500 KM si apoi vedem ce poate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salutare si felicitari pentru masinile voastre, e clar ca aceasta motorizare este una interesanta in formula 4x4,

insa ce puteti spune despre consumul de benzina? este cu mult peste ce spune producatorul? stiu ca sunt valori date in conditii optime de rulaj,

dar la un mers normal cum se prezinta? si mai ales pe autostrada, o zi buna.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Wow ce baieti saritori pe acest forum ! Va multumesc pentru promptitudine.

Referitor la cuplu, la turatii joase pe motoare mici, inca am dubii. Spun asta pentru ca am mers cu Loganul de 0,9 si la 800rpm cu viteza intai moare motorul in plan drept (am testat chiar azi pe o masina de la munca), de asemenea am testat focus 1L 125CP Ecobust si la turatie joasa nu trage. Abia peste 3000rpm isi arata "muschii".

 

@SYL40 stau in zona Berceni - Giurgiului, dar daca este o invitatie :D, pot fi din orice zona (inclusiv in afara Bucurestiului). Fac cinste.

 

Am gasit primul review referitor la Duster 4x4 1,2TCe. Chiar daca nu este atat de detaliat ca testele facute de Robert Adam de la turatii.ro, tot este ceva. (daca este considerata reclama, rog adminii sa modifice)

http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-dacia-duster-12-benzina-64889.html

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa postul lui @crsors m-am dus la Duster, pornit, turatie relanti 750 rpm, cuplat treapta 1, ridicat piciorul de pe ambreiaj usor, maisina se misca, repetat secventa cu treapta a II a, masina pleaca de pe loc, motorul nu "moare" fara sa accelerez, insa, accelereaza singura la 1000 rpm cand ridic piciorul de pe ambreaj si apoi pleaca.

Probabil softul vede ca soferul vrea sa plece de pe loc si cum "uita" sa accelereze ii da un pic de ajutor. Rog colegul @SYL40 sa verifice daca se repeta acest comportament.

Referitor la consum pana acum nu este relevant Km parcursi 290, consum 8,2 l/100km, viteza medie 30km/h!!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @t0rquemada, nu stiam de lampile LED OEM pt numar, daca afli part number-ul, ti-as fi recunoscator daca mi l-ai da si mie. Merci anticipat! @Mak, am inteles din prima ca tu ai ph2, eu iti raspundeam doar de ce am retineri in ceea ce priveste eroare de pe diagnoza la ledurile P21/5W. Vreau nu vreau, trebuie sa le accept capriciile pentru ca am 5 ani garantie la masina si tipul ce e pe partea electrica la Verbita Arad e cat se poate de zelos, asta e motivul pentru care caut o solutie fara erori la diagnoza din cauza canbus-ului. Merci oricum pentru intentie!
    • @Kidu cred ca vorbeam impreuna si ne intelegeam separat.Eu s sarac am ph2.. Tu ph3..De aici uimirea..de ce ti ar pasa daca dau eroare la diagnoza?..garantie..etc..La voi sunt ai dreacu" cei din reprezentanta.
    • Eu ți-am spus ce se poate face, ce faci tu e treaba ta  . Există lămpi de număr cu led din fabrică (cod renault)* care nu generează erori.   *nu-l am momentan
    • @Mak, imagineaza-ti ca s-au legat de mine la reprezentanta pentru niste simple becuri LED Philips pe care le-am luat pentru lampile de la numar deoarece am preferat sa schimb doar becurile si nu toata lampa cum sunt cele cu leduri pentru ca dau o lumina mai discreta in comparatie cu lampile dedicate cu leduri care, in opinia mea, dau prea multa lumina si nici nu am incredere in fiabilitatea lor. https://www.emag.ro/set-2-becuri-auto-auxiliare-cu-led-philips-x-tremeultinon-w5w-12v-1w-6000k-127996000kx2/pd/D3D982BBM/ Ca si in cazul celor recomandate de tine, nici astea nu dau eroare in bord insa pe diagnoza se vad cu eroare de bec ars. @torquemada, multumesc pentru confirmare, acelasi lucru il banuiam si eu. In rest, mi se pare un compromis mai acceptabil sa iau LED-urile indicate de Mak, fata de a ma pune sa modific fizic triplele pe spate. Stiu ca sunt unii ce si-au activat stopul pe frana din tripla si la cel de-al doilea bec printr-un bypass de circuit insa astea sunt deja modificari fizice care pod duce la anulari de garantie daca dai de unul mai zelos.
    • La Duster ph3 cam toate becurile dau eroare pe diagnoză, unele (faza scurtă) și pe bord. Dacă becurile de frână par slabe la Duster ph3 se pot ''trafora" încă 2 becuri (câte unul în fiecare stop) spre interior unde ai doar 5w pentru poziție pui unul 21/5w stop/poziție
×
×
  • Creează nouă...